Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Poison's eiland

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

Poison's eiland Empty
BerichtOnderwerp: Poison's eiland   Poison's eiland Emptydi feb 24, 2009 9:40 pm

Poison was de zee ingegaan. De stroomversnellingen en draaikolken had ze allemaal kunnen ontwijken, en strandde op een eiland. Poison veranderde in Azumarill, en kroop het eiland op. Het was onbewoond, en er was ook een klein hutje. Dus waarom werd dit eiland niet van Poison? Ze glimlachte, en ging in het hutje kijken. Het was leeg, op een paar stoelen en een tafel na. Poison ging maar op een van de stoelen zitten, en dacht na.

(Zo weinig mogelijk goede Pokémon. Daarmee bedoel ik maximaal 1 Wink, en ga NIET het eiland en het hutje slopen)


Laatst aangepast door Poison op vr feb 27, 2009 1:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Poison's eiland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison's eiland   Poison's eiland Emptydi feb 24, 2009 9:43 pm

(Ik was al aan het typen en ik ben die max. 1 xD)

Levy kwam aan op het eilandje. Hij had aan slaap wandelen gedaan. "Ehm hallo, poison?" Levy keek een beetje raar naar poison.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

Poison's eiland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison's eiland   Poison's eiland Emptydi feb 24, 2009 9:46 pm

"Hallo" zei Poison. Ze liep het hutje uit, en keek naar Levy. "Mag ik vragen wat je hier doet?" begon ze. Ze viel vreemd genoeg niet aan, maar zou dat wel doen als Levy haar te veel zou lastigvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Poison's eiland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison's eiland   Poison's eiland Emptydi feb 24, 2009 9:50 pm

"Ik ben hier aangespoeld" Antwoordde Levy. "Weet jij hoe ik hier weg kom?" Toen zag Levy het hutje. "Wauw.." Levy keek bewonderend naar het hutje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

Poison's eiland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison's eiland   Poison's eiland Emptywo feb 25, 2009 3:42 pm

"Misschien kan je zwemmen..." zei Poison. Net op dat moment strandde een Mantine. "Of je kan met die Mantine meegaan" vervolgde Poison. Ze knikte even naar de Mantine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aryon

Aryon

Man Aantal berichten : 65
Registration date : 21-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4˝ jaar
Status: Gezond
Partner: Waar ben je, Star?

Poison's eiland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison's eiland   Poison's eiland Emptyvr feb 27, 2009 1:44 pm

Aryon kwam aanvliegen. Hij landde naast Poison, en keek Levy aan. Hij deed een Sandstorm om hem weg te jagen. De Sandstorm was alleen maar voor Levy bedoeld, dus het zou het eiland niet moeten beschadigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

Poison's eiland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison's eiland   Poison's eiland Emptywo maa 04, 2009 7:37 pm

Poison knikte bedankend naar Aryon, en ging haar huisje weer in. Daar werd ze een Marowak, en ging op de grond zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Poison's eiland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison's eiland   Poison's eiland Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Poison's eiland

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD
» Poisons woonplek
» silver's eiland.
» Luck's Eiland
» donker eiland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-