|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator

Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 26 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! do mei 07, 2015 12:03 pm | |
| Het enige wat ik dacht was 'wow shit ik ben Riolu vergeten er bij te zetten'. Maar dat is nu gefixt :'D
Ik ben zo'n derpo. Ik had drie nieuwe avatars gemaakt voor Angel, vergeet ik ze in te stellen. Ze staan alleen op mn pc en daar kom ik sowieso de rest van de vakantie niet bij, dus geen nieuwe avatars voor Angel. :C |
|
 | |
Teresiá Moderator

Aantal berichten : 457 Leeftijd : 30 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! do mei 07, 2015 2:42 pm | |
| Sorry Kim  Vaag dat ik je er niet bij had gezet xD O, Doos xD Wat ben je weer doosig bezig :p |
|
 | |
Chiara

Aantal berichten : 570 Leeftijd : 27 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! do mei 07, 2015 4:11 pm | |
| - Zakura schreef:
- [20:12:39] Kim bobeldjk: jah xD
[20:14:21] Kim bobeldjk: je stijve lul onder een bakplaat. [20:15:02] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: Wtf [20:15:07] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: Je stijve lul onder een bakplaat? [20:15:29] Kim bobeldjk: HAHAH xD [20:15:40] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: Waar de fak heb jij dat vandaan? [20:15:41] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: xD [20:15:51] Kim bobeldik: Uit mn duim gezogen xD [20:16:09] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: xD Ik heb hier echt tien minuten om stuk liggen gaan. Ik wou dat ik loog. |
|
 | |
Teresiá Moderator

Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! vr mei 08, 2015 9:52 pm | |
| Naja, dat is een afweging die we allemaal hebben moeten maken. Ik baseer mijn leeftijden liever op dieren, omdat de Pokémon dichterbij dieren staan dan mensen, in mijn idee (okay, Rowan is 25, maar fwoep dat xD). En 3 is sws jong voor een paard hoor  |
|
 | |
Fallen Administrator

Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 27 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! vr mei 08, 2015 9:54 pm | |
| - Chiara schreef:
- Zakura schreef:
- [20:12:39] Kim bobeldjk: jah xD
[20:14:21] Kim bobeldjk: je stijve lul onder een bakplaat. [20:15:02] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: Wtf [20:15:07] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: Je stijve lul onder een bakplaat? [20:15:29] Kim bobeldjk: HAHAH xD [20:15:40] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: Waar de fak heb jij dat vandaan? [20:15:41] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: xD [20:15:51] Kim bobeldik: Uit mn duim gezogen xD [20:16:09] »» GeeltJéé - HipJéé «« - Grrrrrrrrrrrrrrauw!!: xD Ik heb hier echt tien minuten om stuk liggen gaan. Ik wou dat ik loog.
What. Dafuq. Dit soort shit weet ik dus echt niet meer XD De onzin die ik heb uitgeslagen vroegá. En ik gebruik ook dierlijke leeftijden, hoor. Altijd al gedaan. c: |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! za mei 09, 2015 1:25 am | |
| Bij mij verschilt het per account wat voor leeftijd ik gebruik geloof ik :')
De stad in met Roos was nice. Niet zo nice is dat ik nu niet zo veel tijd aan posten heb kunnen besteden, maar tbh is dat ook omdat ik de rest van de dag gezellig ging doen met Rolo's familie. En nu is het poepielaat en ik heb geen idee of ik morgen nog ergens aan posten toe kom :c |
|
 | |
Teresiá Moderator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! do mei 14, 2015 10:57 pm | |
| School is stoooom. Ik wil vakantie T___T |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr mei 15, 2015 10:13 am | |
| Ik heb vakantie, maar ik moet van alles af hebben waar ik nog niks aan heb gedaan en daar begin ik zo langzamerhand een beetje om te stressen. Ik moet écht leren om rust te nemen maar het is zo verdomd moeilijk. OTL |
|
 | |
Chiara

Aantal berichten : 570 Leeftijd : 27 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! do mei 21, 2015 11:26 am | |
| Er moet denk ik 'ns reclame worden gemaakt voor de site, zodat mensen weten dat het weer leeft :c Alleen Doos heeft een beetje internetproblemen thuis en ik geloof dat zij er juist mee bezig was xD |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! do mei 21, 2015 1:25 pm | |
| Mijn wifi doet het het ene moment wel en het andere niet. Thuis en op school kon hij geen netwerken vinden, maar nu in de trein doet wifi het wel weer normaal. Al is treinwifi natuurlijk bagger kwaliteit en kan ik nog niet heel veel voor elkaar krijgen. ;3;
Ik heb btw wel een sheet voor reclame, maar de inhoud moet nog even geregeld. Kan ik misschien straks nog aan werken. |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr jun 05, 2015 4:36 pm | |
| Was dat het qua leven op Inciala? Is het nu weer rip? :c |
|
 | |
Danger

Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 27 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jun 07, 2015 7:10 pm | |
| Moieem. Ik dacht: laat ik eens even online komen. En met die recente berichten is dat nog een goede keuze geweest. Volgens mij kom ik net weer in een actievere periode ^.^
En omg Danger. Jeez. Met zijn vloekverhaalonzin XD |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jun 07, 2015 8:55 pm | |
| Leonieeee omg! Lang niet gesproken  Hoe ist er mee? Het is inderdaad weer een beetje aan het opleven - hoewel mensen nu weer de site een beetje lijken te vergeten. Ik wachtte eigenlijk met reclame maken op de andere staffleden maar gezien het nu weer inzakt is het misschien slimmer om daar gewoon mee door te gaan zonder toestemming. ;n; |
|
 | |
Danger

| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jun 07, 2015 9:52 pm | |
| Idd, heel lang niet meer!  Het gaat goed! Geen idee of ik het al gezegd heb, maar ik woon nu in Groningen  Sinds 2013 al eigenlijk, maar sinds begin dit jaar ben ik opnieuw verhuisd naar een plek die, well, rustiger is, zal ik maar zeggen XD Hoewel ik nu ook nog steeds bij een stel gekken woon. Tja XD En wbu? Ik denk dat dat ook het beste is ja. Ik ga sws nog een topic maken, idk met wie en wanneer, maar dat zie ik nog wel heheh. Het zal iig helpen om de site wat te laten leven. En ik heb me aangemeld voor de fb-pagina van Inciala (want Inciala). Misschien dat de mensjes op fb dat ook zien en nu ook lid willen worden?  |
|
 | |
Teresiá Moderator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jun 07, 2015 11:55 pm | |
| Imma sorry Doossie  School is kinda killing at the moment.. Dangerrrr, welcome back :p |
|
 | |
Thor

Aantal berichten : 5 Leeftijd : 27 Registration date : 07-06-15
Over je pokemon Leeftijd: 1 year Status: Gezond Partner: Only if you are worthy.
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 08, 2015 1:14 am | |
| Derp. Sorry. Ik kon het gewoon niet laten. Ik bedoel Thor. En Joltik. Ermagurd <3 Maar goed. Kan iemand dat mooie puntje even weghalen?  It's not worthy enough to be that close to Thor's name. En thanks  |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 08, 2015 9:52 am | |
| - Danger schreef:
- Idd, heel lang niet meer!
Het gaat goed! Geen idee of ik het al gezegd heb, maar ik woon nu in Groningen Sinds 2013 al eigenlijk, maar sinds begin dit jaar ben ik opnieuw verhuisd naar een plek die, well, rustiger is, zal ik maar zeggen XD Hoewel ik nu ook nog steeds bij een stel gekken woon. Tja XD En wbu?
Ik denk dat dat ook het beste is ja. Ik ga sws nog een topic maken, idk met wie en wanneer, maar dat zie ik nog wel heheh. Het zal iig helpen om de site wat te laten leven. En ik heb me aangemeld voor de fb-pagina van Inciala (want Inciala). Misschien dat de mensjes op fb dat ook zien en nu ook lid willen worden?  Oh wow! Dan woon je nu nog dichterbij dan je al deed O: Zelfs al woon ik nu nauwelijks meer in Groningen, want ik kom er alleen om te slapen doordeweeks. De weekenden ben ik meestal bij Rolo en voor school zit ik de hele dag in Zwolle x'D Het is ook nog de bedoeling dat ik na de zomervakantie in Den Bosch ga wonen, dus als je een keer weer wil meeten kan dat denk ik het beste in de vakantie? Dan neem ik Rolo ook mee. c: Het gaat ook wel goed met mij, ben wel aan het stressen over stage omdat ik constant wordt afgewezen omdat ik niet genoeg skills heb - wat ik onzin vind want ik ben een snelle leerling en stage is er om te leren, maar goed - en school schiet ook voor geen meter op. Ik zeg steeds dat ik me meer op mijn opdrachten wil focussen en ga dan juist meer RPGen. Oeps. Gelukkig is het binnenkort vakantie. ;u; @Carla; Het is oké! Ik ben alleen een beetje ongeduldig soms. Ik wil jullie graag er ook bij betrekken, maar ik begrijp het dat school belangrijker is. Dat zou het voor mij ook moeten zijn. :') Eventueel kan ik me ook eventjes focussen op de layout in plaats van reclame. Ik vind het sowieso fijner om die eerst aan te passen voordat er reclame gemaakt wordt. xD Ik zal het puntje weghalen c: |
|
 | |
Thor

Over je pokemon Leeftijd: 1 year Status: Gezond Partner: Only if you are worthy.
 | Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 08, 2015 10:08 am | |
| Idd ^.^ Ik heb ook bijna in Beijum gewoond (ik kan me herinneren dat je op een straat met -heerd woonde = Beijum). Maar ik woon nu dichtbij het station. Yay for me ^.^ Meeten zou wel nice zijn btw c: Ik heb alleen geen studenten-ov atm, dus ik kan niet al te ver reizen zonder dat het mij blut maakt XD Die krijg ik sowieso nog wel voor september denk ik though. Ohh, dat is best naar :c Het is altijd moeilijk om een stageplek te vinden. Gewoon volhouden en zo veel mogelijk contact opnemen met bedrijven ^.^ En thanks! Misschien ga ik zo nog een topic maken (ik zit nu toevallig op Thor maar kan ook nog een ander acc natuurlijk)  |
|
 | |
Thor

| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 08, 2015 4:45 pm | |
| Heyy Femke! ^.^ Yup, it's me! Ik kan al een tijdje weer gewoon op internet (zie mijn laatste FA post) en dacht dat ik hier even online zou komen  -- Nu ik een topic met Thor heb gemaakt wil ik er meteen nog een maken met Deenzj XD En sorry but not sorry for my sig (spoiler) XD |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 08, 2015 7:39 pm | |
| - Thor schreef:
- Idd ^.^ Ik heb ook bijna in Beijum gewoond (ik kan me herinneren dat je op een straat met -heerd woonde = Beijum). Maar ik woon nu dichtbij het station. Yay for me ^.^ Meeten zou wel nice zijn btw c: Ik heb alleen geen studenten-ov atm, dus ik kan niet al te ver reizen zonder dat het mij blut maakt XD Die krijg ik sowieso nog wel voor september denk ik though.
Ohh, dat is best naar :c Het is altijd moeilijk om een stageplek te vinden. Gewoon volhouden en zo veel mogelijk contact opnemen met bedrijven ^.^
En thanks! Misschien ga ik zo nog een topic maken (ik zit nu toevallig op Thor maar kan ook nog een ander acc natuurlijk)  Jep, ik woon in Beijum c': Wat grappig, we waren gewoon bijna buurtgenoten geweest. Maar het station is ook niet ver van hier, en ik heb een fiets dus misschien hoeft er helemaal geen OV geld uitgegeven te worden. 8D Vorige keer begon ik twee of drie weken voor we op stage gingen pas met solliciteren, dus wat dat betreft heb ik het nu in elk geval al beter aangepakt. Ik doe gewoon mn best en dan komt het vast wel goed. ;u; En ik wil zeker een keertje weer een topic met jou! Ik heb alleen nu een beetje een belofte met mezelf dat ik geen nieuwe topics mag waar ik me op PJ al niet aan kan houden dus dat zal denk ik nog een paar weken moeten wachten, tot na de eindschouw. ;_; |
|
 | |
Thor

| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 09, 2015 9:30 pm | |
| Het zou iig wel nice zijn om een keer te meeten ^-^ Het is veel te lang geleden XD Ik kan me hypere Verdopte Deus nog herinneren XD En het broodjeslied.
Met een topic is geen haast, een paar weken wachten vind ik geen probleem c: Wel vind ik dat het langzamerhand wat stiller wordt. Dus iemand Thor troosten? :c Of een topic met een ander acc van mij? Ik heb er genoeg XD
Ik typ dit op mijn mobiel huehuehue. Ik vind dat jullie dat even mogen weten. |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jun 10, 2015 9:18 pm | |
| Ik vond laatst nog het filmpje terug van het broodjeslied! Dat was echt heel mooi xD Ik weet niet of ik de foto's van die meeting nog allemaal heb maar als ik nog iets vind kan ik wel een gil geven :')
Mobieltjes haten mij. Ik heb nu een tijdelijk toestel waar ik 1390578 typos per woord op maak. Mn eigen valt 3x per dag uit, tenzij ik één van de simkaarten activeer want dan valt hij elke 5 seconden uit. Technologie moet mij ook altijd hebben. :c |
|
 | |
Danger

| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jun 10, 2015 9:29 pm | |
| #embarrassed XDD Is goed btw  Ik vroeg me af of ik misschien wat topics mag bumpen? Geen ernstige bumps, gewoon topics als de rate-spelletjes en andere topics waarbij het onzin is dat er een tweede topic over hetzelfde onderwerp komt c: Ik vraag het even voor de zekerheid, straks krijg ik nog een warning XD |
|
 | |
Shadow Administrator

| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jun 11, 2015 12:39 pm | |
| Off-game topics bumpen mag wat mij betreft, dat heb ik laatst geloof ik ook gedaan bij de games :') Zolang het maar geen RPG topics van een jaar geleden zijn. |
|
 | |
Danger

| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jun 11, 2015 9:21 pm | |
| BUMP ALL THE RP-TOPICS! Jk lol. Ik houd het sowieso bij de off-game-topics c: Ik spam wel een hoop hier btw XD Naja, voor het goede doel  SO BUMP ALL THE OFF-GAME-TOPICS! Ik heb nog een idee met Deenzj en Helos, voor als Inciala actiever wordt. Dan gaat Helos dood (want f*** Helos + dat Poison zijn dochter is dus ik kan haar ook weer actief maken) en shiz waardoor Deenzj's vloek wss verbroken wordt enzo. Dat met die vloek kan ik anders ook wel houden als dat zou mogen, dan kan hij een soort Hulk zijn. Niet dat hij groen wordt ofc XD, maar eerder een 'he gets angry, he loses his sh*t'-idee. Oh ja, en Deenzj heeft zijn geheugen terug, dat sowieso. Want Danger moet niet evil zijn :c Danger is lief  En omg wat heb ik die la-smiley gemist XD |
|
 | |
Gesponsorde inhoud
 | Onderwerp: Re: Just...talk~!  | |
| |
|
 | |
|