Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Popcorn te koop !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyvr feb 06, 2009 7:18 pm

Achi liep een steegje in met een bli gezicht hamerdde hij daar wat aan het Eindde en maaktte Popcorn die hij zou verkopen. Toen maaktte hij boorden die naar het steegje wezen en riep; "Popcorn te Koop !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyvr feb 06, 2009 7:29 pm

"hiersie onze Achsel sé!"riep Maarten iets te luid.Hij had juist gemediteert.Hij grijnsde en liep naar zijn kraam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:17 am

[Je kent me niet je hebt me nooit ontmoet dus je kent me naam niet.]

Achi keek naar een andere klant. "Het jij Achsel ?"Zei hij dom de klant knikte en betaaldde. "Wacht Pokemon."Zei hij dom en hij liep met het popcorn zijn steegje uit. Hij zette er een bordje neer Dombo's te vraag xD Er kwam een kleine Swablu. "Weet je als je dit eet kan je vliegen ?"De Swablu sprong van blijdschap Zij is dus ech dom "Eet maar en probeer het xD"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:29 am

Tunys komt aangelopen. ''Achi! Wat doe je?'' vraagt ze dom. ''Popcorn?'' vraagt ze dan weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:40 am

"Popcorn verkopen."Zei Achi dom hij gad de Swablu de Popcorn en kreeg wat geld waarna Swablu wegvloog xD "Wil je ook wat ? het kost maar 50 euro want het maakt je nog meliger !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:42 am

''Mij houd je niet voor de gek, achi.'' Ze denkt na. ''En 50 euro? Man, je bent gek!'' zegt ze dan. 50 euro voor wat popcorn XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:43 am

"Weet ik Weet ik de prijs is veel te laag voor wat Popcorn dat je melig maakt maar omdat ik je kent verkoop ik het voor 49 Euro ! Oke ?"Een andere pokemon kwam aan een totodile hij verkocht de Popcorn voor 500 euro aan hem xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:45 am

Ze kijkt de totodile dom aan. Dan stuurt ze met psychic een handje popcorn van hem naar zichzelf. ''Lekker'' Vervolgt ze, en eet het op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:46 am

"Jaah !"De Totodile was weer om de hoek gegaan. "Dus wil je nou wat kopen of niet anders meot je echt weg kijk die lange rij !"Er stonden een paar Munchlax's en Snorlaxen die alles deden voor Popcorn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:47 am

Ze gaat aan de kant. ''Die pokémon zijn nog dommer dan.. Dom.'' Zegt ze, als ze ziet hoe veel ze betalen, terwijl zij stiekem alles zit te jatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:53 am

"Oke voor 25 Pokepunten zoveel kosten ze in de winkel normaal ook en deze is lekkerder !" Riep Achi hij zij aan alle vliegpokemon dat ze hhierdoor kunen vliegen de Dikke zoals Snorlax kochten het gewoon en een paar zij hij dat ze gemaakt zijn door de Superster xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:55 am

Tunys begon heel hard te lachen. ''Ik wist niet dat de pokémon zo hersenloos konden zijn.. Voor voedsel'' zegt ze dom, voor ze Pokéchips pakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:56 am

"Jaah weet ik en ik verkoop het voor 500 euro ik wordt zo miljonair !"Hij begon wat aan de opcorn te eten maar niemand zag het xD Daarna verkocht hij het voor 750 euro en zei dat het eigenlijk vroeger 5000 kostte maar dat dit een speciale dag was xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:57 am

Ongemerkt haalt ze met psychic 1000 euro uit de portamonnee van de snorlax. ''Geef mij maar 1 bak.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 10:59 am

"Oke dat wordt dan 1000 euro xD"Zei hij hij gaf haar een bak die groter was dan haarzelf en pakte de 1000 euro af xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:01 am

Ze neemt hem met psychic mee, en gaat eten. ''Bedankt, snorlax'' zegt ze bijna onhoorbaar. En gaat naast het kraampje liggen eten xD. ''Trouwens? Heb je ook drinken?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:03 am

"Jah hoor !"Zei Achi. "Steel nog 1000 euro en je krijg net zo'n grote bak vol Cola xD"Fluisterdde hij en hij gaf mega Cola's weg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:06 am

Ze jat 5000 euro van een Snorlax. ''Hier.'' Ze geeft 1000 euro en neemt de bak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:07 am

Achi nam geen 1000 euro maar 5000 euro aan xD En gaf haar de beker die nog groter was dan de plaatselijike Zwembad xD Toen de snorlax in de buurt van de kraapmje kwam en wou betalen zag hij dat hij geen geld hadt en ging de snorlax huilend weg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:09 am

''Lol'' Zegt ze lachend, en slurpt de PokeCola op. ''Lekker!'' Zegt ze, en jat 555555 euro Shocked (In allemaal briefjes van 5!) ''Hier. Cola graag'' Zegt ze terwijl ze voordringt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:10 am

Oke ! Hij paktte 555550 euro af zodat Tunys nog maar 5 Euro hadt en gaf haar nog grotere Cola xD. "DE KRAAMPJE IS GESLOTEN IK BEN AL MILJONAIR !"Riep Achi . "IK BEDOEL BLIJF KOMEN IK WORDT MILJARDER XD"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:11 am

Ze haalt met psychic het geld van alle pokemon weg. ''Een meeeeeeeeeega cola & een meeeeeeeega bak chips!'' zegt ze dan. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:13 am

Achi pakte al het geld af en sloot de kraampje toen we xD Want niemand hadt geld xD Oppeens kwamen er maar Pokepolitie Magnamit's en Magnazone die naar tunys keken."Izz Zijzz dezz Gelzdzz Diezfffzzz." Bliepte ze wat Is Zij de geld dief betekende. "De kraampje is gesloten dus doei !"Achi rende snel weg verder het steegje in xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:15 am

Ze brengt hem terug met psychic. ''Hier blijven.'' Zegt ze, en gooit de Poképolitie weg met psychic. ''Klaar.'' zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Emptyza feb 07, 2009 11:16 am

Er kwam een hele Pokeleger aan en rende weer weg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Popcorn te koop ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Popcorn te koop !   Popcorn te koop ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Popcorn te koop !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-