|
|
Auteur | Bericht |
---|
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 4:55 pm | |
| Dustfire deed pik op tora, zo hard als ze kon. Toen ze met haar snavel haar kop raakte, viel dust om xD Ze stond snel weer op en vloog een boom in, en vanuit de boom begon ze een vlammenwerper te doen op tora. |
|
| |
Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 4:56 pm | |
| [Egg Moves ] Shiny was weer geraakt enn hij healdde zichzelgf weer snel daarna deedt hij een Dark Beam :# |
|
| |
Poison
Aantal berichten : 520 Registration date : 31-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar Status: Gezond Partner: Gelukkig niet..
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 4:57 pm | |
| Poison kwam uit de grond tevoorschijn, en probeerde Dustfire met Dragonbreath uit de boom te blazen. Toen het mislukte, herhaalde Poison haar Dragonbreath. |
|
| |
Tora
Aantal berichten : 1822 Registration date : 19-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 19 years Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 4:58 pm | |
| De pik deed tora niet veel. (Waarom klinkt die zin zo.. ?) Maar de vlammenwerper raakte best hard. Ze deed een schok golf naar dustfire, en grijnsde vals. |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:00 pm | |
| (Dat krijgen ze alleen als ze door een trainer uit het ei gekomen zijn xD)
Dustfire sprong weer uit de boom, om de drakenadem aanvallen te ontwijken. Ze deed herstel over zichzelf, en vloog de lucht weer in. ''verdwijn!'' schreeuwde ze woedend, en deed een fire blast tegen de ditto aan. |
|
| |
Shiny
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:00 pm | |
| Shiny deedt een Toxix aanval zodat terwijl ze giftig werdt. |
|
| |
Tora
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:01 pm | |
| Tora deed nog een schokgolf, en deed toen een graaf, ze zat diep onder de grond, en deed een rust. |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:04 pm | |
| Voordat de topic haar zou raken, deed Dustfire safeguard, zodat ze niet vergiftigt werdt. Ze deed een wervelwind, en vloog naar een ander gebied. ze wou dit gebied niet verkloten met haar vuur aanvallen. |
|
| |
Tora
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:06 pm | |
| (De topic? XD)
Tora grijnsde vals, ze deed een krachtige donder op een boom, die in brand vloog, en nog wat van het gebied vloog in brand, ze grijnsde vals. ''Achja, bangerd.'' snauwde ze, en ze keek Poison en Shiny even aan, ze grijnsde even en wandelde toen rustig weg. |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:06 pm | |
| [KKan niet ! Puh ik dedet Mean Lock ] Shiny seedt een Giga Inpact precies op de hoofd van Dustfire en vervolgde daarna met een IJzerrstaart. |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:07 pm | |
| (wevelwind eindigd een gevecht xD ik was dus weg, dust is nu rock hills) xD |
|
| |
Tora
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:08 pm | |
| Tora liet nog snel een harde grom horen, en rende toen weg.. Op naar DF om het gevecht af te maken.
Laatst aangepast door Tora op ma maa 16, 2009 5:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. ma maa 16, 2009 5:08 pm | |
| [Je overtreed de regels je mag neit dit doen zonder psoten en nu doe ik het omdat jij het doet xD] [En ik deedt Mean lock dan kan je niet weg met welke aanval dan ook xD] |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Een grote zucht.. | |
| |
|
| |
|