Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een nieuw gezicht?!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast



Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyzo dec 14, 2008 8:17 pm

Een Eevee liep door de lange uitgestrekte bloemenvelden. Het was nacht en de volle maan stond laag aan de hemel. Het reflecteerde fel, waardoor het leek of de maan licht gaf. De Eevee stopte en keek naar de maan. Ineens begon het te gloeien en veranderde. Hij groeide en vervormde.

Nadat hij gëvolueerd was, was het een Umbreon. "Eindelijk...eindelijk ben ik sterker!" De Umbreon sprintte snel door de velden van vreugde. Hij was blij, dat hij niet meer de kleine Eevee was. Hij voelde zich namelijk zwak als kleine Eevee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyzo dec 14, 2008 8:53 pm

Op hetzelfde moment als Elenion aan het rennen was rende Achi ook door het Gras omdat hij haast hadt ergens naar toe te gaan en botste tegen Elenion aan. Achi stond snel op en keek naar Elenion. "Ehh Sorry."Zei hij en hij zette zijn Linker Poot op zijn achterhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyzo dec 14, 2008 9:05 pm

Elenion viel om en stond snel weer op. "Ooh het geeft niks hoor. Ik ben Elenion. En jij bent?" Elenion schudde en likte zijn vacht weer goed. "Vanwaar die haast trouwens?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyzo dec 14, 2008 9:28 pm

"Achi."Zei hij nog vreivend en hij keek hem aan. "Haast ? Oja Haast !"Zei hij en hij ron snel door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyzo dec 14, 2008 11:25 pm

Elenion keek Achi achterna. "Noujah...Buizels zijn ook raar." Hij moest lachen en had zin om hem te volgen. Snel ging hij achter Achi aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 1:14 pm

"die zijn zeker raar"grapte Blaziken
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel
Gestorven
Joel

Man Aantal berichten : 642
Leeftijd : 33
Registration date : 14-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gestorven
Partner: The DarkSide is the only thing I serve

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 1:26 pm

Joel zuchtte en ging met een plof naast Blaziken zitten
Hij was houndoom kwijt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 1:33 pm

"Is er iets?"vroeg Blaziken en hij keek naar Joel die daar al zuchtend zat
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel
Gestorven
Joel

Man Aantal berichten : 642
Leeftijd : 33
Registration date : 14-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gestorven
Partner: The DarkSide is the only thing I serve

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 1:35 pm

"nee...niets belangrijk...ik ben gewoon...uitgeput"zei Jwel
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star

Vrouw Aantal berichten : 55
Registration date : 13-12-08

Over je pokemon
Leeftijd: 4˝ jaar
Status: Gezond
Partner: Aryon?

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 1:42 pm

Star kwam eraan, en zag Blaziken en Joel. Geschrokken liep ze achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://berenwereld.actieforum.com
Joel
Gestorven
Joel

Man Aantal berichten : 642
Leeftijd : 33
Registration date : 14-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gestorven
Partner: The DarkSide is the only thing I serve

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 2:36 pm

"Is er iets kleine pichu?"vroeg Jwel vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 2:48 pm

Achi Kwam zag een ophaalbrug in de verte en een boot aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star

Vrouw Aantal berichten : 55
Registration date : 13-12-08

Over je pokemon
Leeftijd: 4˝ jaar
Status: Gezond
Partner: Aryon?

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 3:02 pm

"Nee, ik schrok alleen. Ik ken jullie niet" zei Star. "Wie zijn jullie?" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://berenwereld.actieforum.com
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 3:18 pm

Achi sprong via de Ophaalbrug op de Boot en belandde op 2 poten toen kwam oppeens een Mens aanlopen snel ging hij onder het Bufet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel
Gestorven
Joel

Man Aantal berichten : 642
Leeftijd : 33
Registration date : 14-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gestorven
Partner: The DarkSide is the only thing I serve

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 3:19 pm

"Jwel"zei Jwel vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 4:17 pm

Houndoom zat naast Achi onder het buffet. "Psst!" Siste ze. "Zit jij ook hier onder?" Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 4:18 pm

(Het is Doorgegaan in een andere Topic xD)

Achi knikte van ja xD "Jaah wil je wat te eten ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 4:19 pm

( Wich one? O__o )
"Ik heb al meer dan genoeg." Zei Houndoom en ze toverde haar staart tevoorschijn waar allemaal eten aan gespietst was. Ze grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 4:21 pm

()Jah op Mana Sea xD )

Achi kauwde wat en oppeens stopte het schip xD "EN ga jij ook naar jou Pokefrontier plek ?"

(Kijk discussie XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 4:24 pm

( Oke.. Ik zal hier dan wel van de boot springen )
"Ja." Houndoom dacht even na. "Wacht dan heb ik de afslag gemist!" Zei ze geschrokken. Ze rende onder de tafel vandaan, en gebruikte haar Swift Wheel om veilig over het water te komen. "Zie je nog wel!" Riep ze nog na.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 4:25 pm

Achi zwaaidde haar na toen hij oppeens joel zag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel
Gestorven
Joel

Man Aantal berichten : 642
Leeftijd : 33
Registration date : 14-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gestorven
Partner: The DarkSide is the only thing I serve

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 4:32 pm

Jwel zag Achi en zwaaide naar achi en negeerde houndoom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 4:57 pm

Elenion was de Buizel kwijt geraakt. "Jammer, ik dacht dat hij wel een goede vriend zou zijn. Achja, er zijn genoeg magikarps in deze grote wijde wereld." De Umbreon liep rustig door de hoppipvelden en zag zo af en toe 'n Hoppip wegvaren met de wind.

"Ik ben benieuwd hoe sterk ik nu wel niet ben. Misschien moet ik maar eens wat gaan proberen op een boom ofzo." Elenion ging wat sneller lopen en zocht naar een boom, maar dat is moeilijk op deze uitgestrekte velden. Uiteindelijk vond hij er een. "Zo, eens kijken. Shadowball!" Uit de mond van Elenion kwam een paars zwarte bal en deze vloog richting de boom. Het spatte uit elkaar en er was een heftige beschadiging aan de boom. "Wow, dat was best gaaf!" Elenion wou het iets dichterbij bekijken, maar ineens hoorde hij allemaal gezoem. "Wat is dat? OHNEEE! BEEDRILLS!" Umbreon zette het op sprinten. Achter hem aan kwamen tientallen Bij-achtige Pokémon aan vliegen, die woedend met hun boor-armen zwaaiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 5:02 pm

Houndoom zag vaag in de verte iets rennen. Ze kneep haar ogen samen tot spleetjes om het beter te kunnen zien. Het was een Umbreon zo te zien. Maar waarom zou die zo hard rennen? Ze hoefde niet lang na te denken, doordat ze de zwerm Beedrills zag. Voorzichtig stapte ze achteruit. Als ze niks zou doen, zouden ze haar niet aanvallen. Maar kon ze die Beedrill's dan zomaar achter de Umbreon aan laten jagen? Ze snoof beledigd over haar eigen twijfelende houding.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gast
Gast



Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Emptyma dec 15, 2008 5:07 pm

Elenion draaide zich ineens om. "Ik ben niet meer de bange kleine Eevee. Ik kan het wel aan!" Hij zette zich schrap voor een aanval. "HIDDEN POWER!" schreeuwde hij uit en er verschenen rond hem allemaal energieballetjes die richting de Beedrill werden af gevuurd. De Beedrill werden bang en zoemden er weer vandoor. Elenion ontspande zich weer.
Hij keek om zich heen en zag ineens in de verte een andere Pokémon staan. "Heey daar!" riep hij en hij rende er naar toe. Bij de Pokémon aangekomen, zag hij dat het een Houndoom was. "Hallo." zei Elenion tegen de Houndoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Een nieuw gezicht?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw gezicht?!   Een nieuw gezicht?! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een nieuw gezicht?!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» een nieuw gezicht xD
» een nieuw gezicht.....
» Een nieuw leven, een nieuw begin en een nieuwe start.
» nieuw
» nieuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-