Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Alone far from Home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Alone far from Home   Alone far from Home Emptydo feb 18, 2010 7:56 pm

Toto stapte op vier poten over een boom stam in de Muddy swamp. Hij hief zin kop op en knipperde. Hij zuchtte. Weinig vrienden, weinig vijanden, winig te doen.. ij liet zich voorover vallen. Hij stond op en zuchte weer. "Waarom heb ik niks te doen?" riep hij hard. Een paar Wooper kropen weg in de modder. Toto zag boven zich een Liaan hangen. Hij grijnsde en sprong. Hij zette zijn klauwen erom heen en en hees zich op. Hij kroop naar de tak waar de Liaan aan hing en brak een stevige stok af. "Als Astuto heb je veel middelen nodig." Toto hield de stok aan twee kanten vast en hing eraan. De stok hing op de liaan zodat hij bleef hangen. Hij duwde zich af van de boom en gleed een stukje. Plots hoorde hij iets. Hij maakte een salto en landde in de boom takken. Hij ging plat liggen. Zijn leine ogen tuurde rond. Zag hij daar wat water trillen! Zag hij daar een voetstap! Trillend keek hij rond. Waar was diegene?
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptydo feb 18, 2010 8:06 pm

''Misschien moet je iets doen aan je ogen, of oren.'' Hoorde je opeens luid. Een Buizel stond achter de kleine Totodile. ''Ben jij niet Toto?'' Achi kende niet alle Suerte leden maar wel de meeste. Nu hij altro was moest hij ze ook kennen om er voor te zorgen dat er geen indringerd in hun gebied kwam. Hij leunde tegen een boomstam en keek om zich heen. Hij was rond gaan lopen om te kijken of hij een Lustro lid zag. Maar hij had er geen een gevonden. Ze hadden zich goed verstopt. Ze waren niet eens bij de oude grotten. Dus het moest wel dat ze een nieuwe plek hadden gevonden om te leven. ''Ik ben Achi, als je me nog niet kent.'' Hij keek naar de Totodile en glimachte. Hij had vast wel van hem gehoord. Het kon niet anders. Het zou dom zijn als je in een groep zat en niet de personen boven je kende. En helemaal als je over duce's en altro's praate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptydo feb 18, 2010 8:13 pm

Toto schrok zich lam en viel bijna naar voren. Hij reep zich vast aan een tak en draaide zich wat klungelig om. Hij slikte en zag de Buizel. Volgens hem was het de.. Oh komop hij wist het wel. Toen vroeg de Buizel. "Ben jij niet Toto?" Hij slikte en zei wat trillerig. "Ja dat ben ik." Hij dacht weer na. Oh ja. Dat was Achi de Altro. Poeh hij kon maar beter de namen even gaan oefenen. Hij zag dat Achi tegen een boomstam leunde en rond keek. Toto's hard klopte sneller en hij keek ook wat rond. Hij was zenuwachtig. Hij was winig actief bezig dus had hij kans om er uit te worden gegooid. Een voordeel. Van rang zakken kon teminste niet. Aangezien hij de laagste rang had. Achi stelde zich voor, voor als Toto nog niet wist dat hij Achi was. Toto stond wat ongemakkelijk en begon tegen een boom te leunen. Hij zag in de verte een Quagsire weg zwemmen. Maar meer niet. Dacht hij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptydo feb 18, 2010 8:18 pm

Achi keek raar naar de Totodile, waarom was hij zo stil? Was hij bang ofzo? Achi deed maar alsof hij er niks van wist. Hij bleef om zich heen kijken. '' Heb je het Suerte gebied al gevonden?'' Hij keek om zich heen om te kijken of er iemand mee luisterde. Gelukkig, niemand. Je zal alleen maar een paar pokemon. Maar voor hun was het duidelijk dat ze niet mee luisterde. '' Ik weet niet of je het al hebt gevonden, maar er is een speciaal gebied voor alleen Suerte leden.'' Er was een grote kans dat Toto het gebied al kende. Dat Amore of Shadow het al hadden gezegd. Maar wat zou een Totodile dan alleen doen? In zo'n modderig moeras. ''Oprotten..'' Hoorde je opeens. Achi draaide zich rustig om. Er was niemand. '' Dit is mijn terrotorium.'' Uit het niets verscheen er een Muk. Had hij de hele tijd zitten mee luisteren? Nee dat kon niet. Het moest wel zijn dat hij net was gekomen. Anders had hij het geheim verklapt. Het geheim dat Suerte een eigen gebied had. Dat zou dan aan andere pokemon verteld worden. En als Lustro het wist. Zou het zijn schuld zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptydo feb 18, 2010 8:26 pm

Toto schudde zijn hoofd en was weer wat rustiger. Toto zag dat Achi deed alsof hij van niks wist. Toto keek ook om zich heen. Hij zag niks en keek weer naar Achi. Achi vertelde over het Suerte gebied. "Ja dat heb ik gevonden. Ik ben er al een paar keer geweest maar toen was er niemand anders. Of teminste haast niemand. Ik verveelde me en kwam hier terecht zover ik weet is er geen feestje om te vieren, een oorlog om te voeren en geen hogere Astuto om me iets te leren " Plots hoorde Toto iets. Hij draaide zijn hoofd om. Plots hoorde hij Oprotten. Hij keek weer om zich heen. Niemand. Plots klonk er: "Dit is mijn terrotorium." En plots verscheen er een Muk ten tonelen. Toto fronde. Had die Homp slijm de hele tijd lopen luisteren? Vast niet. Toto kuchtte en zei: "Wilt u niet zulk grof taalgebruik tegen ons gebruiken. En wij wisten niet dat dit uw Terrotorium was. Alleen een probleem. De Muddy Swamps is van iedereen. Dus of u staat te liegen. Of je bent een slecht Lustro lid." Toto grijnsd. Het leek alsof zijn angst weg was gespoeld...
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptydo feb 18, 2010 8:40 pm

Achi keek even droog naar Toto. 'Wilt u niet zulk grof taalgebruik tegen ons gebruiken. En wij wisten niet dat dit uw Terrotorium was. Alleen een probleem. De Muddy Swamps is van iedereen. Dus of u staat te liegen. Of je bent een slecht Lustro lid.' Achi keek even droog en gaapte toen naar de Muk, ''Heb je ons nou zitten afluisteren?'' De muk keek geniepig naar Toto. ''Ik ben geen Lustro lid, maar al zou ik het zijn. Wat zou je dan doen?'' Hij lachte iets wat gemeen en kroop toen naar Achi toe. ''Nee, ik heb niks gehoord. Maar jullie hebben me uit mijn slaap gewekt, dus jullie zullen boeten.'' Hij balde zijn modder vuisten en opende zijn bek wijd. Er verschenen modder ballen. Een paar schoten naar Achi toe, de rest schoot naar toto toe. Achi keek even naar Toto. Hij kon wel voor zichzelf zorgen. Anders zou hij niet aangenomen worden. Er verscheen water om hem. maar doordat de grond was bedekt met modder werd het water ook modder. Het was een Mud Jet. [eigenlijk aqua jet maar ik stap op modder, dus het word modder ='D] Achi sprong er snel uit en gebruikte zijn IJsstraal er op. Er schoot nu een hard brok IJs naar de Muk toe. Het IJs hield de Mud Shot grotendeels tegen. En daarna kwam het tegen brok IJs tegen de muk aan. De muk schudde zich uit. En keek weer gemeen naar Achi & Toto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptydo feb 18, 2010 10:01 pm

Toto kuchtte. Hij keek een beetje idioot naar wat de Muk allemaal te vertellen had. Hij zag de Modder op zich af komen. Hij sloot zijn ogen en concentreerde zich. Er verschenen water ringen om de staart van de kleine Totodile. "Wie aan Suerte komt. Kom aan mij" gromde Toto Hij maakte een salto en water straalde ramde de modder die op hem af kwam. De modderaanval werd zo tegen gehouden. Toto gromde. Hij opende zijn bek en sloot zijn ogen weer. Water vormde in zijn bek. Een brede water straal schoot richtig de Muk. "Hehe dacht je mij daar van af te weren" Toto keek bewonderd naar de Combo die Achi uit voerde. De Muk hield snel Toto's water pistool tegen met een modder schot. Toto beet op zijn lip voor zo ver hij die had. Wat kon Toto nou als Combo gebruiken. Toto zuchte en knikten. Hij klom een tak hoger en sprong. "Alles voor Suerte!" Meer zei hij niet. Hij begon salo's te draaien Hij deed zijn water staart zodat stralen naar de Muk vlogen. Tegelijk deed Toto zijn water pistool zpdat er meer en sterkerde stralen waren. Muk keek op. Dat had hij niet verwacht. De muk..

(En dat mag jij verzinnen XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptyza feb 20, 2010 9:43 pm

De Totodilde gebruikte een paar aanvallen. Achi knikte onder de indruk. Was hij maar een Fresco? Hij deed het heel erg goed. 'Alles voor Suerte!' Meer zijn hij daarna niet. Achi keek naar de Totodile. Wat zou hij doen? Het was een Combo. Een Water Staart, Water Pistool Combo. De Muk leek verbaasd te kijken. De muk opende zijn mond en slokte het water op. Hij grijnsde gemeen. Hij spuugde het uit op naar Achi toe. Het was nu een soort van plakkerige modder waardoor Achi vast kwam te zitten. Achi mompelde wat en ging toen onder de grond. Hij kwam er weer achter Muk vandaan met een grote laagje modder op zijn lichaam. Hij gebaarde wat dat Toto van voren moest aanvallen, dan zou hij van achteren aanvallen. Dat zou veel meer pijn doen dan van 1 richting. Achi zou niet wachten op zijn reactie. Hij zou gelijk aanvallen. Hij deed zijn 2 poten bij elkaar en er verscheen een Water Puls. Hij sloeg de Water Puls op de grond en een grote golf modder vloog naar de Muk toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptyzo feb 21, 2010 9:04 am

(Ik ben inmddels al Quinto XD)

Toto zag hoe zijn aanvallen werden op geslokte, en een plakkerige water blub naar Achi ging. Toto landde op een tak en maate een draai. Hij keek naar Achi die hem gebaarde van voren aan te vallen. Toto knikte snel en maakte een Salto naar achteren. Hij liep naar de Voorkant van de muk. Achi gebruikte zijn water pulse aanval om een golf modder naar Muk te laten vliegen. Toto zuchtte even angstig maar pakte snel op en maakte ook een water pulse aanval. Hij vuurde hem af. Snel maakte Toto met zijn rechter voorpoot een vuist Er kwam een laag ijs omheen. Hij ramde de Water pulse die bevroor en met een snelheid richting de mond van de Muk vloog. Met modderige water klapte teen de rug van Muk en de ijsbal ontoplofte in zijn mond. De Muk kreunde even en en kneep zijn ogen dicht maar stak snel zijn arm in de lucht en maakte een bal. Vanaf de bal schoten allemaal klodders modder. Een modderschot dus. Toto keek om zich heen en dook achter een tak maar een modder klomp sloeg tegen zijn hoofd en landde pijnlijk in de modder. Toto kreunde. Veel aanvallen zou hij niet meer kunnen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptyzo feb 21, 2010 11:30 am

[Eigenlijk is het de bedoeling dat ik je in dit topic promoveer ='D]

Achi knikte, Toto gebruikte weer een aanval. Achi glimlachte wat droog en keek naar de Muk die zo te zien damange kreeg. Hij gebruikte een modderschot en Toto werd geraakt. ''Dit is wel genoeg!'' Zei achi iets wat droog. Hij keek naar de Muk. De Muk stopte met aanvallen en glimlachte ook wat droog. '' Dit was een test!'' Zei Muk met zijn zware stem. '' Leg jij het maar uit Achi, ik ga weg. Heb er geen zin meer in.'' De Muk kroop weg en Achi keek weer naar Toto. '' Weet je dat je kans had om uit Suerte gezet te worden?'' Hij wachtte niet op een antwoord en ging gelijk door. '' Er is mij gevraagd om je te testte. Daarom heb ik een oude vriend, die muk daar. Gevraagd of hij mee kon spelen, als slechte pokemon.'' Het was een hele toneelstuk. '' En je bent geslaagd, je hebt het zelfs zo goed gedaan dat ik je tot Quinto promoveer.'' Hij gebruikte een water pistool op zichzelf zodat alle modder er af ging. '' Gefeliciteerd.'' Zei hij droog. Hij keek naar de Totodile en wachtte op zijn reactie. Zou hij blij zijn? Of misschien boos dat hem niet eerder was verteld dat het een test was?

[Speel A.U.B mee.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptyzo feb 21, 2010 12:15 pm

(Oké Wist ik niet XD)

Toto schudde zijn hoofd en draaide zich om. Toto wou alweer bijna een andere aanval gaan doen tot Achi: "Dit is wel genoeg!" zei. Toto hield zijn hoofd schuin en kee hem raar aan. Toto dat de muk zei dat het een test was. Op gelucht liet Toto zich achterover vallen. Hij begon een beetje lachen en luisterde verder. Achi vroeg aan Toto of hij wist dat hij uit Suerte gezet kon worden. Toto knikte. Achi ging gelijk door. Ach vertede dat hem was gevraagd om Toto te testten En dat hij dus zijn Oude vriend. Die muk had gevraagd mee te spelen. Als slechte pokemon. Toto begon te lagen en viel achterover: "Dat was goed gespeeld. Mijn complimenten." Toto veegde wat lach tranen weg en keek weer naar Achi. Toen zei Achi dat hij werd gepromoveerd tot Quinto. Toto sprong van blijdschap in de lucht. "Yoehoeh!!" Toto zuchtte even en ging achterover liggen. Hij lachte nog een beetje na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Emptyzo feb 21, 2010 8:58 pm

'Dat was goed gespeeld. Mijn complimenten,' Hoorde hij Toto zeggen. Achi knikte blij, hij maakte een soort van buiging. 'Yoehoeh!!' Riep hij iets daarna. Achi keek raar naar de Totodile die nu begon te lachen. ''Dus je bent er blij mee,'' Zei Achi rustig. Hij keek naar de lucht. Als hij nu naar het Suerte gebied zou vertrekken zou hij er misschien net op tijd aankomen. Net voordat het avond werd. '' Ik verwacht dat je goed je best blijf doen. Want we willen niemand uit Suerte zetten.'' Zonder nog wat erbij te zeggen draaide hij zich om en liep op 4 poten weg. Naar het Suerte gebied toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Alone far from Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone far from Home   Alone far from Home Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Alone far from Home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The return to home
» I'm coming home...
» Welcome Home [+Amore]
» Some time Alone

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-