| The Rainbow Plains Pokemon. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 03, 2009 5:06 pm | |
| PROBLEMEN MET LEZEN MOETEN GEMELD WORDEN!De meeste leden weten waar dit over gaat. Voor de nieuwerlingen leg ik het uit: The Rainbow Plains Pokemon is een verhaal over de Pokemon die leven op de Rainbow Plains. Aan het begin van het verhaal volgen we echter onze Shadow, met een gevonden Pikachu. Shadw moet zorgen dat Thor uit de klauwen van De NightGlow pokemon blijft, een gemene groep pokemon die The Demon voeden. Bijna alle pokemon hebben groepen gemaakt. Alle groepen hebben een eigen wil, sommigen sluiten bondgenootschappen, anderen zijn gezworen vijanden. Shadow is uit de LowLand pokemon gegaan, en is solitair gaan leven. Ze is in groot gevaar, want de NightGlow pokemon vallen eerder een solitaire pokemon aan dan een hele groep. De NightGlow's moorden, en The Demon word sterker. Maar niemand lijkt het door te hebben. Wie stopt ze, voor het te laat is? Jullie kunnen je eigen pokemon aanmelden om mee te spelen in dit verhaal! Dan moet je dit invullen: Naam: Pokémon: Kenmerken: (Uiterlijke kenmerken) Karakter: Aardig, vriendelijk, snel boos, snel gekwetst etc. Leeftijd: Groep: (Miracle pokmeon is alleen legends) Rang: (Gewoon lid, leider, lage rang, opvolger (Miracle Pokemon hebben geen rangen) ) Beste wapen: (Bijv. een aanval) Geslacht: (Vrouwtje/mannetje) Andere info: (Hoeft niet, is wel handig) LowLand pokemon: (Groep die het meeste naar elkaar luistert, goed team) - Spoiler:
Leiders (max. 2): - Achi - Opvolgers: - Vira - Neptune (Kan Espeon worden) Gewone leden: - Celeny - Shafira - Frozen Lage Rang: -
NightGlow pokemon: (Dieners van The Demon) - Spoiler:
Leiders (vol!): - Houndoom - Danger Opvolgers (voorlopig vol!): - NightLight Gewone leden: - Racker - Speed Lage rang(Vol!): - Kakure
ShineForest pokemon: (Deze pokemon twijfelen tussen goed en kwaad) - Spoiler:
Leiders(max. 2): - Claw - Opvolgers(Vol!): - Shiny - Tikian Gewone leden: - Fiona - Eevee (Later Leaf) Lage rang:
RoseCreec pokemon: (Bestaat nog niet aan het begin van het verhaal) - Spoiler:
Leiders(Vol!): - Shadow Opvolgers(Voorlopig vol!): - Thor Overige leden(Komen later in het verhaal): - Faiya (Gaat later naar ShineForest) - Miki
Miracle Pokemon: (De legendarische pokemon. Ze beschouwen elkaar gelijk) - Spoiler:
- Dustfire
Als het goed is staat iedereen erbij Sommigen zijn verplaatst Het verhaal komt binnenkort P.s.: Als je je niet goed aanmeld zet ik je gewoon ergen neer! Eventuele fouten moet je gewoon melden! Kleurindeling: Oranje: Shadow/Thor etc. Blauw: NightGlow pokemon Violet: Miracle pokemon Olijf: LowLand pokemon Grijs/zilver: ShineForest pokemon Groen: Meerdere Het verhaal: *Alle hoofdstukken staan in 1 spoiler* - Spoiler:
Thor Rustig liep Shadow door het bos. Met gesloten ogen genoot ze van de omgeving. Plots keek ze op en spitste ze haar oren. Ze had een Pichu horen vragen om hulp. Snel rende Shadow naar de plek, waar een kleine Pichu bang in elkaar gekropen zat. Shadow hoorde iets achter zich. Ze draaide zich om en zag waar de pichu bang voor was; een mightyena. Shadow deed een krachtige Thunder Shock tegen Mightyena, die versuft bleef staan, pakte de kleine Pichu met haar staar en rende zo snel mogelijk weg. "wees maar niet bang" zei ze troostend tegen de huilende Pichu. "bij mij ben je veilig" Met een begendige draai-sprong ontweek Shadow een Shadow Ball en ving ze de Pichu in haar armen. Ze zag een waterval. "hou je adem in" zei ze tegen de pichu, die zijn adem inhield. Shadow sprong onder de waterval door en kwam samen met de Pichu drijfnat aan de andere kant. Dood stil zaten de 2 te wachten en na een tijdje keek Shadow of de Mightyena er nog was. Ze wist zeker dat hij een lid van de MoonGlow pokemon was. Gelukkig was de mightyena weg. Shadow keek naar de Pichu. "Hoe heet jij?" vroeg ze. "ik..ik ben Pichu" zei de Pichu. "heb je geen naam?" "nee, niet echt. Waar is mama?" Shadow keek bezorgd naar Pichu. "ik had gehoopt dat jij dat wist" zei ze, waarna Pichu in tranen uitbarstte. "ik wil je moeder wel zijn" zei Shadow troostend. "echt waar?" Pichu keek vrolijk naar Shadow. " echt waar, en dan geef ik je ook een naam" zei Shadow, die naast Pichu ging zitten. "mama!" zei Pichu blij en hij gaf Shadow een knuffel. "vanaf nu heet jij..."Shadow had wat tijd nodig om te denken, maar ze had al snel een naam verzonnen. "Vanaf nu heet jij Thor" Shadow glimlachte naar Thor, die erg blij was met zijn naam. Rustig vielen de 2 in slaap, uitgeput van het avontuur.
Nightlight Een ei schudde hevig. Het zou uitkomen. Duivels glimlachten de NightGlow pokémon naar het ei. Vooral Houndoom en Danger waren blij met een nieuw lid. Het ei kraakte en er verschenen groote barsten. Houndoom gaf het een klein tikje, waarna het totaal uit elkaar viel.Een kleine, pluizige pichu lag op de plek waar het ei lag. Alle NightGlow Pokémon keken ernaar. Er verscheen een klein lachje op Houndooms mond. "een meisje" zei ze zacht. Een paar leden keken naar de pichu alsof het een smerige aliën was. " laten we haar uithoudings vermogen testen" zei Danger gemeen. Vanuit zijn ooghoek keek hij naar een donkere schim die langzaam naar voren kwam. Racker stapte in de richting van de Pichu en lachte gemeen. "doe wat je moet doen" zei Danger met dezelfde gemene glimlach als Racker. Racker begon voorzichtig met electrishe aanvallen tegen de pichu, die begon te huilen van de pijn. Houndoom keek eerst teleurgeseld; een nieuw lid en ze geeft het zo snel op. Vreemd genoeg leek het alsof de pichu terug vocht, en Racker deed een sterkere electrische aanval. Rustig gebruikte Racker een sterkere aanval, en hoe sterker zijn aanval werd hoe meer de pichu wou terug vechten. "Stop maar" zei Houndoom na een tijdje. Racher gehoorzaamde zijn leider en deed een paar stappen achteruit. Houndoom keek Danger aan, waarna ze de Pichu oppakte. Heel serieus keek iedereen naar hun leiders. Danger keek nu even naar Houndoom met de Pichu en toen naar de leden. "Nightlight" zei hij waarna Houndoom toestemmend knikte. "Nightight is onze nieuwe opvolgster" waarna iedereen onderdanig boog.
Oude vrienden Rustig werd Shadow wakker. Ze keek om zich heen en zag de waterval. Rustig stond ze op en ging ze zich bij de waterval wassen. Aan de overkant van het meer zag ze een Buizel en een Vaporeon. De Buizel spong het water in en de Vaporeon volgde hem. De Vaporeon verdween meteen, maar Shadow wist dat deze nog achter de Buizel aan zwom. Vreemd genoeg dacht Shadow de Buizel te herkennen. Ze bleef kijken naar 'het waterballet', en toen de Buizel hoog het water uit sprong glimlachte Shadow. "Achi!" riep ze vrolijk naar de Buizel, die bijna verkeerd in het water landde. Achi sprong nog een keer uit het water, en zag bij de waterval een zwarte pokemon staan. "Shadow?" zei hij verbaasd, waarna hij onder water naar haar toe zwom. "Shadow!" zei hij toen vrolijk. "Jou had ik hier echt niet verwacht!" hij klom op de kant en ging naast Shadow staan. "Waarom ben je bij de LowLand's weggegaan?" Shadow haalde haar schouders op. Eigenlijk wist ze het zelf ook niet. "Wat maakt het uit? Ik leef tenminste nog" besloot Shadow te zeggen. Ondertussen was Vira op de kant geklommen, en ze werd weer zichtbaar. Shadow keek naar Vira. "Wie is dat?" zei ze nieuschierig. "Vira" antwoordde Vira zelf. "Ik vraag me nog steeds af wat je hier doet" zei Achi plotsteling. Shadow giechelde even, "Als jullie stil zijn laat ik het zien" zei ze. Achi keek Vira aan, die knikte naar Shadow. Achi knikte ook naar Shadow, en met z'n drieën gingen ze onder de waterval door. Achi en Vira begonnen te stralen toen ze de kleine Thor zagen slapen. "Wie is de vader?" vroeg Achi meteen. Shadow siste even dat Achi wat stiller moest zijn, en zei: "Hij is niet echt van mij, hij was in nood en ik heb hem toen geädopteerd" Achi keek Shadow even raar aan, maar knikte toen goedkeurend. "Ik ben inmiddels de leider geworden van de Lowland's, en Vira hier is de opvolger in mijn plaats" Fluisterde Achi. Ineens hoorden ze van de andere kant van de watervan een schreeuw. "ACHI!! VIRA!!!" hoorden ze. "Dat is Neptune, de andere opvolger" zei Vira zacht. "WE WORDEN AANGEVALLEN!!" riep Neptune hard. Vira en Achi keken elkaar aan. Zonder nog een woord te zeggen renden ze weg, om de LowLand pokémon te redden.
Danger zat op een rots in zijn gebied. De mightyena die Shadow en Thor had aangevallen keerde terug naar zijn leider. Met zijn oren in zijn nek ging hij zitten. "Kakure!" gromde Danger. Kakure liet zijn tanden zien. Hij gromde onderdanig. "Heb je de Pichu gedood?" Danger keek hem met één oog aan, waardoor hij er zeer angstaanjagend uitzag. "Nee, maar-" "Niks te maren!" snauwde Danger. "De vraag is heb je hem gedood?" dreigend keek hij nu wel met 2 ogen naar Kakure. "Nee" zuchtte Kakure. Danger gromde kwaad naar Kakure, maar draaide zijn hoofd ineens om. "Danger, ga van mijn rots af" zei Houndoom dreigend toen ze kwam aanlopen. "Kakure, jouw taak was duidelijk. Dood alles wat een dreiging kan zijn." Kakure stond op, en boog onderdanig. "Ja, meesteres" had hij gezegd voordat hij was weggerend om zijn missie te volbrengen. "Danger, ga van mijn rots af, NU!" snoude Houndoom weer. "Het is niet... jouw rots" zei Danger. Hij stond op en liet kwaad zijn tanden aan Houndoom zien. Zij deed hetzelfde. De 2 gingen elkaar te lijf, zonder dat iemand iets deed.
De aanval "Wacht!" riep Shadow, en Vira en Achi keken om. "Ik help mee!" een zacht geluidje klonk van Thor. Shadow keek naar hem "Ik kom er zo aan" zei ze tegen Achi en Vira, waarna zij onder de waterval door liepen. Shadow streelde Thor over zijn hoofd. "Ik ben zo bij je’ zei ze zacht. Thor knikte, en keek Shadow aan. “Niet weggaan of aan de andere kant van de waterval kijken, beloof je dat?” Thor knikte weer. Shadow gaf Thor een kus en liep weg.
“Shadow!” Achi riep Shadow toen hij haar zag. Shadow’s blik viel meteen op de aanvallers; Racker en Speed. “De grootste verraders van de LowLands” zei Celeny. Zij was samen met Shafira al een tijdje in gevecht. “Speed is voor mij een eitje” zei Shadow, en ze keek met spleetjes naar Speed. Die lachte hard. “Dat droomde je, vieze, dikke, zwarte Raichu!” snauwde hij. “En wat dan nog?” blies Shafira. “Jij bent een dikke, vieze, egoistische Floatzel!” “Niet te bos worden!” Achi probeerde de boel op orde te krijgen. “Natuurlijk” bromde Racker. “De kleine Buizel denkt dat hij de beste is, puh!” “Klep dicht over achi!” Shadow werd boos. “Waarom zijn wij de verraders, als dat dikke geval de onderleider was?” zei Speed, terwijl hij naar Shadow wees. ‘De onderleider is de groep uit gegaan, omdat ze-“ “OMDAT JULLIE BIJ HET KWADE ZIJN GEGAAN!” schreeuwde Shadow. “Nu kan je het krijgen, vetzak!” Speed deed een watergun in de richting van Shadow. Uit het niets verscheen Neptune. Ze gebruikte haar psygische krachten om de WaterGun naar Racker te leiden. Al gauw werd het een chaos van aanvallen.
Thor hoorde geluiden. Hij werd nieuwschierig. Vlug een kijkje nemen kon toch geen kwaad? Thor stak voorzichtig zijn kop langs de waterval, en wou meteen dat hij niet had gekeken. Shadow leek te exploderen. Een gigantische donder schoot in de richting van Racker en Speed. Meteen lagen die 2 plat, en werden ze weggeslagen door de rest. Thor kroop in een hoekje. Hij dacht dat Shadow geen vlieg kwaad deed. Hij hoorde haar vrolijk de overwinning vieren met de anderen. Shadow kwam de grot in. “Heey Thor... Waarom zit je daar?” vroeg Shadow bezorgd. Thor kroop verder in elkaar. “Wat is er? Je hebt toch niet-? Thor ik zei toch dat je niet moest kijken!” Shadow werd een beetje boos. “Ik.. wou niet...” stamelde Thor zacht. “shh... Wees maar niet bang.” Zei Shadow troostend. “Ik ben alleen zo in noodgevallen.” Thor sprong om Shadow’s zek en begon te huilen. “Beloof me dat ik dat nooit meer hoef te zien!” Snikte hij. “Dat kan ik niet beloven” zuchtte Shadow. “Maar ik zal mijn best doen. Ze legde haar kop op Thor.
Laatst aangepast door shadow op zo jul 26, 2009 9:46 pm; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Rharry
Aantal berichten : 36 Registration date : 03-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Gezond Partner: Nee
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 03, 2009 5:13 pm | |
| Naam: Rharry Pokémon: Jolteen Kenmerken: Geel. 1,20 meter lang. Karakter: Lui, maar vriendelijk gemeen. Leeftijd: 10 Groep: ShineForest Rang: Leider Beste wapen: Volt Tackle Geslacht: Man Andere info: Hij is de kwaadaardige leider van ShineForest die wilt dat alle leden slecht worden. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 03, 2009 5:19 pm | |
| - Rharry schreef:
- Naam: Rharry
Pokémon: Jolteen Kenmerken: Geel. 1,20 meter lang. Karakter: Lui, maar vriendelijk gemeen. Leeftijd: 10 Groep: ShineForest Rang: Leider Beste wapen: Volt Tackle Geslacht: Man Andere info: Hij is de kwaadaardige leider van ShineForest die wilt dat alle leden slecht worden. Oké, ik zet je erbij, maar Alle leden van ShineForest twijfelen. Jij bent dus iets meer voor de slechte kant |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 03, 2009 5:32 pm | |
| MAg het ook solitair? xD
Naam: Dustfire Pokémon: Ho-oh Kenmerken: bijna 4 meter hoog, met vleugels in de kleuren van de regenboog. Karakter:Vriendelijk, maar streng op een beschermende manier Leeftijd: 200 jaar xD Geslacht: eih, eigenlijk onzijdig, maar hier een meisje xD Andere info: Net zoals hier op de rpg, Waakt ze over een gebied xD (als dat mag) je hoeft haar dus niet veel voor te laten komen, maar t is wel leuk als ze een keer een rol speelt xD |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 03, 2009 5:55 pm | |
| dan hoor ik tog gwoon bij de miracle pokemon? ik ben legi xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 03, 2009 6:17 pm | |
| Dat hoopte ik al xD Ik zal je erbij zetten |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 03, 2009 6:43 pm | |
| Begin je weer opnieuw? Of ga je verder bij het 'ga van mijn rots af' gedeelte? |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 03, 2009 8:01 pm | |
| Ik heb het hoofdstuk at daarna komt al af En ik ga ewoon verder Ik heb geen zin om een verhaal dat al gedeeltelijk gemaakt is opnieuw te maken, en anders stonder er toch helemaal nergens leden? ^-^' |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 04, 2009 2:07 pm | |
| -.-'
Waar ben ik gebleven? ik stond erbij met de acc. Levy en Darky... |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12˝ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 04, 2009 2:09 pm | |
| En Frozen zat niet in Lowland. |
|
| |
Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 04, 2009 4:57 pm | |
| - Achi schreef:
- En Frozen zat niet in Lowland.
Er staat dat ik een paar pokemon heb verplaatst @Danger: Is dat heel erg? Ik bedoel, er zijn bij de LowLand ook 2 vrouwelijke opvolgers. Al dat anders moet verander ik het wel @Levy: Ik zal op de lijst kijken of ik jou info erop heb staan, als dat niet zo is moet je het even opnieuw invullen |
|
| |
Claw
Aantal berichten : 168 Registration date : 17-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 2˝ jaar Status: Gezond Partner: Akina.. you may be dead, but our love is forever..
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 04, 2009 4:59 pm | |
| Nee, het is helemaal niet erg. Het viel me gewoon op |
|
| |
Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 04, 2009 5:06 pm | |
| - Levy schreef:
- -.-'
Waar ben ik gebleven? ik stond erbij met de acc. Levy en Darky... Je staat niet op mijn lijst, en daar staan alle deelnemers... Volgendekeer niet in een PB graag, maar gewoon een berichtje plaatsen. Als het teveel word heb ik Mod krachten xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. do jan 08, 2009 8:17 pm | |
| Het verhaal is geplaatst Veel leesplezier P.s.: Dit stuk verhaal bestond al. Als het goed is klopt de boel nog, omdat er nog niet veel pokemon in voorkomen xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. do jan 08, 2009 9:08 pm | |
| COOWL wal jammer dat ik mormel ben xD Maar COOWL xD Oja wat gebeurt er met de andere 2 ? (Houndoom's / Leiders) |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. za jan 10, 2009 9:23 pm | |
| Achi, ik snap het niet xD Zou je het nog een keer kunnen vragen, maar dan met meer gedetaileerde woorden? |
|
| |
Emily
Aantal berichten : 191 Registration date : 02-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 4 jaar Status: Partner: wie wil er? XD
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 11, 2009 9:03 am | |
| owkeeij... die kleuren zijn irri >.< dat blauwe zie ik nog wel maar met dat groenige heb ik moeite en aan de grote witte gaten te zien zal er nog wel text in een andere kleur tussen staan die veel op wit lijkt ofzo >.< |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 11, 2009 9:16 am | |
| Wat gebeurt er met Houndoom en Danger hier die stonden er ook bij. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 11, 2009 8:26 pm | |
| @Emily: Ik kan je het verhaal in een PB sturen, maar dan zonder de kleuren @Achi: Houndoom en Danger zijn de leiders vn de NightGlow Pokémon, als je dat wou weten |
|
| |
Darky
Aantal berichten : 1118 Leeftijd : 28 Registration date : 16-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20. Status: Gezond Partner: kan niet
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo jan 11, 2009 9:10 pm | |
| Kan darky nog bij miracel? ik vind mijzelf zielig worden xD |
|
| |
Emily
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. di jan 13, 2009 9:33 am | |
| Shadoos, als je dat wilt doen, heel graag |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. di jan 13, 2009 7:14 pm | |
| - Darky schreef:
- Kan darky nog bij miracel? ik vind mijzelf zielig worden xD
Denk aan het lijstje Zoveel werk is het niet Ik denk dat ik meer werk heb xD @Emily: Een PB met verhaal komt eraan xD |
|
| |
Emily
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. di jan 13, 2009 8:34 pm | |
| ff kijken: Naam: Emily Pokémon: Dratini Kenmerken: zoals mn ava Karakter: Aardig, vriendelijk, snel gekwetst. Leeftijd: 4 jaar Groep: boeit niet Rang: belangrijke of lage rang geen normale Beste wapen: combinatie van drakenfurie en hyperstraal Geslacht: Vrouwtje Andere info: zie RPG en beschrijving van mijn pokemon in dat topic XD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo aug 30, 2009 11:32 am | |
| Nu ik al die andere verhalen ook had gelezen =3 Dacht ik weer aan dit =3 En dit was ook heel leuk =D Dus kan je het afmaken =D? |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. zo aug 30, 2009 11:59 am | |
| Afmaken? Dat gaat nog heel lang duren Maar ik wil best binnenkort weer een hoofdstukje toevoegen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: The Rainbow Plains Pokemon. | |
| |
|
| |
| The Rainbow Plains Pokemon. | |
|