Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Darky's grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 3:47 pm

''Zou kunnen XD kom door gaan anders komen we er nooit :face: '' Zei Achi
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 3:49 pm

"Misschien kunnen we onszelf beter trainen, dan hebben we iets meer ervaring." Stelde Houndoom voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 3:50 pm

''Goed idee maar hoe trainen onze aanvallen ? ''
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 3:50 pm

goed idee ik ga het meeteen doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 3:51 pm

"Tegen elkaar of tegen een rots." Grinnikte Houndoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 3:53 pm

'' Oke , Trainen dus Poison Jab op deze steen '' Riep Achi en hij deedt het ook maar hij kon nog geen poision jab XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 3:56 pm

Houndoom zuchtte en begon maar voorzichzelf te trainen. Ze sprong zo snel mogelijk van rots naa rots in de hoop haar snelheid te vebeteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 4:00 pm

Poision Jab aanval ! nu lukte het wel de steen was nu in twee gedeelt toen keek achi weer naar het blaadje er zaten ook kleine tekens hij las ze het was ee beschrijving van de pokemon die de kwaad moest voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 4:02 pm

"Wat is er?" Vroeg Houndoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptyma jul 21, 2008 4:04 pm

'' Er zit een beschrijving van de pokemon of pokemons erbij maar ik kan dit niet zo goed lezen '' Zei Achi ...... '' Mischien moeten we versterking zoeken voor de Grote Kwaad '' Zei Achi
Terug naar boven Ga naar beneden
Balba

Balba

Vrouw Aantal berichten : 119
Leeftijd : 29
Registration date : 16-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status:
Partner:

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 4:37 pm

"Ver...versterking? Hoezo versterking?" vroeg Balba aan Achi. Ze begreep niet wat Achi bedoelde. "Houndoom, kan jij lezen wat er op dit blaadje staat?" Houndoom pakte het blaadje aan en keek naar de beschrijvingen. Het waren er drie. Ze waren in een soort driehoekje om een andere tekst heen geplaatst. Houndoom keek er aandachtig naar. "Zo te zien is het in rijm..." mompelde ze. "Ja, maar kan je lezen wat er staat?" vroeg Balba. "Hmm...geef me even tijd..." antwoordde Houndoom weer.

Houndoom liep heen en weer en pijnigde haar hersens over wat er zou staan. "Het is vast cryptisch geschreven...maar..wat voor soort taal is het?" mompelde ze in zichzelf. Op het blaadje stonden allerlei tekentjes met veel hoeken en weinig ronde vormen. "Geef eens hier." zei Balba, en ze stak haar pootje uit om het blaadje in ontvangst te nemen. "Hmm.." begon ze. "Ik heb deze taal eerder gezien...die hoeken. En deze vormen..het lijken wel een soort vleugels..." "Aah!" onderbrak Houndoom haar. "Ik weet wat het is! Het is de taal van de vogels! Dan denk ik dat ik ook weet wat het Kwaad is...De drie vogels!"

"Maar..waarschijnlijk staan de zwakheden van de drie vogels ook op dit blaadje." begon Balba. "En nee, niet de normale zwakheden die wíj zouden kunnen bedenken, maar waarschijnlijk de zwakheden in hun karakter. Maar alleen vogels kunnen dit lezen. En..we hebben er toch een?!" redeneerde ze.

"Hè?" vroeg Houndoom. "We hebben toch helemaal geen vogels bij ons?!" "Oh, jawel!" riep Balba. "Achi! Hij is van nature een kuiken, en een kuiken is een vogel! Achi, kun jij dit lezen? Ik denk het wel, hoor. Kijk nog eens goed, kijk of je de tekens wel herkent!" Ze gaf het blaadje aan Achi, en keek hem verwachtingsvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfenrpg.forum2go.nl
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 4:56 pm

"Ik bedoel met versterking dat we wel meer mensen nodig hebben om de grote kwaad te verslaan" Achi keek aan hoe Bulba en Houndoom discusserde .... ''Wat moet ik het lezen ik ben niet zo goed in vogel taal geef mij maar de andere talen maar ik zal het proberen .



Darky's grot - Pagina 3 144
"Achi keek peinzend naar de blaatje mischien moest hij een leugen vertellen want de meeste tekens kende hij niet maar deze kende hij wel teminste die van Articuno ik zal het zeggen" Dacht achi en hij keek met een blij gezicht naar Houndoom en naar Bulba'' Ik begin met Articuno deze vleugel naar boven was volgensmij betrouwbaarheid dus scratch hij gelooft makkelijk leugens maar dan licht het er ook aan hoe je het vertelt het moet een goeie leugen zijn maar ik kan het mis hebben "

Darky's grot - Pagina 3 145
"Nu Zapdos"Dacht Achi "Bij Zapdos zie ik niet echt veel alleen die licht flits herken ik een beetje .... Nee niet echt Aangezien dit helft gemengdt is met bliksem taal kan ik het niet begrijpen hier hebben we denk ik een Electrice type voor nodig bij voorbeeld een Pikachu of Raichu kennen jullie iemand die pikachu of Raichu is ? "

Darky's grot - Pagina 3 146
''Deze is makkelijker dan de ice het is helft vuur mischien kan jij deze beter doen Houndoom want ook mijn vuurtaal is niet zo goed.'' Zei Achi en hij gaf de blaadje door aan Houndoom . "Bulba , Houndoom hebben jullie 1 van de 3 vogels al gezien ? "

( Nee ik wil niet te veel bepalen en mischien is het leuk Shadow /Naidow de Dark Raichu zo ons kon helpen zijn laatste bezoek was pas eergisteren Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
Balba

Balba

Vrouw Aantal berichten : 119
Leeftijd : 29
Registration date : 16-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status:
Partner:

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 5:08 pm

Houndoom pakte het blaadje weer aan, en keek er peinzend naar. "Hmm..ik heb eigenlijk zo'n idee dat die vleugel bij Articuno júist betekent dat hij níet snel iets geloofd. Kijk maar eens naar die twee streepjes die bij de vleugel staan. Dat is het enige wat ik ooit van vogeltaal heb opgevangen. Als er twee streepjes bij het woord staan, betekent het juist het omgekeerde." zei ze met een lach. "Maar...er staat nog iets bij Articuno, geloof ik. Het zijn meerdere vormen door elkaar, met allerlei hoeken en dan nog wat strepen...Ik heb geen idee wat het betekent. Maar....we hebben al eens tegen Articuno gevochten, en ik denk dat ik dus ook weet wat zijn zwakte is...hij is snel afgeleid! Dit tekentje lijkt wel op iets wat zou 'afgeleid' zou kunnen betekenen, vind je ook niet, Balba?"

Balba pakte het blaadje aan. "Ja, ik denk dat je gelijk hebt, Houndoom. Maar de tweede...ik heb geen idee wat er staat. Shadow kan dit lezen, denk ik! Ik ben Zapdos zelf één keer tegen gekomen. Ik kreeg de indruk dat hij mij niet snapte. Hij is nogal...traag van begrip, zie je? Maar we hebben Shadow nodig, die kan mijn vermoeden bevestigen. Nu Moltres nog...Achi, jij zou dit toch moeten kunnen lezen? Je bent immers een vogel en een vuurpokémon...Maar goed, we laten Houndoom helpen. Houndoom?"

Houndoom greep het blaadje weer en keek peinzend. "Het ziet er uit als iets boos. Iets kwaads. Het lijkt...ja! Ik heb het! Moltres zwakte is dat hij, als hij eenmaal boos, een soort blinddoek voor zijn ogen krijgt en gewoon alles vernielend rechtdoor rent...Gevaarlijk, maar handig voor ons. Goed, Achi, wat denk je ervan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfenrpg.forum2go.nl
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 5:25 pm

''Boos zou best kunnen dat als hij boos is dat hij geen controle meer over zichzelf heeft dat hij dan roekeloos dingen vernielt maar waar is Moltres eigenlijk te vinden mijn Alien had eens een kaart waar ik stiekem op keek er was een plek van Articuno een plek van Zapdos maar er stond nergens iets over Moltres ...... ( Als je de tekst onder de plaatsen leest staat er Zapdos , Articuno maar geen Moltres :tongue: ) '' Grote vuurpoot was toch oplettendheid ? Dat zou kunnen betekenen dat Moltres ook goed kan opletten dus moelijk te raken maar wat staat er eigenlijk boven de kleine letters die hebben we niet bekeken wat denk jij Balba ? ''
Terug naar boven Ga naar beneden
Balba

Balba

Vrouw Aantal berichten : 119
Leeftijd : 29
Registration date : 16-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status:
Partner:

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 5:31 pm

"Hmm...ik weet het niet. Ik denk inderdaad dat Moltres goed kan opletten. Ik denk ook dat Moltres zich in het Lava Domein bevindt...misschien weet niemand dat, houdt hij zich schuil..." vertelde Balba. "Maar die andere tekentjes in het midden..Dat is puur en alleen vogeltaal, daar weet ik geen raad mee. Komop Achi, je weet vast nog wel wat Vogeltaal...alsjeblieft, ontcijfer het..Omdat het in het midden staat, is het waarschijnlijk belangrijke informatie. We hebben het hard nodig. Trouwens, heb je de nummers opgemerkt die bij de beschrijvingen van de vogels staan? Bij Zapdos zie je een 1, bij Moltres een 2, en bij Articuno een 3! En bij dat tekstje in het midden zie je een 4 staan..Hmm..zou dit de volgorde zijn waarin we ze moeten verslaan? Dat lijkt mij het meest logisch." Balba ijsbeerde de grot rond. "Heeft een van jullie Darky gezien? En Shadow? Ze zijn zomaar verdwenen..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfenrpg.forum2go.nl
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 5:44 pm

"Nee ik heb ze niet gezien maar wie is Shadow ( Ik ben hem niet tegegekomen hier op RPG ) " Melde Achi even en hij keek moelijk naar de blaadje "De vierde zou de Kwaad moeten voorstellen er is een tekening bij van een veer die heet de silver wing dan is een deel van de vleugel van de pokemon kennen jullie een pokemon met een vleugel die Silver Wing heet er staat ook een Type bij het is een ..... Onee Water type dat is problemen voor mij en voor Houndoom " Achi keek en las door "Jij hebt hety ook niet zo makkelijk Balba hij moet ook een vliegtype zijn maar zijn naam kan ik niet lezen en er staat geen plaatje bij zoals bij de andere 3 vogels die stukje is eraf gebrand "Deelde Achi mee

''Kunnen jullie hier iets mee als ik de boek voor vogels voor me had dan zou ik het helemaal kunnen ontcijferen en die hebben we hier jammer genoeg niet " Zei Achi en hij ging op een steen zitten en gaf Balba de blaadje weer '' Kan je hier genoeg mee ? "
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 5:53 pm

Houndoom grinnikte en keek Achi aan. "Shadow, was de eerste die ik hier had ontmoet, ze is, zoals je wel zou denken, een Shadow Raichu door het Ex-Delta-Species lab." Ze glimlachte en zwaaide wat met haar staart. "Het was ook deels door Shadow, dat we die Articuno hadden verslagen. Ik hoop dat dat is wat je wou weten." Zuchtte Houndoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Balba

Balba

Vrouw Aantal berichten : 119
Leeftijd : 29
Registration date : 16-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status:
Partner:

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 5:55 pm

"En ja, Achi, ik denk dat het een...Lugia is!" riep Balba. "Het moet wel! Silver Wing, Vliegtype, Water Type...Het moet gewoon! Dat is dus de vierde...Ai..daar zullen we nogal moeilijkheden mee gaan hebben." Ze begon weer te ijsberen. "Ik ken Shadow overigens ook niet zo goed hoor, Achi." zei ze toen tegen Achi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfenrpg.forum2go.nl
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 6:02 pm

"Oke maar vinden we Shadow dan ? " Vroeg Achi aan beide "De Ex-Delta-Species lab daar ben ik ook geweest en als het deels Shadow de kracht was dat jullie Articuno hadden verslagen dan moeten we mischien Shadow erbij halen dat zou ons wel helpen " Achi keek om zich heen om te kijken waar darky was maar hij zag hem nogsteeds niet '' Lugia !! daar heb ik ook van gehoord '' Achi tekende een plaatje op de grond '' Is dit hem ? ''
Darky's grot - Pagina 3 249
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 6:04 pm

"Het laatst heb ik Shadow in de Ice Cave gezien. Maar ik weet niet of ze er nog is..." Zuchtte Houndoom. "In ieder geval, als we Shadow hebben zal het waarschijnlijk een stuk makkelijker worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 6:22 pm

"Gaan we nou of blijven we hier staan"Zei Achi opgewonden achi sprong naar de uitgang maar kwam toch terug '' Naar wi moeten we eerst ? " Vroeg Achi en toen bedacht hij iets "Aangezien we Darky kwijt zijn moeten we een briefje voor hem achterlaten bij de uitgang zodat hij weet waar we zijn " en Achi zette een sprintje naar de deur en kwam weer terug keek even naar de Blaadje waar de raadsel op stond nummer 1 Zapdos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 6:25 pm

Houndoom grijnsde. "Kunnen we niet beter wachten tot Darky en Shadow terug zijn? Dan zouden we het makkelijker kunnen doen." Stelde ze voor. "Ik snap dat je niet kan wachten, maar met 3 redden we het nu waarschijnlijk niet..." Zuctte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Balba

Balba

Vrouw Aantal berichten : 119
Leeftijd : 29
Registration date : 16-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status:
Partner:

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 6:38 pm

"Ja, alsjeblieft, laten we wachten op Shadow en Darky. Darky kwam immers op het idee om dit raadsel op te lossen...En Shadow kan een gigantische hulp zijn." vertelde Balba. "Trouwens...Zapdos is misschien moeilijk te verslaan, maar ik heb zo'n idee dat ik hem wel aan de praat kan houden. Hij begrijpt me niet, daarom... Razz "

(lees daarvoor post bij zabird fabriek en dan bij nieuwbie XD, mijn laatste post)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfenrpg.forum2go.nl
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 6:41 pm

Houndoom knikte. "Snap je Achi? Ja, het is jammer dat we niks kunnen doen, maar het moet nou eenmaal zo..." Zuchtte ze.

(sorry voor de korte post )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Emptydi jul 22, 2008 9:22 pm

"Jullie hebben gelijk we zouden ook nooit 4 pokemon met z,n drieën kunnen verslaan helemaal Lugia niet die is water daar kunnen ik en Houndoom niet tegen en hij is vlieg daar kan jij niet tegen Balba" Zei Achi en hij ging door trainen hij probeerde nu een paar aanvallen met schoonheid xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Darky's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's grot   Darky's grot - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Darky's grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)
» De grot...
» in de grot
» in de grot....
» De grot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-