| Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Emily
Aantal berichten : 191 Registration date : 02-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 4 jaar Status: Partner: wie wil er? XD
| Onderwerp: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 8:34 am | |
| Emily is een kleine Dratini die net hier is gekomen, maar meteen word ze als vuil behandelt. Ze is redelijk snel op haar niet bestaande teentjes getrapt, en heeft zich bij de DarkSide gevoegd, om te laten zien dat ze helemaal niet iemand is waar je zomaar overheen kunt lopen. Ze mag er wel schattig uitzien maar ze is dat totaal niet, vaak gebruikt ze ook haar charmes als snoezige Dratini om haar zin te krijgen. Voor de rest is ze redelijk aardig als je haar goed behandelt. vaak gebruikt ze Waterpistool als ze geiriteerd is, maar ze kan ook krachtigere aanvallen, maar die laat ze niet snel zien.. zodat anderen haar onderschatten. De andere aanvallen zijn, Wikkel, Mist om te kunnen ontsnappen, Hydrostraal en Drakenfurie.
Laatst aangepast door Emily op ma jan 05, 2009 10:52 am; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Danger
Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 29 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 8:47 am | |
| Welkom Emily |
|
| |
Emily
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 9:09 am | |
| thnx |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 9:26 am | |
| |
|
| |
Emily
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 9:27 am | |
| thnx ben schrijver, dus ik weet hoe je bepaalde dingen moet doen |
|
| |
Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 9:34 am | |
| Schrijver ? Heb je al een beroep ? |
|
| |
Emily
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 10:18 am | |
| nja, niet als beroep, maar als hobby, ik heb al n flink aantal verhalen geschreven, maar niet gepubliceerd en sorry dat ik ineens weg was, maar mn computer deed vaag >.< en zo oud ben ik niet hoor |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 12:48 pm | |
| |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 4:11 pm | |
| Misschien nogal te laat, maar alsnog een welkom van mij |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 5:35 pm | |
| Je bent er al een tijd, maar toch een hartelijk welkom xD (Schaap, je had beter een Mareep kunnen zijn, past beter bij je bijnaam (reactie hierop via PB graag ) ) |
|
| |
Emily
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ ma jan 05, 2009 7:26 pm | |
| grrrrrrr en hoezo al een tijd? ik zit hier pas 3 dagen hoor en Dratini is altijd mn lievelings geweest XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ | |
| |
|
| |
| Het kleine Mormel, dus Mevrouw Mormel voor jullie ^^ | |
|