Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Moltres, Shadow's laatste kans...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 10:59 am

Shadow en Articuno kwamen aan bij de Burning Tower. Shadow sprong van Articuno af. "Shadow, ik kan niet mee..." zei Articuno somber. "Ik ben een ijs pokémon. Ijs smelt bij vuur..." Shadow knikte. "Ik begrijp het." zei ze rustig. "Ik zie je wel weer." vreemd genoeg leek Shadow niet somber, maar ze leek juist vrolijk. Articuno spreidde zijn vleugels en vloog weg. Shadow bleef even staan, en draaide zich daarna om. Ze liep de toren in. Haar hart bonsde wild. Dit was haar laatste kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:02 am

Achi kwam op 4 poten aanrennen , Hij rende sneller dan normaal waarom wist hij niet. Eerst wou hij weer eens naar Dustkimmi gaan maar toen zag hij Articuno wegvliegen. Wat zou Articuno in dit gebied doen ? Hij liep rustig naar de plek waar Articuno stond en zag Shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:07 am

Shadow hoorde iemand achter zich. Ze draaide zich vliegensvlug om. "Achi!" riep ze, met een strenge ondertoon. "Wat doe je hier?" ze keek hem doordringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:09 am

"Eigenlijk wou ik naar Dustifre gaan .." hij keek haar raar aan."Ik kan ook eigenlijk vragen wat je hier met Articuno deedt ? " Zei Achi hij keek shadow even doordringerig aan als zij hem aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:10 am

Danger kwam aangelopen. Hij keek naar Shadow en Achi, en liep maar naar hun toe. Danger slikte even. Hij had geen goed gevoel over deze plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:11 am

Shadow draaide haar kop weg en deed haar armen over elkaar. "Waarom zou ik dat aan jou vertellen?" vroeg ze asociaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:12 am

Achi keek even naar Danger en glimlachtte. Daarna keek hij weer naar Shadow. "Ehh omdat jij het zelf ook vroeg ! En jij de laatste tijd raar doet ! Ik zie je haast nooit !"Achi keek een beetje boos xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:15 am

Shadow haalde haar schouders op. "Ik ga naar Moltres." zei ze kortaf. Ze keek even naar Danger. Shaow knikte naar hem, als een begroeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:20 am

Achi glimlachtte blij en keek raar naar Shadow , hij hadt hier al iets over gehoord toch ? Dat Shadow haar eigen ik zou willen terug vinden bij Moltres. "Ehh mag ik mee ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:26 am

"Moet je zelf weten." zei Shadow. "Als je maar nie in de weg loopt." Shadow ging de toren in.
Meteen kreeg Shadow het vreselijk heet. Ze was hier eerder geweest, maar in haar herinnering was het niet zo heet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:38 am

Levy kwam aan. "En ik was achi aan het zoeken.." Levy wees naar achi. "Eigenlijk was ik ook op weg naar dustfire maar toen besloot ik jou te zoeken" Levy keek naaar de articuno die wegvloog. "Hij weer.." Levy snufte even en ging toen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:42 am

Danger liep stil achter Shadow aan. Hij voelde de warmte ook, maar had daar niet zoveel problemen mee. Daarna merkte Danger dat er nog iemand was. Hij keek om, en zag Levy. Hij knikte even naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:44 am

"Zo stil als een Danger.." Levy wierp een blik op hem. "Waarom ben je altijd zo stil??" Levy keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:46 am

Shadow liep de eerste trappen op. Ze wist dat het een hoge toren was, en dat het lang zou duren voor ze bij Moltres was. Waarom zou Articuno niet hebben gezegd op welke verdieping Moltres zat?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:50 am

"Ik ben geen hyperactief type" zei Danger. Hij had zich omgedraaid, en keek nu richting Levy. "Maar soms ben ik dat wel..." zei Danger vervolgens, en zette een stap richting de andere kant. Hij keek nog steeds richting Levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:58 am

"Oké dan weet ik dat toch.. " Levy keek Danger dom aan. "Maar ik zal serieus moeten blijven.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 11:59 am

Zonder om te draaien naar levy liep hij achter Shadow aan. "Zo dus we gaan naar Moltres ?"Hij keek een beetje naar Shadow en daarna naar Danger en Levy xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 12:03 pm

"Ow oke xD" Levy wijzigde zijn plannen. "Zo nu kan ik er ook naar toe xD" Levy draaide zich om, want ze liepen de verkeerde kant in. Levy ging met de trap naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 12:08 pm

Hoe hoger Shadow kwam, hoe heter het werd. Het kon een teken zijn. Het teken dat Moltres zich in de toren verschool. Shadowbesloot te roepen. "Moltres??" riep ze, terwijl ze doorliep. "Ik kom om met je te praten!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 12:08 pm

Achi keek raar naar Levy en glimlachtte. Daarna keek hij naar Shadow wanner zouden ze eindelijk naar boven gaan ? Teminste zou Moltres helemaal boven zijn of wat ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 12:09 pm

"Welke floor?" Levy klom steeds hoger. Hij was het zat om nog hoger te gaan en ging even zitten en glimlachtte naar achi xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 12:11 pm

"Waarom zo in het Engels zeg gewoon verdieping."Zei hij rustig eigenlijk wou hij het ook weten maar hij hield het zich maar stil xD "Moltres ! Shadow wil met je praten !"Riep hij hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 12:13 pm

"Ik weet niet waar Moltres zit." zei Shadow kortaf. Ze liet de anderen achterzich door hoger te klimmen. Er waren bijzonder weinig pokémon op deze verdieping. Misschien door de hitte, dacht Shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 12:15 pm

Na nog een verideping begon achi het ook en beetje heet te vinden. Hij deedt een waterpistool in de lucht en het kwam een beetje op ze daarna liep hij rustig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Emptyza maa 07, 2009 12:17 pm

Levy schoot een water pulse in de lucht voor zichzelf. "Huf Puf.." Levy zweette zich kapot. Hij klom zweterig verder. (zweterig is een woord xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Moltres, Shadow's laatste kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moltres, Shadow's laatste kans...   Moltres, Shadow's laatste kans... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Moltres, Shadow's laatste kans...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Laatste kans
» Donkere geheimen[deel6:De laatste kans!]
» moltres zoeken...
» Tweede kans
» Het laatste gevecht?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-