Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Hier ben ik dan!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Emptyzo maa 14, 2010 3:54 pm

Blake keek om zich heen. Dus dit is al PokéRPG dacht hij in zijn eigen. Hij liep verder, misschien zag hij wel andere pokémon om mee te spelen. Het brandende magma onder zijn voeten deed hem niks. Hij was per slot van rekening zelf een vuurpokémon.
Zijn staartje zwiepte op en neer van plezier, hij had nog niks gezien, maar hij was toch al blij. Zijn glimlach werd ook steeds groter, Blake voelde zich nu al thuis. Plots zag hij een hoop vuurpokémon staan, vrolijk wilde hij erop af lopen, maar toen viel zijn blik op een andere pokémon in de verte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira

Zira

Vrouw Aantal berichten : 81
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.
Status: Gezond
Partner: My Tail! =D

Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Emptyzo maa 14, 2010 5:05 pm

Zira gromde luid. Recht tegenover haar stond een Ninetales. Ook die liet een grom horen. ''Rot toch op,'' zei hij vals. Zira haalde een wenkbrauw op. ''Waarom?'' vroeg ze. Ze stond klaar voor de aanval, maar wilde eerst nog even de waarheid zeggen. ''Dit is een gebied voor Vuur-Pokémon en niemand is de baas. iedereen mag hier komen, dus.. waarom ik niet?'' De Ninetales werd kwaad en vuurde een Fire Spin af. Zira sprong om het te ontwijken en landde toen op bijna dezelfde plek. ''Rustig aan. Je wil niet dat ik je pijn doe, of wel?'' ze grinnikte om haar eigen grapje, maar bleef alert. Opnieuw vuurde de Ninetales een aanval af, deze keer Flamethrower. Zira opende haar mond en blies haar eigen Flamethrower er tegenin. Een groep Pokémon had het gevecht gehoord en was komen kijken. ''Laat me met rust,'' sprak Zira kalm tegen de Ninetales. Die gromde opnieuw luid. ''Je weet dat je gaat verliezen en vecht daarom niet eens!'' lachte hij kil. Zira snoof luid, en sprong omhoog. Vanaf daar schoot ze een Swift af op de Ninetales. Deze spuugde er een Ember tegenin, wat precies was wat Zira wilde. Ze landde vliegensvlug en deed toen haar quick Attack tegen de Ninetales, die nog bezig was de sterretjes te verpulveren. De ongelofelijke kracht en snelheid die in de aanval van de Flareon zaten duwden de Ninetales weg, de lava in. Zira draaide zich om naar de Pokémon die hadden staan kijken. ''Wie is de volgende?'' riep ze uitdagend en duidelijk kwaad. Niemand reageerde, en dus liep Zira er arrogant tussen weg. Hmpf, stomme bemoeials. Ze had niet door dat ze richting een Charmander liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Emptyzo maa 14, 2010 5:13 pm

Blijkbaar waren er pokémon aan het vechten. ''Hmpff...., je kunt toch beter spelen met elkaar? Waarom vechten ze dan?'' Blake schudde driftig zijn hoofd. ''Achja, moeten ze maar zelf weten.''
Blake zag de Ninetales in de lava vallen. Die had verloren, en goed. De andere pokémon die aan het vechten was, was een Flareon. Blake was ondertussen gaan zitten, hij had veel gelopen en zijn voetjes waren hem dankbaar. Plots liep de Flareon zijn kant op, die had dat niet door, maar dat maakte Blake niet veel uit. Hij stond blij op en zijn vlammetje op zijn staart werd van blijdschap ook groter.
Hij ging vlak voor de Flareon staan,''Hoi,'' zei hij nog vrolijker dan hij al was. ''Ik ben Blake, en jij?'' Blake ging weer zitten. Zou ze antwoordt geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia

Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 29
Registration date : 14-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Nope

Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Emptyzo maa 14, 2010 6:43 pm

Gaia die een van de toeschouwers was van het gevecht volgde de flareon. Hij was trouwens heel erg onder de indruk van de bewegingen van de flareon. Gaia zag in tegenstelling tot de flareon. charmender wel staan, maar lette er niet zo veel op! Ondanks de pijn aan de voeten van gaia liep hij gewoon door, de grond mocht dan heet zijn maar dat boeide hem niet zo veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira

Zira

Vrouw Aantal berichten : 81
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.
Status: Gezond
Partner: My Tail! =D

Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Emptyzo maa 14, 2010 8:57 pm

Opeens begon iemand tegen Zira te praten. Ze keek verbaasd naar haar poten, waar een Charmander voor stond. ''Hallo,'' zei ze verbaasd. Ze had hem helemaal niet gezien. ''Ik ben Blake, en jij?'' zei hij. Zira fronste. Niet iedereen zei meteen zijn naam. Ze ging zitten en wilde net haar naam zeggen toen ze voetstappen hoorde. Zoals gewoonlijk negeerde ze het. Ze had wel wat beters te doen dan omkijken. ''Zira,'' stelde ze zich voor, zoals ze dat altijd deed. Ze keek even achterom en zag dat het groepje Pokémon al uit elkaar liep. Tja, er was toch niks interessants meer te zien. Ze merkte dat een Pichu achter haar aan gelopen was. Aha, daarvan had ze de stapjes dus gehoord. Ze keek de kleine Pokémon even aan, om zich vervolgens weer op Blake te richten.

- Flutheid. o_o -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia

Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 29
Registration date : 14-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Nope

Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Emptyma maa 15, 2010 4:04 pm

Toen gaia eindelijk bij de Flareon aankwam waren stelde hij zich meteen voor, hij zag ook een charmender die hij vriendelijk begroete! Wachtend op een antwoord bleef gaia staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Emptyvr maa 19, 2010 4:21 pm

Een Pichu kwam er ook bijstaan, die hen vrolijk begroette. Blake knikte en schenkte een glimlach naar de twee pokémon. ''Zijn jullie ook nieuw hier?'' kwam er uit zijn mond, terwijl hij vragend naar de twee keek. Waarschijnlijk niet. spookte het door zijn kleine koppie. ''Ikke wel,'' zei hij er vrolijk achteraan. De lava stroomde rechts van hem en hij keek er aandachtig naar, alsof er iets stond te gebeuren. Plots zag hij een eindje verderop de Ninetales weer uit de lava komen. ''Waarom vechtte je eigenlijk met die pokémon?'' zei hij terwijl hij zich wendde naar de Flareon, Zira. Ook wees hij naar de Ninetales, die er niet echt goed uitzag.
Hij wierp ook een blik naar de Pichu, omdat deze bij het gevecht had gestaan. Het duurde niet lang of Blake keek weer terug naar Zira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia

Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 29
Registration date : 14-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Nope

Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Emptyvr maa 19, 2010 4:31 pm

Gaia zag dat blake naar zirakeek maar begon toch te praten. Ja, ik ben nieuw hier zei gaia. terwijl hij om zich heen keek. Opeens zag hij dat de ninetales die net uit de lava was geklommen met een heel boos gezicht richting hun kwam lopen, maar het was nog een lang stuk dus trok hij zich er niks van aan!

Gebruik AUB aanhalingstekens bij gesproken tekst. Dat word een stuk overzichtelijker!
~ Shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Hier ben ik dan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik dan!   Hier ben ik dan! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hier ben ik dan!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw hier ..
» Lugia is hier
» Nieuw hier.
» nieuw hier^^
» Heelpp!! ( Dustfire hier :p )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-