|
|
Auteur | Bericht |
---|
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:24 pm | |
| "Jwel denkt dat iedereen hem haat." Zei Houndoom samengevat tegen Dustfire. "En nu wil hij dat ik hem vermoord." Voegde ze toe. Ze richtte zich weer op Jwel. "Jwel, ik kán geen vrienden doden." Sprak ze hem tegen. |
|
| |
Joel Gestorven
Aantal berichten : 642 Leeftijd : 34 Registration date : 14-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gestorven Partner: The DarkSide is the only thing I serve
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:25 pm | |
| Jwel zakte neer en deed Adios |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:28 pm | |
| "Nee Jwel!" Schreeuwde Houndoom. Ze duwde met haar snuit en hoorns tegen hem aan. "Je gaat niet dood begrepen?" Gilde ze wanhopig. "Begrepen?" |
|
| |
Joel Gestorven
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gestorven Partner: The DarkSide is the only thing I serve
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:30 pm | |
| Jwel deed ik ga houndoom je kan er neits aan doen Daarna blies hij zijn laatste adem uit Adios hij sloot zijn ogen en hij ademde niet meer |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:32 pm | |
| "NEEEH!" Schreeuwde Houndoom. Ze begon op zijn borst te duwen, net zoals ze had gedaan om het water uit hem te pompen. Het kon gewoon niet waar zijn... Het mócht gewoon niet waar zijn. |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:32 pm | |
| Dustfire keek raar naar Joel, en pakte hem op. ''Joel, doe alsjeblieft niet zo raar'' zei ze. ''Waarom wil je dood? er is toch altijd wel een reden om te blijven leven? doe alsjeblieft niet zo dom, Joel, er zijn gerust wel pokemon die om je geven, zoals ik, en houndoom geeft ook om je, ze zou je nooit iets aandoen en zeker niet vermoorden'' zei ze en legde Joel weer neer. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:37 pm | |
| "Jwel... Alstjeblieft." Zei Houndoom zacht. Haar lichaam maakte een lichte schokkende beweging. |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:41 pm | |
| ''Joel....'' fluisterde Dustfire zacht. Ze legde haar kop op Joel, maar voelde geen hartslag meer. Ze hief haar kop langzaam op en keek naar het dode lichaam van joel. Ze liet een traan vallen. ''hij is er niet meer'' zei ze zacht tegen houndoom. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:44 pm | |
| Houndoom begon zachtjes te snikken. Ze kon het maar niet geloven... Hoe kon hij dit haar aandoen... "Jwel..." Fluisterde ze zacht. Ze kneep haar ogen samen. Dikke tranen van verdriet dropen op de grond. |
|
| |
Joel Gestorven
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:45 pm | |
| Jwel zijn hart begon weer te bonken maar heel traag té traag maar hij leefde nog |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:46 pm | |
| Dustfire voelde zacht iets kloppen. ze keek verbaast op. ''J-Joel??'' vroeg ze. Ze voelde weer. ''Hij leeft nog!'' zei ze opgelucht. ''oh Joel..'' zei ze en gaf hem een knuf xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:47 pm | |
| "H-hij leeft nog?" Zei Houndoom zacht. Geluk, maar ook verwarring en woede vulde haar. |
|
| |
Joel Gestorven
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:48 pm | |
| Jwel zijn ogen werden pingpongballetjes want Dustfire kneep hem bijna fijn zijn tong kwam uit zijn bek |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:49 pm | |
| ''oeps..'' zei dustfire dom, en liet Joel snel los. ''sorry...ik heb een beetje te stevige greep..denk ik..'' zei ze snel. |
|
| |
Joel Gestorven
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:51 pm | |
| Jwel viel op de grond phew dacht hij |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:54 pm | |
| "Jwel..." Zei Houndoom met een zachte, bijna onhoorbare grom in haar stem. Ze keek hem nu aan, en liep op hem af. "Waarom..." Gromde ze. Woedend, maar ook erg blij, rende ze weg. De verwarring werd haar te veel. |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:56 pm | |
| Dustfire keek zuchtend naar Joel, en daarna keek ze houndoom na. ''je hebt haar laten schrikken, maar ook veel pijn gedaan Joel..'' zei ze nadenkend. ''het is nu aan jou, ik moet verder, ajus'' zei ze en vloog van de vulkaan af. |
|
| |
Joel Gestorven
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava vr jan 02, 2009 5:57 pm | |
| "IK HAD EEN HARTSTILSTAND"riep Jwel en hij liep hinkend weg |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Uitrazen bij de lava | |
| |
|
| |
|