Gengar
Aantal berichten : 54 Registration date : 14-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Partner:
| Onderwerp: Re: Aaaawww, zielig :P wo jan 21, 2009 6:55 pm | |
| Opeens kwam gengar aanzweven naast dustfire en keek naar dustfire: "Heh-heh-heh Hoi dustfire lang niet gezien sinds ik je onmoette aan de magikarp-rivier"Gengar glimlachte(wat hij eigenlijk bijna altijd doet XD) naar dustfire.Gengar merkte de riolu op."Wie is dat?"Gengar keek vragend. |
|
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Aaaawww, zielig :P wo jan 21, 2009 7:42 pm | |
| Dustfire keek met grote ogen naar het gebouw, en gooide Farsan naar darky. ''red hem !'' zei ze dom en botste volop tegen het gebouw. Er zat een grote deuk in en Dustfire stortte met grote snelheid naar beneden. met een doffe klap kwam ze op de grond terecht en bewoog niet meer. |
|
Darky
Aantal berichten : 1118 Leeftijd : 28 Registration date : 16-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20. Status: Gezond Partner: kan niet
| Onderwerp: Re: Aaaawww, zielig :P wo jan 21, 2009 7:54 pm | |
| "haha!" Darky zweefde door het gebouw heen. Iedereen keek hem raar aan. Darky keek om naar dust, toen zag hij het gebouw. Het stond op instorten. het gebouw viel op Darky en de riolu. (zo beleef je nog eens wat ) |
|
Gengar
Aantal berichten : 54 Registration date : 14-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Partner:
| Onderwerp: Re: Aaaawww, zielig :P wo jan 21, 2009 7:57 pm | |
| "Gengar!!!!!!!!"Gengar probeerde de darkrai en de riolu te redden met zijn shadow ball en richtte het op het gebouw dat valde. |
|
Farsan
Aantal berichten : 24 Leeftijd : 29 Registration date : 20-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 3 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Aaaawww, zielig :P wo jan 21, 2009 8:30 pm | |
| Riolu schreeuwde omdat hij vreselijk schrok. Vlak voordat het gebouw hen raakte, knalde het uit elkaar door de shadow ball van Gengar. |
|
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Aaaawww, zielig :P ma jan 26, 2009 8:44 am | |
| Een paar brokstukken vielen op dustfire, en ze bewoog nog steeds niet, Ze tilde haar hoofd op maar kreeg ineens stekende hoofdpijn en ze zag zwarte vlekken. Ze werd draaierig en legde haar kop maar weer neer, voordat het erger zou worden. |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Aaaawww, zielig :P | |
| |
|