| [tekeningen] Kim's tekeningen! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di mei 03, 2011 1:09 pm | |
| Klahr o3o
Laatst aangepast door Feathers op di mei 03, 2011 7:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di mei 03, 2011 4:39 pm | |
| Oewh, die ingekleurde versie is echt supernice! Dat texture erbij maakt het ook helemaal af! Awesoem Kim! <3 |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! wo mei 04, 2011 1:35 pm | |
| Heel erg bedankt doosie <3 Echt een keer een eigen tekening die zelfs ik mooi vind XD /shot |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! wo mei 18, 2011 10:11 pm | |
| Waarom faalt Deviantart zo? Ik verzond m'n nieuwe schets en hij vervaagd hem gewoon. :/ Nou ja, dan maar uploaden op imageshack: - Spoiler:
Sicario en Artiglio, de vogel charactahs van mij en Xander op Birdzz. Wij zijn daar heel eenzaam aan het RPG'en omdat er niemand anders komt. |
|
| |
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! do mei 19, 2011 10:35 pm | |
| Wauw, heel mooi. Heb zelf veel moeite met vogels. Vind de bek van de valk(?) erg mooi en ik hou gewoon van de schetserigheid |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! do mei 19, 2011 10:48 pm | |
| Ik heb ook moeite met vogels. Ze zien er zo makkelijk uit, maar zijn zo moeilijk te tekenen. De snavel moet goed op die kop passen, en vogel anatomie is zo vaag. xD En yay, iemand die van schetserigheid houdt! Ik ook. Lekker rommelig, lekker work-in-progress achtig xD Danke Carla <3 |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di mei 24, 2011 10:06 pm | |
| Dit zijn Esri en Juve. De witte en de zwarte god. Voor in een verhaal. En als dat niet gebeurd dan.. heb ik nog coole charactahs erbij xD - Spoiler:
En nog steeds bezig met de shading van Fraude/random Vulpix: - Spoiler:
|
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za mei 28, 2011 8:52 pm | |
| Eindelijk af o3o |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo mei 29, 2011 9:37 pm | |
| Die achtergrond is om af te likken <3 het texture maakt de tekening ook helemaal af! Echt geweldig Kim. Je bent zo veel vooruit gegaan. Vind het altijd leuk als jij weer een nieuwe tekening post, of het nou op dA of hier is =D |
|
| |
Oko
Aantal berichten : 115 Registration date : 18-09-10
Over je pokemon Leeftijd: 8 years old. Status: Gezond Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di jun 14, 2011 1:50 am | |
| Dus jij bent het die mijn achtergronden de hele tijd aflikt? o3o En ja, ik rape mijn tekeningen de laatste tijd nogal vaak met textures XD En heel erg bedankt deusie. ;-; Ik ben blij dat je m'n frutsels leuk vind. Wolfje. Was een beetje aan het krassen, en heb het gekleurd en geshade in een paar minuten. Maar toch vond ik hem aan t einde mooi. Door dat korrelige is ie mooier als ie klein is, dus ik heb nu een mooi nieuw msn plaatje. Yay xD |
|
| |
Oko
Over je pokemon Leeftijd: 8 years old. Status: Gezond Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di jun 14, 2011 11:39 pm | |
| - Spoiler:
Ik vond een oude tekening uit 2008 die ik toen echt helemaal geweldig vond, en besloot hem maar opnieuw te tekenen XD En wolven tekenen gaat bij mij vanzelf ofzo. De laatste keer dat ik een wolf tekende was dus in 2008. Tenzij je die retarded 'Anatomy, where?' lupolos meerekent. En ik heb erna niet meer geoefend. Yay xD |
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! wo jun 15, 2011 9:53 pm | |
| Hahaha, bij die eerste schiet ik gewoon in de lach, niet om je uit te lachen hoor. Maar hij's komisch XD En die tweede is echt mooi, die rechter (: *heeft geen andere woorden ervoor* |
|
| |
Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr jun 17, 2011 11:22 pm | |
| Ik geloof wel dat je er om moet lachen hoor, ik ook. Ik zat zo van: Hoe de hell was ik hier ubertrots op? XD En danke Diantjah <3 <3 Voor iemand op Rescreatu o3o |
|
| |
Angel
Aantal berichten : 80 Registration date : 19-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 6 months.. ♥ Status: Gezond Partner: Do I dare to love?
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za jun 18, 2011 11:04 am | |
| Hij is echt super cute! <3 Maar ik heb wel een klein puntje.. Het lichaam lijkt me ee beetje te lang vergeleken met de lengte van de pootjes. Het is nogal een.. teckel, op deze manier. o: En dat gevoel heb ik vooral bij de achterpoten. Die dichtsbijzijnde achterpoot lijkt ook niet zo netjes getekend ;x Maar misschien valt dat mij alleen maar op door mijn perfectionisme.
Maar verder issie weer geweldig hoor <3 Ook hoe je de lineart van de lichtere delen wat lichter gemaakt hebt! C: |
|
| |
Oko
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za jun 18, 2011 11:22 am | |
| I know dat ie lang lijkt. Maar als ik hem korter deed leek ie weer zo'n dik kort hondje ofzo En si, mijn hand wou niet stoppen met trillen. Ik kreeg het niet voor elkaar om rechte lijnen te krijgen >.< Und thanks Deusie <3 Und ja, ik heb eindelijk weer de lineart gekleurd xD |
|
| |
Oko
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma jun 20, 2011 12:06 pm | |
| - Spoiler:
Dit doe ik in bed o3o |
|
| |
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di jun 28, 2011 9:45 pm | |
| - Spoiler:
Muse <3 - Spoiler:
En mijn noface-charactah |
|
| |
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma jul 04, 2011 11:34 pm | |
| |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za aug 13, 2011 10:20 pm | |
| HURR dit heb ik in Italië getekend. - Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo aug 14, 2011 1:06 pm | |
| Ik vind ze stuk voor stuk geweldig Kim <3 Ben vooral verliefd op die van Mayumi, zelfs al lijkt ze dik xD Mollige Pokémon zijn ook leuk (a) Kritiek, geen zin in. Laat ik over aan wie daar wel zin in heeft. |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma sep 12, 2011 11:04 pm | |
| Thanks Doos <33 ILU o3o Zorua: - Spoiler:
KAWAII DESU TAPIR: - Spoiler:
|
|
| |
Frostflame
Aantal berichten : 18 Leeftijd : 30 Registration date : 15-09-11
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gewond Partner: geen
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr sep 16, 2011 4:39 pm | |
| jullie tekeningen zijn zooo cuwl!! en die Tapir is sooo kawaii!!(l)(h) X |
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo sep 18, 2011 3:55 pm | |
| Vind ze allebei geweldiggg! Heb alleen een paar kleine puntjes op te merken, als eerste op die Zorua: z'n linkeroor vind ik ietwat slordig, wat minder recht dan z'n rechteroor. En ik weet dat oren niet altijd perfect recht lopen, maar vind het hier lichtelijk storend En dan vind ik die oranje lijn.. misschien als je hem wat donkerder had gedaan en wat shade erom heen ofzo? Dat het dan wat reëler eruit had gezien! En die Tapir is gewoon dá bomb! Heb ik niks op aan te merken, alleen vind ik dat schaduw streepje bij dat witte.. ik vind dat op een deukje lijken XD Niks persoonlijks hooor :P |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo okt 23, 2011 1:01 am | |
| Jah Diant, die oren waren slordig. Ik kan nog steeds niet overweg met fineliners XD En ik heb veel geexpirimenteerd met die lijn, dit werd het beste. 'T was eerst donkerder. xD En haha, dat moet ook een deukje voorstellen xD Maar thanks voor je comments <33 En jij ook, Simone. I luv to get comments. o3o attention whore- Spoiler:
Ja ik weet dat die benen verpoept zijn. Die zijn moeilijk xD Ben slecht in spieren aangeven enzo :c Maar het heufd is gelukt? =D En die hoeven zijn ook wel uber xD /shot |
|
| |
Conleth
Aantal berichten : 41 Registration date : 09-10-11
Over je pokemon Leeftijd: 3 jaar Status: Gezond Partner: geen
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo okt 23, 2011 10:54 am | |
| Wauw, dit is van een heel ander kaliber dan je normale tekeningen! Ik vind hem heel gaaf, vooral het hoofd is mooi gelukt. De anatomie klopt (op dat linker voorbeen na) en ik vind het mooi hoe je de spieren etc hebt getekend. Well done! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! | |
| |
|
| |
| [tekeningen] Kim's tekeningen! | |
|