Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 A nice start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Apple

Apple

Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 31-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 years
Status: Gezond
Partner: Never met the right one.. «3

A nice start Empty
BerichtOnderwerp: A nice start   A nice start Emptydo dec 31, 2009 5:46 pm

''Everybody's gotta learn some time,'' zong een kleine Aipom zacht. Ze was hoorbaar, maar niemand lette op haar. Nee. Er was hier bijna niemand. En, de pokémon die er waren, waren onderweg naar Pokécity, waar pokémon vuurwerk gingen afsteken. Hier was het rustig. De Aipom ging tegen een boom aan zitten, en deed haar handjes achter haar hoofd. Ze keek naar het prachtige vuurwerk, daar, in de verte. ''But please just hear me out.. Before you walk away..'' Zong ze weer. Ze zuchtte toen ze, na 3 minuten, klaar was met het nummer. Sommige pokémon keken haar aan, maar liepen snel weer weg toen ze gestopt. De Aipom grinnikte. Oud en Nieuw was al een beetje begonnen, ookal zou het om 12 uur pas echt groots worden. Ze keek naar boven. ''Have a nice year,'' mompelde ze. Op dit moment hoorde ze oliebollen te eten met de mens. Maar, ze hadden haar verstoten. Alleen maar door dat stomme kind.. De Aipom keek naar de grond, en hierna weer naar het vuurwerk. Het was nog weinig.. Vannacht zou het nog meer worden. Maar, alleen dit al maakte haar weer een beetje vrolijk. Met een grijnsje op haar kop keek ze naar het vuurwerk, vaak in de vorm van een butterfree of Pikachu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Emptydo dec 31, 2009 10:42 pm

Op 4 poten rende een Aipom over een grote veld. "Lalalla, io sono solo!" Riep hij luid. Hij keek heen en weer. Hij zag een tros bananen in de boom hangen. Rustig keek hij of het van iemand was. Maar nee, er stond niemand bij. Hij klom in de boom en pakte een tros bananen. Die at hij helemaal op. Hij bleef door lopen tot hij struikelde over een steen. "Cunt mattone, pietra, io odio essere violentata da un maiale o qualcosa del genere!" Riep hij boos. Hij sloeg de steen weg maar zag toen opeens een andere aipom in de verte. "Ciao altri Aipom!" Zei hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apple

Apple

Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 31-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 years
Status: Gezond
Partner: Never met the right one.. «3

A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Emptydo dec 31, 2009 10:46 pm

'Lalalla, io sono solo!' hoorde ze hiemand roepen. Apple keek om zich heen, maar zag niemand. Hmmn.. Vaag. Ze keek weer voor zich uit. 'Ciao altri aipom!' Hoorde ze toen ineens. Apple spitste haar oren, en zag verderop een Aipom die dat had geroepen. ''Ciao, Aipom. Ehm.. Perché parli come un italiano?'' Vroeg ze rustig aan de Aipom. Wacht.. Misschien was hij italiaans! Zij kon gelukkig heel goed italiaans, dus dat zou goed uitkomen. ''Non preoccuparti. Il mio nome č Apple. Chi sei tu?'' Sprak ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Emptydo dec 31, 2009 10:51 pm

"Ciao, io sono Banana ho viaggiato molto per arrivare qui. Ho sentito che si possono acquistare le banane sono i migliori. Sapete se questo č vero?" Zei Banana rustig. Hij keek naar de Aipom. Gelukkig kende deze Aipom Italiaans. Was ze mischien familie? In Italië was er een grote groep Aipom's die allemaal Italiaans kende. Het was zo groot dat je ze nooit allemaal kont ontmoeten in je leven. Wel was er 1 Ambipomb baas, iedereen kende hem en er werd gezegd dat hij iedereen kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Emptydo dec 31, 2009 10:54 pm

Levy was aan het lopen in de crystal lake. Hij stopte bij het meer, en begon er in te baden. Plots zag hij 2 aipom's. "Wtf?" Levy keek naar de 2 aipoms. Er waren anders nooit aipoms in pokérpg. "Misschien kunnen dit mijn aipom vrienden worden" Zei levy droog. Levy ging op de aipom's af en begroette ze. "Hey party" Zei Levy op de darko manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apple

Apple

Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 31-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 years
Status: Gezond
Partner: Never met the right one.. «3

A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Emptydo dec 31, 2009 10:58 pm

''Ehm .. Bene .. Non so .. Ehm .. Sono appena arrivato qui, sai ..'' Sprak ze. Ze moest even wennen aan het italiaans, waardoor het nogal gebroken klonk. Het moest in ieder geval betekenen: 'Ehm.. Nou... Ik weet het niet.. Ehm.. Ik ben hier pas net aangekomen, weetje..' Apple zuchtte, en grijnsde. ''Ma .. E 'nice to meet you, banana! Hai fatto tutta la strada da Italia?'' Vroeg ze toen, en ze keek hem aan. Ze zou toch echt wel respect voor hem hebben als hij helemaal uit Italië kwam.. En dan.. alleen voor bananen? Plots kwam er nog een Aipom. ''Hallo,'' zei Apple tegen de Aipom, Levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Emptydo dec 31, 2009 11:47 pm

"Hey party" Zei Levy op de darko manier. Levy keek naar de 2 aipoms. "Heyhey" Zei Levy hij keek naar de 2 aipoms. Hij was inspiratieloos om te posten dus zei hij maar wat. "ZUllen we naar vuurwekr gaan" Zei LEvy die het voorsteld.e
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Emptyvr jan 01, 2010 1:04 pm

Banana verstond niks van wat Levy zei, hij zei maar et enige zinnetje die hij in engels kende. "Hallooo, yoe ar a uglie dog."Zei hij droog. Hij keek toen weer naar Apple. "Sě, sono assolutamente uscire l'Italia. E 'stato un lungo viaggio, ma ne vale la pena." Hij keek even naar Apple het betekende, Ja, ik ben helemaal uit italie gekomen. Het was een lange reis maar het is het waard. Weer keek hij naar de 2 Aipom's. "Si puň insegnare a me come per l'acquisto di posti di lavoro olandese? Altrimenti non posso comprare e sono venuto qui per niente." Het betekende, Kun je me leren hoe ik banen koop in nederlands? Anders kan ik ze niet kopen en ben ik hier voor niks gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apple

Apple

Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 31-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 years
Status: Gezond
Partner: Never met the right one.. «3

A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Emptyvr jan 01, 2010 1:29 pm

''Č un Aipom .. Proprio come noi ..'' Sprak Apple tegen Banana, en ze hief haar wenkbrauwen op. Ze vond Levy niet bepaald een lelijke hond. Achja. Zal wel. Banana vroeg naar hoe hij bananen kon kopen in het nederlands. ''Solo a piedi in un negozio dove si vendono 'bananen', e dire: 'Ik wil graag wat bananen','' sprak Apple rustig, en ze grijnsde. ''Posso venire con voi, se volete comprare qualche banana.'' Sprak ze toen, en ze zette een grijnsje op, terwijl ze Banana aan bleef kijken. Toch richtte ze na een tijdje haar blik weer op Levy. ''Hij verstaat geen Nederlands,'' sprak ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




A nice start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A nice start   A nice start Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A nice start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Where to start?
» A brand new start
» Een nieuwe start!
» A new time is about to start.
» Een nieuw gebied, een nieuwe, en hopelijk betere start.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-