Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een voorstel voor Achi...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Emptyvr jan 30, 2009 6:55 pm

Pichy kwam hijgend aangelopen.Hij moest Achi hebben.Hij moest samen met hem en Swellow een leger vormen.De oorlog was begonnen.Hij had Joel vermoordt en daar zouden de darksiders wraak voor willen nemen.Hij zuchtte en ging zitten.Hij liet zijn voeten in het water zakken keek naar zijn staart.De wond was gestold.Hij grijnsde even en wachtte op Achi.Hij had een voorstel....
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Emptyvr jan 30, 2009 6:58 pm

Achi kwam rustig aangelopen dus iemand zocht naar hem. Was het een DarkSider ? Nou die kon hij wel aan hij liep via de water van zijn huisje naar die Muddy Lake en kwam precies voor Pichy uit het water. "Oo Jij ...."Zei hij stil. "Wat wil je precies Pichy ?" Zei Achi kalm. "Wil je soms ook aanval tips xD"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Emptyvr jan 30, 2009 7:03 pm

"nee ik moet iets met je bespreken..........."zei pichy rustig.Hij had avondeten bij omdat hij honger had.Hij nam een koekje."Namelijk ik heb Joel vermoord en binnenkort zal er een oorlog plaatsvinden"hij zweeg even "en nu heb ik jou hulp nodig....ik heb namelijk een groep opgestart de Goodside en we zoeken leden....jij zou een goede back-up zijn"hij at van zijn koekje "Wil je mee met mij en Swellow de oorlog meevoeren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Emptyvr jan 30, 2009 7:06 pm

Achi keek raar naar Pichy hij ademde diep in. "Nee..."Zei Achi kort. "Je bent dom geweest om hem te vermoorden in de winter nu worden de DarkSiders boos en gaan er Oorlog voeren in de winter. Huizen worden vewoest en wat doen de Pokemon dan ? Hongerig er bij zitten ? Dat kan niet."Zei Achi weer. "Wat heb je met zijn lijk gedaan ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Emptyvr jan 30, 2009 7:12 pm

"laten liggen"zei Pichy"Hij begon!"en hij stond op."HIJ wou persé sitopresto met mij vechten!".hij ademde diep in en uit om niet kwaad te worden "HIJ was diegene die mij aanviel"."dus steek niet alles op mij!".hij liet zijn half afgebeten staart zien en zijn verschroeide buik zien."Het begon te regenen en hij ging dood na een blikseminslag"hij zuchtte."ik werd wel kwaad op hem en heb hem ook aangevallen da's juist".Pichy stond op en begon te ijsberen "De Darksiders hebben ook een moord gepleegt en nu ik ook dusss.....ik ben niet alleen"."Please join ons Achi we zullen je nodig hebben en jij ons ook"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Emptyvr jan 30, 2009 7:24 pm

Achi zuchtte maar weer."Ik zei nee."Herhaaldde Achi. "MEt een Leger vechten is nooit goed dan zijn de meeste mensen op 1 plek en kunnen de andere plekken worden aangevallen."Zei Achi. "Zeg maar dat ik jullie help als het verkeerd gaat."Zei Achi en Pichy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Emptyvr jan 30, 2009 7:28 pm

"ok Achi bedankt"zei pichy en hij strompelde weg.Hij wou hem alleen maar bij de goodside meer niet.Hij zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Emptyvr jan 30, 2009 7:43 pm

Achi zuchtte net zo hard en liep rustig weg terug naar zijn huisje .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Een voorstel voor Achi... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorstel voor Achi...   Een voorstel voor Achi... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een voorstel voor Achi...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» het voorstel aan de dark side...
» Achi VS Levy xD
» Achi's huis
» Achi's Werkjes
» Achi's Nieuwe Huis.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-