Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Geboorte plek: Darky

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyzo maa 08, 2009 9:01 pm

Een groot gat verscheen op het eiland. Het eiland vulde zich met duisternis. Darky kwam uit het gat. Darky keek sluw naar alles om zich heen. "Daar ben ik weer, terug op mijn ouwe zielige plek.." Darky zweefde rondom het eiland.

(ik zou het fijn vinden als er iemand kwam a.u.b. Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyzo maa 08, 2009 9:11 pm

Tora was op de een of andere manier op het eiland aangekomen, en keek geschrokken naar Darky.. Ze zuchtte. ''Hoi.'' zei ze rustig, en ze ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Frozen

Frozen

Vrouw Aantal berichten : 512
Registration date : 11-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Jaar
Status: Gezond
Partner: Don't have the time for it.

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyma maa 09, 2009 2:58 pm

Frozen kawm eens langs bij een oude vriend die ze lang neit hadt gezien ^^ Namelijk Darky met een van IJs gemaaktte vlot en wat vaart met een bevroren staart die ze in het water deedt en mee sloeg was ze er zo. Ze sprong van haar vlot en deedt een IJZerstaart znoder haar staart te slaan brak het IJS eromheen al weg. Ze liep rustig naar darky en zag daar Tora en Darky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyma maa 09, 2009 3:47 pm

"Bezoekers? Nu?!" Darky wierp een blik op Tora en Frozen. "Hmpf.." Darky zweefde langs Frozen en Tora af. "Waarom zijn jullie hier?!" Darky wierp een blik op Tora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyma maa 09, 2009 4:10 pm

''Ik weet het niet, ik lag te slapen, en toen ik wakker werd was ik hier'' zei ze dom, en ze keek de Darkrai droog aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Frozen

Frozen

Vrouw Aantal berichten : 512
Registration date : 11-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Jaar
Status: Gezond
Partner: Don't have the time for it.

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyma maa 09, 2009 4:40 pm

Frozen glimlachtte blij . "Hoi Darky lang niet gezien ^^"Zei ze en ze hinh naarst hem staan. "Hoed gaat het eigenlijk met je ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyma maa 09, 2009 4:49 pm

(Tora doe ff serieus -.-)

"Met mij?!" Darky keek Frozen grijnzend aan. "Goed.." Darky haalde uit op Frozen. "Maar ik ben veranderd.." Darky maakte een shadow ball klaar. "En de wereld zal ook veranderen.." Darky liet een shadow ball los en vloog weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyma maa 09, 2009 4:51 pm

Tora zuchtte, en keek naar het water.. ''Achja, dan ga ik ook maar'' zei ze, en sprong op een of andere waterpokémon waarmee ze wegging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Frozen

Frozen

Vrouw Aantal berichten : 512
Registration date : 11-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Jaar
Status: Gezond
Partner: Don't have the time for it.

Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Emptyma maa 09, 2009 5:02 pm

Frozen kneep zijn ogen tot spleetjes en vuurdde nog een Ice Beam in de lucht af waar Darky was weggevlogen. "Hoe durft hij me aan te vallen !"Mokte ze rustig. "Ehh .. Ik moet het aan Dustfire vertellen."Ze sprong op haar vlot en dreef weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geboorte plek: Darky   Geboorte plek: Darky - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Geboorte plek: Darky

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» geboorte plek DG (new birth island)
» een geboorte
» open plek.....
» perfecte plek
» Darky's grot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-