Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Badeendje - Chris

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Balba

Balba

Vrouw Aantal berichten : 119
Leeftijd : 28
Registration date : 16-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status:
Partner:

Badeendje - Chris Empty
BerichtOnderwerp: Badeendje - Chris   Badeendje - Chris Emptywo jul 16, 2008 9:49 pm

Gegroet iedereen!

Ik ben Chris, 13 jaar, vrouwelijk, blauwe ogen, blond haar, heb een beugel, ga volgend jaar naar de tweede van havo/vwo en...standaard afgelopen. Nu over naar de gekke feitjes(en geloof me, die zijn er genoeg, zoveel dat ik ze niet allemaal hierneer ga zetten.)

RoosZzZ
Door haar ben ik op dit forum gekomen. Ik heb haar het RPGen geleerd! *trots* Ik weet nog niet of ik echt heel erg fan ben van het forum, Rosanne, maar het wordt vast leuk! (Tsjah, ik ken gewoon heel veel RPG-forums, en ik ben nog niet helemaal into het pokemonrpgen)

What's up with the ducks?!
Nou, ik verzamel dus Badeendjes. Daarom is mijn bijnaam en forumnaam ook Badeendje. Ik heb er iets in de 80 ofzo...mwaah, geen idee eigenlijk. XD Ik ben er helemaal fan van en ze hebben ook namen! Ik heb vandaag in de stad weer een nieuwe gekocht! Hij is heel mooi, blauw met sterren en...oh, niet interessant? Goed, we gaan door. Op naar Disney!

Disney rules and rocks!
Goed, zul je zeggen, ben jij niet wat te oud voor Disney Films? Nee hoor! Ik zal er nooit uitgroeien! Ik ben vooral fan van de liedjes, en ken er dan ook veel uit het hoofd. Ik vind die liedjes vooral leuk in Multilanguages!

Multiwatteges?!
Multilanguages! Dat zijn dus liedjes(in mijn geval disneyliedjes) die ze de hele tijd van taal naar taal over laten gaan. Disney is uitgebracht in veel talen! Japans is mijn favoriet! (En Nederlands en Engels natuurlijk... Rolling Eyes ) Ook vind ik Deens erg leuk! En Chinees, Koreaans, Thais, Spaans! Nou, eigenlijk alles wel. Ik ben gewoon een talenfreak!

Maar waarom Japans als favoriet?!
Ik ben fan van de zangers en de taal! Ik ken zelfs een paar woorden Japans!
Arigato = Dankje
Konnichiwa = Hallo
Trouwens laat maar. XD(Jullie kennen er vast ook wat, aangezien Pokémon ook een anime is)

Anime?!
Ja, je weet wel, zo'n Japanse tekenfilm! Ik kijk ze het liefst in het Japans, met Engelse ondertiteling! (Want Nederlandse ondertiteling heb ik nog nooit gezien) En Manga is natuurlijk ook vet!

Manga?!
Japanse strips! Die je zo van achter naar voren, rechts naar links en boven naar onder leest! Die heb ik natuurlijk wel het liefst in het Nederlands, al is Engels ook welkom! :3

Musicals!
Ik ben helemaal musicalfan! Natuurlijk zelf meedoen én kijken! Beauty and The Beast, The Lion King, Ciske de Rat, etc. etc. etc. Ik ga trouwens nog naar Tarzan! En ik wil ook nog naar Dirty Dancing!

Nou, dat was het wel! Zijn er nog vragen?

Chris.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfenrpg.forum2go.nl
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Badeendje - Chris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badeendje - Chris   Badeendje - Chris Emptywo jul 16, 2008 10:04 pm

welcome bad duck XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Balba

Balba

Vrouw Aantal berichten : 119
Leeftijd : 28
Registration date : 16-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status:
Partner:

Badeendje - Chris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badeendje - Chris   Badeendje - Chris Emptywo jul 16, 2008 10:16 pm

Dankuwel! XD Het is overigens Bath Duck, maar dat boeit niet. ^^ Sorry sorry, ik weet dat corrigeren irritant is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfenrpg.forum2go.nl
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Badeendje - Chris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badeendje - Chris   Badeendje - Chris Emptydo jul 17, 2008 10:20 am

gehehehe zo bedoelde ik het nie XD
bad=slecht(e) duck=eend zo bedoelde ik het ik maakte een grapje
Terug naar boven Ga naar beneden
Balba

Balba

Vrouw Aantal berichten : 119
Leeftijd : 28
Registration date : 16-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status:
Partner:

Badeendje - Chris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badeendje - Chris   Badeendje - Chris Emptydo jul 17, 2008 12:07 pm

Aaah zo. Had ik wel door hoor. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfenrpg.forum2go.nl
Gesponsorde inhoud




Badeendje - Chris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Badeendje - Chris   Badeendje - Chris Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Badeendje - Chris

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Real Life voorstellen-