Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Waiting..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Waiting..   Waiting.. Emptydi nov 24, 2009 5:04 pm

Met grote stappen liep een jonge Umbreon rond. Ze keek naar de hoge Burning Tower. Hmmn.. Zag er niet bepaald uit als een fijne plek. Althans, dat vond Akira. Toch ging ze de Burning Tower in. Ergens ging ze zitten. Ze zuchtte. Ze wilde toch echt eens praten met die Shiny Umbreon, Shiny. Hij scheen de leider te zijn van de Dark-Side. Iets wat Akira's interesse had gewekt. Daarom wilde ze ook met hem praten.. Ze keek naar de lucht, en snoof. Hij zou hier ergens moeten zijn, had Kiara gezegd. Maarja, waar? Akira had geen zin om de hele Burning Tower door te zoeken. Daarom stond ze op, en ging dicht bij de ingang van de Toren liggen. Het was best warm, hier. Ze keek naar buiten. Hmmn.. Niet veel interessants. Daarom keek ze om zich heen. Het was nog steeds niet gezellig, vond ze. Maarja, boeiend. Ze hield juist van donkere plekken. Daar was zij, aangezien ze een Umbreon was, in het voordeel. Rustig bleef ze liggen, wachtend op de Shiny Umbreon, of iemand anders..

[Alleen DarkSiders, aub. x]]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Gestorven
Sunset

Vrouw Aantal berichten : 50
Registration date : 12-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 Jaar.
Status: Gestorven
Partner: Goodbye, my lover...

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydi nov 24, 2009 8:07 pm

[nouja, niemand post, dus dan doe ik dat wel. Lekker puh.]

Sunset liep als gewoonlijk over het terrein van de Darkside, opzoek naar iets boeiends om te doen, maar helaas, het was er vandaag oersaai en stil. Tenminste, totdat ze de Umbreon in de verte zag. Eerst dacht ze dat ze Shiny zag, de leider van de groep, en ze wou op hem afrennen, maar toen bedacht ze zichzelf dat Shiny een Shiny pokemon was, en blauwe ringen op zijn lichaam had. Sunset draaide haar kop schuin en keek nieuwsgierig naar deze Umbreon. Nee, deze kende ze nog niet. Zou die bij de Darkside horen, of niet? Wat zou die hier doen? De Umbreon keek de hele tijd om zich heen, alsof ze op iets wachtte. Maar er kwam niks, of niemand. Sunset liep naar de Umbreon toe. ''Hallo'' zei ze neutraal, aangezien ze niet wist aan welke kant deze pokemon stond. ''Zoek je soms iemand?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydi nov 24, 2009 8:19 pm

Akira zuchtte. Ze sloot haar ogen. Nog steeds was Shiny er niet. Ze snoof zachtjes. Zou hij hier wel komen..? Ze fronste. Achja, vast wel. Anders zou ze wel gaan zoeken. Maar, eerst wilde ze rusten.. Net toen ze half in slaap was gevallen, zei iemand iets. 'Hallo,' drong de oren van Akira binnen. Dezelfde stem vroeg of ze iemand zocht. Akira opende haar ogen langzaam, en keek naar een Flaaffy. Aha. Een Flaaffy. Akira hief een wenkbrauw op, en ging zitten. De Flaaffy was jonger dan haar. Akira besloot te antwoorden. ''Hallo,'' zei ze kalm. ''Ja.. Ik zoek iemand..'' Zei ze droog. ''Weet jij misschien waar Shiny is?'' Vroeg ze, en ze fronste. Achja.. Het kon haar niks schelen wat de Flaaffy zou denken. Ze wilde Shiny gewoon spreken, en.. Jah.. Dat lukte niet als je niet wist waar hij was. Akira keek even naar de Flaaffy. Zou ze goed of slecht zijn? Een Flaaffy was erg schattig, maar.. Akira was als Eevee ook hardstikke schattig, als ze haar ogen dicht had, althans. Ook had ze vrienden gehad. Althans.. Dat waren vrienden van haar Trainer. Sommigen waren erg schattig, of in ieder geval.. Je zou niet van ze denken dat ze slecht waren. Er zat zelfs een Torchic bij! Akira vond die best schattig, eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 8:05 pm

Shiny kwam rustig de trap afgelopen, hij was van plan om van locatie te veranderen. Silverbreeze de Lugia en Dustfire de Ho-oh zouden terugkomen. Met versterking. Als een gevecht met hun aan zouden gaan zouden ze verliezen. Dat was zeker. Hij had vele van de DarkSide leden al geďnformeerd. Het eerste wat Shiny zag was Sunset, de Flaafy. Al snel zak hij Akira. Shiny bleef rustig naar Akira kijken. Er waren vele leden in de DarkSide en de meeste kende hij niet maar hij wist zeker dat er nooit een umbreon had aangemeld. De umbreon vroeg wat aan Flaafy. 'Weet jij misschien waar Shiny is?' Shiny bleef rustig naar Akira kijken. 'Hij staat vlak achter je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 8:11 pm

'Hij staat vlak achter je,' zei een stem. Akira fronste. Achter haar..? Ze keek naar achteren. Hier stond een Shiny Umbreon. Ongeveer dertien jaar oud, was hij. Akira grijnsde. ''Ah.. Dus jij bent Shiny?'' Grijnsde Akira. Ze keek naar Shiny, en snoof zachtjes. Akira zuchtte eventjes. Met haar rode ogen keek ze recht in die van Shiny. Akira ging zitten, en bleef hem aankijken. ''Oke..'' Sprak ze rustig. ''De leider van de DarkSide dus, heb ik gehoord..'' Zei ze kalm, nadenkend hoe ze moest beginnen.. ''Kunt u mij iets meer vertellen over die zogenaamde.. DarkSide..?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 8:21 pm

Shiny bleef rustig naar Akira kijken. 'Wat ik kan vertellen over DarkSide?' Vroeg hij rustig. 'Dat ligt eraan, wie ben je en wat kom je hier doen.' Hij keek kalm naar Akira. Zij wist wel wie hij was maar hij wist niet wie zij was. En wie had er nou nooit gehoord van de DarkSide? Haast iedereen sprak over DarkSide, de Darkside die de Burning Tower had veroverd. De Darkside die heel Oost-PokeRPG had veroverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 8:23 pm

Akira zuchtte. ''Mijn naam is Akira. Ik kom van een gebied ver hier vandaan,'' zei ze rustig tegen de Shiny Umbreon voor haar. ''Ik weet wel dat de DS een.. Soort van.. Slechte groep is, maar.. Ik heb gehoord dat sommigen vinden dat veel leden niet bepaald snugger zijn,'' zei Akira rustig. ''Ik bedoel.. De groep zelf..'' Zei Akira toen. Ze sloot haar ogen half, terwijl ze rustig naar de Umbreon bleef kijken, rustig wachtend op een antwoord. Ze was nieuwsgierig. Als de groep echt vol zat met dombo's, tjah.. Dan had ze er niet bepaald zin in, ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 8:28 pm

Shiny keek rustig naar Akira. Was ze een Pokemon die DarkSide wou joinen? Hij keek even naar haar half gesloten rode ogen. 'Ik geef toe, niet alle DarkSide leden zijn even slim. Maar ze zijn wel slim genoeg op meer dan 4 gebieden van PokeRPG te veroveren of andere pokemon te verslaan met hun tactiek.' Zei hij rustig. 'Maar wil je de DarkSide joinen of wat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 8:39 pm

Akira fronste. Shiny was de geduldigste niet, maarja.. Wat wilde je anders. Akira knikte. ''Ik heb wel interesse, ja,'' zei ze kalm. Ze keek hem aan. Ze snoof. 'Niet alle DarkSide leden zijn even slim,' had hij gezegd. Het was fijn dat hij eerlijk was, dacht ze. Ookal was hij dan slecht, dat betekende niet dat je alles moest faken. Akira bleef Shiny aan kijken, en wachtte rustig op een reactie van de Shiny Umbreon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 8:51 pm

Shiny bleef rustig kijken naar Akira. 'Hoe weten we dat je te vertrouwen bent?' Het was vermoeiend om dat elke keer te zeggen maar soms zaten er wel pokemon tussen die alleen de DarkSide joinde om geen slachtoffer te worden van de DarkSide tijdens de overneming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 8:56 pm

Akira hief een wenkbrauw op. ''Vertrouwen? Tjah.. Je ziet maar of je me vertrouwt,'' zei Akira rustig. Ze keek Shiny aan, en ging weer staan. Ze zuchtte. ''Ik zal je wat vertellen,'' zei ze kalm. ''Ik heb altijd geleefd met een meester. Met een groep. Daarom zou ik graag de DarkSide willen joinen. En.. Wees gerust. Ik heb geen zin om iets vaags uit te halen..'' Akira rolde met haar ogen. ''Als ik het moet bewijzen.. Zeg me hoe, en ik doe het.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 9:00 pm

'Dood de eerste GoodSider die je ziet.' Zei Shiny rustig. 'Je vraagt je vast af waarom er een test achter zit.' Hij keek de Umbreon Kalm aan. 'Ik zie haast elke dag 1 GoodSider die de DarkSide wilt joinen om veilig te zijn.' Hij bleef Akira aankijken. 'Ze weten niet eens wat de Term Slecht betekend, Die mensen zijn nooit meer teruggekomen. Ik weet waarom. Ze hebben niemand kunnen vermoorden en durven dan niet meer terug te komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Emptydo nov 26, 2009 9:05 pm

Akira grinnikte. Een GoodSider? Oke. ''Mij best,'' zei ze rustig tegen Shiny. Ze draaide zich om. Hmmn. Ze zou een pokémon kiezen die niet al te veel zou betekenen. Eén die niet al te bekend was. Nee, veel oproer zaaien, daar had ze absoluut geen zin in. ''Ik zie je nog wel.. En, dan zal ik iets bij me hebben,'' zei Akira kalm. Hierna zette ze zich in beweging, en sprintte ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Waiting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting..   Waiting.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waiting..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» When you're still waiting for the snow to fall...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-