| De kracht van het licht en van de duisternis. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
runningboyz Verbannen
Aantal berichten : 120 Leeftijd : 29 Registration date : 21-11-08
Over je pokemon Leeftijd: 13 Status: Partner:
| Onderwerp: De kracht van het licht en van de duisternis. vr nov 21, 2008 7:31 pm | |
| In de Articu Icecave spelen vele krachten af. Goede en kwade. Runner ging op zoek naar de goede kanten om met zoveelmogelijk vrienden de kwade krachten te verslaan en absorberen. |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. vr nov 21, 2008 7:33 pm | |
| Runner sprong via verschillende ijsschotsen door de grot heen. Maar hij viel toen ineens flauw. |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. vr nov 21, 2008 8:23 pm | |
| dustfire vloog over de articu icecave om haar ronde te doen. ze vloog door de grot heen toen ze ineens runner zag liggen. ze landde en deed herstel op hem. ''gaat het?'' vroeg ze aan hem. |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 1:54 pm | |
| Runner zij: "Ja, bedankt als jij er niet was geweest was ik vast gepakt door de duistere pokemon." "Ik ben hier om alle goede pokemon op te halen en de kwade te verslaan en absorberen." "Ga je mee???" |
|
| |
Sindi
Aantal berichten : 333 Registration date : 15-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 10,5 Jaar Status: Gezond Partner: .....Whut?
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 5:35 pm | |
| Sindi zag een grovyle en liep naar hem toe en zei"ik ben klaar tot uw dienst" |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 5:47 pm | |
| Shadowkwam aan stuiteren xD "Doei!" zei ze dom xD |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 9:25 pm | |
| Runner was helemaal verbaasd door de verasende opkomst van de extra pokemon. Met tranen in de ogen zei hij: "Bedankt allemaal kom we gaan het kwade zoeken!" Vergezeld door: Dustfire, Sindi en Shadow liep Runner verder. |
|
| |
Darky
Aantal berichten : 1118 Leeftijd : 28 Registration date : 16-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20. Status: Gezond Partner: kan niet
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 9:28 pm | |
| Darky kwam nog snel aanzweven xD "Hoi" zei Darky die recht voor runner stond. |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 9:30 pm | |
| Runner was geschroken en lade zijn bladmes op terwijl hij zei: "Jij lijkt mij aardig maar jouw uiterlijk en naam zijn niet echt positief. Ben je goed of slecht"??? |
|
| |
Darky
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 9:35 pm | |
| "ehm ik heb mijn naam nog niet gezegd?" vroeg Darky "en ja ik ben aardig..." Darky rolde met zijn ogen... |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 9:37 pm | |
| Runner zei: "Ik heb veel over je gehoord maar ik neem aan niet alles. Ga je mee op tocht naar het kwade??" |
|
| |
Darky
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 9:39 pm | |
| "ehh, ja?" zei Darky. "wat heb je zoal over mij gehoord dan?" vroeg Darky. |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 9:40 pm | |
| Runner: "Onder andere je naam, je type, je afschrikwekkende lichaam en hoe jouw soortgenoten zijn namelijk kwaad en slecht!!." |
|
| |
Darky
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. za nov 22, 2008 9:46 pm | |
| "pff daar weet jij niks van!" zei Darky. "Ik heb alleen nog maar een broer! Darko!" Riep Darky boos. "En ik ben niet afschrikwekkend!!!!!" riep Darky nog bozer. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 10:28 am | |
| Achi kwam erbij staan. "Darky heeft gelijk xD "ZEi hij dom xD |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 10:58 am | |
| Runner zei: "Dat boeit nu allemaal even niet." "Kom we gaan naar de duisternis!" |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 10:59 am | |
| "Het Duisternis xD"Zei hij met een Glimlach xD |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 11:04 am | |
| Runner zei: "lols maar kom je mee op onze tocht???" |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 11:04 am | |
| "Waar Naartoe ?"Zei hij met rollende ogen xD |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 11:12 am | |
| "Naar het Duisternis om het te verslaan en het goede weer te laten heersen" zei runner. Ineens kwam er een Entei aan die niet in goede staat was. Runner zei: Gaat het Entei??? Wat is er??? |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 11:23 am | |
| "En wie is het Duisternis."Zei hij en hij trok zich niks van Entei aan. |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 11:32 am | |
| Iedere pokemon heeft een goed en een slecht typ in zich. Als dat heel erg overdreven is wordt het een Shiny of een Dark pokemon of heel soms Veranderd hij in 2 apparte wezens een dark en een shiny. En dan gaan wij de kwade pokemon verslaan zei Runner. Entei zij toen: "Dat was ook mijn plan." Runner viel iets op aan de Entei en zag dat het een Shiny Entei was. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 11:33 am | |
| "Sommige Shiny pokemon zijn niet slecht !"Klaagdde hij ! |
|
| |
runningboyz Verbannen
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 11:58 am | |
| (Alle Shiny pokemon zijn goede en Dark slecht. Maia boeit niet zo het is gwn een GOEDE ENTEI). Shiny Entei was zwaar verwond en zei: "Mijn kwade broer Dark Entei heeft dit aangericht hij viel mij aan. KIJK DAAR IS HIJ!!! ( Hij kwam aanlopen). Entei deed zijn Vurige Vlam aanval. Runner deed zijn Messcherpblad. Allebei een voltreffer. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. zo nov 23, 2008 12:01 pm | |
| Achi bleef dom naar ze kijken xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: De kracht van het licht en van de duisternis. | |
| |
|
| |
| De kracht van het licht en van de duisternis. | |
|