Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Het Scheld je rot topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het Scheld je rot topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Scheld je rot topic   Het Scheld je rot topic - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 9:44 pm

Zarray schreef:
Als iemand iets over mij vind of iets tegen mij heeft, dan mag je dat tegen mij zeggen hoor... Ik vind het persoonlijk nogal laf dat jullie dit over mij schrijven terwijl ik er zelf nog nooit een woord over heb gesproken.

In mijn ogen geef ik gewoon mijn mening over mijzelf, anderen en ideeën van anderen, met een harde hand. Ik begrijp dat niet iedereen dit pikt of hier nijdig van word. Maar het zegt meer over jullie, dan over mij als er hier pak 'm beet 10 man over mij zit te roddelen en ik nog nooit een woord in mijn gezicht heb gehad.

Nouja, kortom, als er iets aan mij is wat je niet aan staat, ik heb een mailadres tiestintin@hotmail.com, dan kan je me op MSN zeggen wat je dwars zit. Blijf je ervoor kiezen om het op twintig kilometer afstand in het oor van een ander te fluisteren hoe arrogant ik wel niet ben, dan vind ik dat persoonlijk nogal laag.

Oh Noes! Sorry Tiesje...
Ik vond het alleen niet aardig dat je Pokerpg een clubhuis noemde ooit, dus toen kreeg ik de pik op je.
Tja, dat was een jaar geleden ofzo. Zal het nooit meer doen hoor XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het Scheld je rot topic   Het Scheld je rot topic - Pagina 2 Emptyma nov 09, 2009 7:15 am

Ik heb begrepen dat dit niet het enige voorbeeld is en dat er ook onderling gesproken werd. Nog geen twee weken terug heb ik openlijk mijn mening over de site gegeven en ik heb begrepen dat mensjes weer zo over mij hebben gesproken, waaronder jij Kim...

Maargoed, laatste post hier... Als je iets tegen mij hebt, PM naar Shinx @ WS of tiestintin@hotmail.com of -ja er is nog een derde keuze- wees laf en schijnheilig, spreek over mij waar ik het niet te horen krijg.
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

BerichtOnderwerp: Re: Het Scheld je rot topic   Het Scheld je rot topic - Pagina 2 Emptyma nov 09, 2009 3:51 pm

Ik heb daar niet over gesproken hoor.
Misschien heb ik een paar weken gezegd dat jij weer iets over pokerpg zei, maar verder heb ik er echt niks over gezegd. Dusseh, ik weet niet welke bronnen jij gebruikt, want ik heb er ook geen gesprek over gezien, enkel 1/2 dagen geleden toen bovenin de chatbox de berichten aan het lezen was, zag ik een citaat van wat jij gezegd had.

Maarjah :3
En ge weet toch wat ik tegen je heb?
Eigelijk niks meer. Een jaar geleden wel. toen haatte ik je echt. Nu niet. Lief he? :3
https://inciala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het Scheld je rot topic   Het Scheld je rot topic - Pagina 2 Empty

Het Scheld je rot topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» De Forum is niet actief daarom maak ik een Topic aan Topic xD
» MSN Topic
» Het tpm topic!
» Het 'Gardasil' topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-