Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 A brand new start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: A brand new start   A brand new start Emptyzo maa 28, 2010 8:28 pm

Een grote Raichu, genaamd Tora, zat op de velden. Haar ogen waren groot. Ze zat onder de littekens en schrammen. Maar.. Ze leefde. En, dat was vreemd. Gezien het feit dat ze toch echt een lange tijd dood was geweest. Het was toch niet normaal dat een pokémon zomaar tot leven kwam? Ze wist zeker dat ze niet in coma had gelegen, maar écht dood was. Want.. Tjah.. Ze herinnerde zich het gevoel nog van toen ze stierf. Ze beet op haar lip en balde haar vuist. Nee. Ze wilde geen wraak op Akira en Shiny. Het rare was.. Ze wilde helemaal niks negatiefs. Nee.. Ze had juist interesse in die groep waar zij bij zaten. Heel vreemd. Maarja.. Waarschijnlijk kwam dit omdat ze alle woede die ze ooit gevoeld had kwijt was geraakt. Alles leek.. Uit een ander leven te komen. En, misschien was dat wel zo. Ze grijnsde. Dit was háár Come-back. Tora's come-back. Tora grijnsde licht. Hoe zou Amore reageren bij haar terugkomst? En Shadow? Haha! Ze wilde het gezicht van Akira en Shiny weleens zien. Misschien moest ze een camera aanschaffen. Dan kon ze een foto maken als Akira en Shiny haar zagen. Haha. Ze zouden waarschijnlijk een hartaanval krijgen. Tora schudde grinnikend haar hoofd. Tora liet zich op haar rug vallen en sloot haar ogen. Ze was benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand haar zou zien. Voor ze haar zouden herkennen. En.. Voordat iedereen die ze kende het nieuws wist. Weer ontstond er een kleine grijns op haar gezicht. Plots begon haar maag te rammelen. ''Ik heb honger.'' Het was natuurlijk logisch dat ze honger had. Ze had kéi lang niet gegeten! Vrolijk liep ze naar een boom toe en beukte er een paar keer hard tegenaan. Een lading bessen vielen naar beneden. ''Lekker,'' mompelde ze vaag. Ze ging zitten en begon de bessen kalm op te eten.

Alleen bekenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A brand new start   A brand new start Emptyzo maa 28, 2010 8:43 pm

De zon scheen over de velden. De voetstappen van een Monferno liepen over het gras. Het was echt zonnig boven de Peaceful Plains. Blitzy's blik flitste naar een boom. Blitzy grijnsde. Daar zouden er misschien wat appels inhangen. Hij zette een sprintje in naar de boom en klom erin. Toen hij boven was ging hij op een tak zitten. 'Kom hier..' mompelde hij tegen een appel die net buiten zijn armbereik zat. Toen zijn vingers eindelijk rond die appel sloten, trok hij die van de boom af en propte die appel direct in zijn mond. Daarna zag hij iets liggen. Het was groot en oranje. Blitzy sprong uit de boom. Hij wou dat ding dichterbij bekijken. 'Ik heb honger.' kreunde het. Het 'ding' leefde dus... Het liep naar een boom in de tegenovergestelde richting als hem en beukte ertegen. Waarna het die bessen begon op te eten. Voorzichtig sloop Blitzy dichterbij.. Het kon een Lustro lid zijn.. Toen Blitzy nog maar op drie meter afstand was, leek het alsof heel zijn lichaam in ijs veranderde. Dat lichaam.. die ogen.. ze kwamen hem té bekend voor... Tora! 'J-JIJ?' stamelde hij. 'H-hoe kan dat? Je was dood..?' Hoe kon het? Hij had gehoord dat Tora gedood was door de Lustro, en nu zat ze op haar gemak bessen te vreten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A brand new start   A brand new start Emptyzo maa 28, 2010 8:54 pm

De dood is makkelijk. Het leven is harder, dacht Tora bij zichzelf. Vooral als je weer uit de dood opstond. Jezus. Ze had hónger! En haar spieren waren stijf. Toen ze de laatste bes eindelijk in haar mond had gepropt, wreef ze over haar buik. Dat voelde beter. 'J-Jij!?' Tora keek om bij het horen van een bekende stem. 'H-Hoe kan dat? Je was dood..?' Tora stond op en rekte zich uit. Haar spieren waren nog steeds stijf. ''Ik, ja,'' sprak Tora. De arrogantie was in haar stem te horen, zoals altijd. ''En, ja. Ik wás deze keer écht dood. Ik begrijp er zelf weinig van.'' Tora fronste. ''Wel weet ik dat mijn spieren toch echt wat training nodig hebben.. Na al die tijd dat ik dood heb liggen wezen zijn ze stijf geworden.'' Vaagjes keek ze Blitzy aan. ''Maarja! Heb ik nog iets boeiends gemist? Vertel het me maar. Hoe gaat het bijvoorbeeld met mijn dochter, Amore? Of met de rest van de familie? Shadow, bijvoorbeeld.. Of.. Met alles?'' Tora grijnsde en keek Blitzy nieuwsgierig aan. Ze gedroeg zich nu alsof er helemaal niks speciaals gebeurd was. Maar, zo wilde ze het ook. Ze wilde gewoon weten wat er de afgelopen.. Tijd gebeurd was. Tora sloot haar ogen heel even, maar opende ze al snel weer, hopend snel een reactie te krijgen van Blitzy.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A brand new start   A brand new start Emptyzo maa 28, 2010 9:19 pm

Tora's lichaam stond op en rekte zich uit. Haar ogen boorden recht in zijn ogen. Ze had inderdaad dezelde angstaanjagende ogen als Amore. 'En, ja. Ik wás deze keer écht dood. Ik begrijp er zelf weinig van.' Blitzy's mond ging halfschuin open.. 'Dus het is "een bovennatuurlijk wonder"?' zei Blitzy vaagjes. 'Wel weet ik dat mijn spieren toch echt wat training nodig hebben.. Na al die tijd dat ik dood heb liggen wezen zijn ze stijf geworden.' Blitzy grijnsde. 'Reageer je af op de Lustro..' zei hij. 'Maarja! Heb ik nog iets boeiends gemist? Vertel het me maar. Hoe gaat het bijvoorbeeld met mijn dochter, Amore? Of met de rest van de familie? Shadow, bijvoorbeeld.. Of.. Met alles?' zei Tora. 'Ow..' zei Blitzy. 'Shadow en Amore hebben een groep opgericht, Suerte, Ikzelf ben Luchador in de Suerte.. Ze willen er alles aan doen om die vervloekte Lustro uit te schakelen.' Blitzy hapte even naar adem, want er welde een brok in zijn keel op. Blitzy balde zijn vuisten. 'Bloedwraak, komt er, na de dood van... Dustfire..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A brand new start   A brand new start Emptyzo maa 28, 2010 9:27 pm

'Reageer je af op de Lustro,' had Blitzy gezegd. ''Nee, nee! Dat ben ik zeker niet van plan!'' Tora lachte luid. Ze meende het serieus. 'Shadow en Amore hebben een groep opgericht, Suerte, Ikzelf ben Luchador in de Suerte.. Ze willen er alles aan doen om die vervloekte Lustro uit te schakelen. Bloedwraak, komt er, na de dood van... Dustfire..' Tora keek Blitzy nieuwsgierig aan. Dus Dustfire was dood? Hmmn.. Dat zou in haar voordeel kunnen werken. ''Oke, oke!'' Ze grinnikte. ''Die Suerte vecht dus tegen de Lustro..'' Tora fronste. ''Geweldig! Niet te geloven dat Shadow en Amore zo samen werken! Pérfect!'' Tora schudde haar vacht uit. ''Wacht eventjes. Even kijken hoe het met mijn volt zit. Je weet vast wel dat het niet fijn is als ik de controle verlies!'' Ze lachte weer. Ze liep weg. Een grote gele donder knalde een steen kapot. ''Hmmn, heerlijk.'' Ze grijnsde. Rustig liep ze weer terug naar Blitzy. ''Hmmn,'' mompelde ze. ''Je zei trouwens Lustro. Ik neem aan dat je die DarkSide bedoelt. Maar, wat is er mee, dan? Ik neem aan dat mijn dochter wel weet wie mij..'' Ze fronste, verbaasd over hoe vreemd het klonk. ''Gedood hadden.'' Ze grinnikte. ''Maar, ik leef weer! Ik zal er alles voor over hebben om die Shiny en Akira een keer tegen te komen! Hah! Gewéldig!''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A brand new start   A brand new start Emptyma maa 29, 2010 8:11 pm

Een flinke donder trok Shadow's aandacht. Ze was toevallig even bij de Peaceful Plains toen ze het opeens zag. Wat zou er aan de hand zijn? Voorzichtig stapte Shadow naar waar het vandaan kwam. Er stond een Raichu met een lichaam dat haar eng genoeg bekend voor kwam. Ze deed een paar stappen naar voren toen de gedaante de andere kant op liep. Eerst sprak de Raichu een paar woorden die Shadow niet kon verstaan. Daarna hoorde Shadow de stem wel, en ze herkende het. ''Maar, ik leef weer! Ik zal er alles voor over hebben om die Shiny en Akira een keer tegen te komen! Hah! Gewéldig!'' Shadow dacht dat ze om zou vallen. Haar mond viel open en ze was opeens helemaal stijf. Dat.. dat was Tora! Maar, Tora was dood! Hoe kon ze weer leven? Shadow kon van de shock haar lichaam niet meer bewegen en viel met haar gezicht op de grond. Dat zag er achterlijk uit, natuurlijk. Maar, ze kon zich niet bewegen. De klap in haar gezicht gaf haar gelukkig het vermogen om te bewegen terug. Ze kreunde zachtjes terwijl ze weer omhoog kwam. ''Wottefok.. Tora..?'' sprak ze vaagjes. Ze hallucineerde vast, dat moest wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A brand new start   A brand new start Emptydi maa 30, 2010 3:52 pm

Tora schrok van een klap. Ze keek snel om, en zag een grijze Raichu die met haar gezicht op de grond gevallen was. Tora's ogen werden groot. 'Wottefok.. Tora..?' vroeg de Raichu. Tora slikte. Fokit. Ze was heel blij Shadow te zien, maar.. Shadow was de Duce (Doetzjee xD) van die verrekte Suerte, or something. Tora fronste, maar besloot vrolijk te doen. ''Shadoww!'' riep ze. Ze tilde haar achternicht op en knuffelde haar zo'n beetje dood. Hierna liet ze Shadow weer los en trok een vaag gezicht. ''Zoals je vast wel hoorde ben ik opgestaan uit de dood,'' sprak ze droogjes. Ze grinnikte eventjes zacht. ''Maarja.. Ik denk toch echt dat ik meer gemist heb dan dat, Blitz!'' Het klonk te vrolijk. Veel te vrolijk. Tora richtte haar blik weer op Shadow. ''Nou, meis,'' begon ze. ''Hoe is het nu met jou? Het lijkt me dat je wel wat hebt meegemaakt in de tijd dat ik weg was,'' grinnikte ze. Ze hief een wenkbrauw op. ''Maarjaa...'' mompelde ze toen vaag. Wat moest ze nu doen? Tora voelde een zachte wind langs haar vacht gaan. A change came with the wind. It's not the end. It's a new beginning. Ze grijnsde. Het was waar. Voor haar was dit een nieuw begin. Een tweede leven. Ze schudde grinnikend haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A brand new start   A brand new start Emptydo apr 01, 2010 10:44 am

'Nee, nee! Dat ben ik zeker niet van plan!' zei ze en begon opeens te lachen. 'Oke, oke!' grinnikte ze. 'Die Suerte vecht dus tegen de Lustro..' 'Ja,' legde Blitzy uit. 'De Suerte zal er alles aan doen om ze te stoppen..' 'Geweldig! Niet te geloven dat Shadow en Amore zo samen werken! Pérfect!' Tora schudde haar vacht. 'Wacht eventjes.' zei ze plotseling. Even kijken hoe het met mijn volt zit. Je weet vast wel dat het niet fijn is als ik de controle verlies!' Opnieuw begon ze te lachen. En toen werd de omgeving geel. Een donderschok barstte de steen in stukken. 'Je hebt inderdaad je krachen nog..' mompelde Blitzy. 'Hmmn, heerlijk..' zei ze vaagjes. 'Je zei trouwens Lustro. Ik neem aan dat je die DarkSide bedoelt. Maar, wat is er mee, dan? Ik neem aan dat mijn dochter wel weet wie mij.. Gedood hadden,' 'ja..' sprak Blitzy. Ik weet niet de wáre reden waarom ze de Suerte heeft opgericht.. Ik zat in de Lustro grot gevangen.. Ja, De DarkSide heeft hun neem veranderd in Lustro... toen ik uit de Lustro grot wist te ontsnappen hoorde ik dat je gedood was door de Lustro.. niet snel daarna werd Dustfire gedood..' somde Blitzy op.. 'Dat betekent dus dat de Lustro de sterksten wilt uitschakelen..' 'Maar, ik leef weer! Ik zal er alles voor over hebben om die Shiny en Akira een keer tegen te komen! Hah! Gewéldig!' Blitzy grijnsde. Voor het eerst in weken voelde hij een vlaag van blijschap opzwellen totdat hij een harde klap hoorde. 'Wottefok? Tora..?' sprak Shadow's stem Tora leek even heel bang maar ze grijnsde weer. 'Shadoww!' riep Tora. Ze tilde haar op en knuffelde haar halfdood. Ze liet haar even vlug los. 'Zoals je vast wel hoorde ben ik opgestaan uit de dood.' sprak ze nep-dramatisch. 'Maarja.. Ik denk toch echt dat ik meer gemist heb dan dat, Blitz.' sprak ze. 'Owja..' zei Blitzy die even verward leek.. 'Verder kan ik me niet echt iets nieuws herinneren..' ''Nou, meis Hoe is het nu met jou? Het lijkt me dat je wel wat hebt meegemaakt in de tijd dat ik weg was.. Maarjaa' Voor het eerst in maanden begon Blitzy lichtjes te lachen.. Tora was terug... en zou een zware slag zijn voor de Lustro..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




A brand new start Empty
BerichtOnderwerp: Re: A brand new start   A brand new start Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A brand new start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Where to start?
» A nice start
» Een nieuwe start!
» A new time is about to start.
» Een nieuw gebied, een nieuwe, en hopelijk betere start.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-