| Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? | |
|
Zal ik Evolueren ? | Jah ! Flaotzel is Coowl ! | | 43% | [ 3 ] | Besluit gewoon zef Joh ! | | 0% | [ 0 ] | Neeh ! Buizel is leuler | | 57% | [ 4 ] |
| Totaal aantal stemmen : 7 | | Enquête gesloten |
|
Auteur | Bericht |
---|
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? do feb 19, 2009 6:40 pm | |
| Jah een beetje raar om er een topic over te maken maar ik kom er zelf niet uit. Ik vindt Flaotsel raal en Buizel Schattig maar toch wil ik et op een een of andere manier xD Dus maak ik maar een Pol aan en mischien besluit ik tegen de stemmen in ! |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? do feb 19, 2009 6:41 pm | |
| Op je verjaardag in een floatzel evolueren! xD ik stem op ja Maarja tog twijfelde ik met de 2de xD |
|
| |
Shine Gestorven
Aantal berichten : 171 Registration date : 08-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 3 maanden Status: Gestorven Partner: -
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? do feb 19, 2009 6:45 pm | |
| Floatzel is hip , Ikzweer, dus ik stem ook op ja =). |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? do feb 19, 2009 7:00 pm | |
| Eerst moet je een goede ava hebben Dan ben je halverwege Op je verjaardag evolueren zou leuk zijn xD Ik vind Floatzel eerlijk gezegd niet de mooiste pokemon En een Buizel kan toch net zo sterk worden? Ik stem nog niet, je mag me proberen te overtuigen van iets xP |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? do feb 19, 2009 9:37 pm | |
| Dat was mijn idee van die verjaardag xD Een buizel kan even sterk worden maar een floatzel is even coowl |
|
| |
Sara
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 43 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 28 jaar O,o Status: Gezond Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? vr feb 20, 2009 1:57 pm | |
| Ik weet dat dat jouw idee was, Lev Maareh... Ik kan mij Achi gewoon niet voorstellen als Floatzel. Hij is altijd Buizel geweest, en zo ken ik hem. Achi de Floatzel... Achi de Buizel staat gewoon in mijn brein gepropt x'd |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? vr feb 20, 2009 2:30 pm | |
| Misschien even wennen Als je gewend bent dan stel je hem misschien opnieuw voor als een floatzel xD |
|
| |
Sara
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 43 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 28 jaar O,o Status: Gezond Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? vr feb 20, 2009 2:34 pm | |
| Ik heb nu ook met Shadow: "Was zij ooit een pikachu?!?" xD Dus het maakt mij niet veel uit Als hij evolueert zal ik later niet meer geloven dat hij Buizel was x'd En als hij Buizel blijft... Dan is dat ook leuk xD |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? zo maa 08, 2009 10:51 pm | |
| Mischien een beetje laat maar ik Blijf buizel ! Buizel is zo klein en ik kan mezelf niet voorstellen als floatzel ! Dan meot mijn personlijkhied ook een beetje veranderen en daar heb ik geen zin in xD |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? ma maa 09, 2009 8:06 pm | |
| oké, dan is dit topic niet meer nodig xD Ik had het ook niet gedaan denk ik x'd (Waarom evolueerde Shadow dan wel..? x'd) Aan Achi (Of iemand anders) De eer dit te sluiten (Als die mensjes da willen xD) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? | |
| |
|
| |
| Even tussendoor :3 Zal ik evolueren ? | |
|