Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Op de watervallen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:30 pm

Tora keek Levy aan, ''Doe mij na.'' Zei ze droog, en ze deed een hyperstraal op het water, en vloog de waterval in. Ze belandde in een grotje, en zette Jirachi neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:34 pm

"oke!" Levy keek tora aan. "Waar is mijn jirachi?" Levy wou tora na doen met de jirachi xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:34 pm

''Jij kan niet zo hoog springen met Jirachi op je rug, ben je te klein voor, schiet op, voor ze ons zien!'' schreeuwde ze. Ze gaf Jirachi een oran bes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:40 pm

"tss.." Levy riep: "Jirachi ik wens dat je in mijn handen lag!" Jirachi deed het en Levy sprong met jirachi de cave in met dat hyper beam gedoe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:42 pm

Tora zuchtte, ''Jirachi..'' Ze glimlachte. ''Jirachi.. Slaapt'' zei ze rustig, en keek naar het gele ding om haar lijfje XD. ''Oke, wat gaan we nu doen?'' vroeg ze, terwijl ze Jirachi zacht neerlegde. ''We kunnen hier niet blijven.'' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:50 pm

"jawel dat kunnen we wel.." Levy pakte zijn kussen uit de tas die hij altijd bij heeft. "Taag taag!" Levy viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:51 pm

Ze zuchtte. ''Dan.. Doe ik het wel.'' Ze wist zeker dat het haar niet ging lukken in haar 1tje, maar die 2 konden dus niet meehelpen. Ze sprong de waterval uit, en werd direkt aangevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:55 pm

levy werd weer wakker. "Ik wens dat we naar een veilige plek worden gewenst" Zei levy droog. Jirachi deed het. ze kwamen terecht aan de overkant van het water. De mensen konden er niet bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 8:57 pm

Totdat Salamence kwam aanvliegen. ''Lekker slim'' Zei ze, en riep tegen Jirachi: ''Ga terug naar die grot, en vervul geen wensen van hem om naar een andere plek te gaan, dat wens ik.'' Ze deed een ontlading, net toen jirachi ze had teruggeteleporteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 9:16 pm

"Niet eerlijk!" Levy keek jirachi aan. "Ik wens dat zij geen wensen meer kan doen en al haar wensen niet geaccepteerd worden en dat mijn wensen allemaal mogen" Levy zei daarna. "Oke nu wens ik ons naar een veilige plek waar NIEMAND kan komen!" Levy en jirachi werden geteleporteerd naar een groot fort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 9:19 pm

Tora landde op haar reet naast de rest, ze keek jirachi aan. ''Als je mijn wensen vervult, blijven we leven.'' zei ze rustig, en Jirachi stemde toe. Tora pakte een zak bessen. ''Aanvallen!'' riep ze, en begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 9:21 pm

"we teleporteren van haar weg!" Levy en jirachi teleporteerde zich naar de andere fort xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Emptyzo maa 01, 2009 9:25 pm

Tora rende naar binnen, via een deurtje Razz. Ze pakte Jirachi beet. ''Lieve, Lieve Jirachi. Teleporteer jezelf terug naar huis, en blijf daar, als er wat gebeurt.. Weet je me te bereiken.'' ze stopte even ''Ik wens dat je terug naar huis gaat!'' riep ze, en Jirachi teleporteerde zich weg. Ze liep zelf ook weg, ze liep terug naar de plek waar ze waren ontsnapt aan J.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Gesponsorde inhoud




Op de watervallen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de watervallen.   Op de watervallen. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op de watervallen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bij de watervallen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-