Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kan je wel zien dat is Kim! za jul 07, 2012 3:02 pm | |
| - Spoiler:
Onze allerliefste admin wordt vandaag alweer 17 jaartje oud en ze heeft al aardig wat van die jaartjes in deze fantastische site gestoken. Ik wens je een hele fijne dag toe, met veel cadeautjes en geld en taart HAPPY BIRTHDAY! |
|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kan je wel zien dat is Kim! za jul 07, 2012 6:48 pm | |
| yeay. Ik wilde een topic maken, maar moest toen van de pc af, dus kon dat niet. had al gehoopt dat iemand anders het zou doen 8D Dus danku Carla. Aherm. GEFELICITEERD KIMMAHZ. Ik had bijna een ubermooi beest voor je op Aywas. Maar helaas. Stomme auctions. :C Er is nog wel iets anders wat je krijgt, maar daarvoor moet je wachten tot mijn verjaardag > Ik hoop dat je een superleuke dag hebt met veel leuke cadeaus en shizzle xxx <3 t spijt me dat ik niet ben gekomen, maar dan kunnen we jouw verjaardag ook wel een beetje op de mijne vieren. Toch? ;~; XXXxxx Je vrouww <33 |
|