Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Moderator gedrag....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

Moderator gedrag.... Empty
BerichtOnderwerp: Moderator gedrag....   Moderator gedrag.... Emptyma feb 02, 2009 7:32 pm

Hallo mensen, pokémon, en andere gevallen Razz

Ik wil sommige Mods even aansprken op hun gedrag...
Gisteren was er een soort 'Spamdag'. Wie deden hier vrolijk aan mee? 2 Mods.
Ik postte zelf ook, maar mijn posts hadden nog tekst. Ik heb hun ook even aangesproken dat ze beter niet met 2 woorden in een bericht kunnen posten.
Ik wil mijzelf niet voortrekken, ik vind het gewoon niet kunnen wat er gebeurde. Misschien krijg ik nu boze reacties, maar volgens mij weten ze zelf best dat ze iets deden wat als Mod niet kan Wink
Dan wil ik nog iets zeggen over de berichten van Mods. Het valt mij op dat wanneer iemand een niet netjes woord typt, een aantal Mods meteen begint te reageren. Als Mod heb je hier toch het EDIT knopje voor gekregen? Zo begrijp ik het tenminste...
Deze 2 dingen zijn goed voor de posts van de Mods, maar niet voor de rpg. Voor mij word de sfeer dan alleen maar verpest...

Graag alleen Mods en Admins reageren, en alleen reageren met inhoud! Dit is een serieus onderwerp! Wink

Nog 1 ding apart... En deze keer noem ik wél een naam...
Achi doet de laatste tijd vervelend in de chatbox. Hij kickt mensen die niks doen, en als ze zeggen dat hij moet ophouden gaat hij door. Ik wil graag een verklaring van hem, zelfs al heeft hij die volgens mij niet.

Dit is niet speciaal tegen iemand bedoelt!!! Het irriteert mij, dus wil ik het gewoon zeggen, en ik vind dat de rest recht heeft mijn mening te horen!! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Moderator gedrag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderator gedrag....   Moderator gedrag.... Emptyma feb 02, 2009 8:10 pm

Ik zeg maar meteen dat ik dat 2de persoon ben Wink
Wel zo eerlijik...
Ik weet dat ik fout was, en ik zie ook in wat voor spam ik heb aangericht in off-game. Ik probeer vooral serieuzer te doen, in dit soort topics (natuurlijk ook in de rpg). Als Kim vind, dat achi en ik un-mod. word, ben ik het hier mee eens, op een ding na. Af en toe komen er zomaar dubbelposts van Kim. Verder heb ik er niet veel aan toe te voegen, ik probeer minder irritant te zijn. Sinds die ene keer dat ik ungemod. werd, ben ik ook gaan leren, maar ik heb nog niet alles onder de knie. Ik probeer zo'n goed mogelijke mod. te zijn, maar soms kan dat gewoon niet..., in het vervolg probeer ik me ook te gedragen,

Levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

Moderator gedrag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderator gedrag....   Moderator gedrag.... Emptyma feb 02, 2009 8:23 pm

Bedankt Levy, ik had wel verwacht dat je zou weten dat het niet kon Wink

Over die dubbelposts van Kim... Ik vind dat ze daar een beetje op moet letten, zelfs al is ze de Admin :')
Ik doe zelf mijn best een beetje netjes te zijn, al loopt dat soms een beetje uit de hand Razz Ik wil alles nu precies weten enzo, en word er zelf ook een beetje gek van. Ik doe mijn best me gewoon te gedragen, en zorg dat de rpg leuk blijft, zoals een mod hoort te doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
kenny
Gestorven
kenny

Aantal berichten : 133
Registration date : 14-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 1 jaar
Status:
Partner: Wtf xD

Moderator gedrag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderator gedrag....   Moderator gedrag.... Emptyma feb 02, 2009 9:11 pm

Waar dubbelposts? O.o
maargoed, je hebt wel gelijk, we hebben de kans gekregen om mod te worden (en in mijn geval admin)
en dan moeten we ons ook zo gedragen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moderator gedrag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderator gedrag....   Moderator gedrag.... Emptydi feb 03, 2009 4:25 pm

Mischien klaag je wel nu maar eergisteren deedt je gezellig mee.
En Gisteren zei ik nog dat ik er mee zou stoppen en dat deedt ik ook toen.

Verder over de Chatbox deedt ik clear.
Zei werdt boos en houndoom kickde me omdat ze het ook niet goed voor dat ik het opruimdde.
Maar waarom mag ik dan niet terug kicken ?
Want ik vindt Clear doen niet echt een reden om te kicken je zou eerst kunnen zeggen stop met cleanen.
Maar jij begon gelijk met boos worden.

(En nee dit is neit als belediging en ik weet zelf ook wel dat ik wat fout zat.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

Moderator gedrag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderator gedrag....   Moderator gedrag.... Emptywo feb 04, 2009 6:14 pm

Achi, ik heb het niet alleen ovr toen maar ook daarvoor Wink

Ik deed niet helemaal mee, en ik zal het weer even uitleggen.
Jullie waren steeds, voor mijn gevoel, hele korte posts aan het typen. ls ik iets had getypt en ik op verzenden klikte stond er 9 an de 10 keer dat een ander al gepost had. Super snel posten en vaak ook met weinig inhoud, dat deden jullie voor mijn gevoel. Af en toe stond er redelijk wat in, en bij mij stond er af en toe ook weinig in, maar jullie waren echt té ver aan het gaan voor mijn gevoel. En toen ik zei dat jullie vaag deden reageerden jullie met een paar enkele woorden. Ik vond he gewoon te ver gaan, en daarom zeg ik er wat van Wink

En weer over de chat...
Een aantal dagen voor jij de chat ooit schoonmaakte begon je ineens mij te kicken, terwijl ik gewoon aan het chatten was. Ik zat toen niet op mijn Shadow account dus kon ik er niks aan doen. Een paar dagen daarna begon je weer, en toen zat ik wel op mijn Shadow account. Ik heb je toen misschien een paar keer ruit gegooid, maar van jou hoorde ik niet dat ik moest stoppen, en toch deed ik het. Jij gaat de hele tijd door als er stop gezegd is, en dat irriteerde mij verschrikkelijk!! En dan de dag dat jij de chat scoonmaakte, ik zei er niks van, dat deed Houndoom volgens mij, waarna zij jou kickte. Jij kickte terug, maar omdat iemand je kickt ga je die persoon toch niet kicken?

Zo, ben ik mijn verhaal even kwijt :] k wil niet zeggen dat ik de hele tijd alles goed deed, als je goed leest zie je dat ik ook fout zat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Moderator gedrag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderator gedrag....   Moderator gedrag.... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Moderator gedrag....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuwe moderator!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-