Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 nieuw hier^^

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
lightning

lightning

Vrouw Aantal berichten : 4
Registration date : 13-02-11

Over je pokemon
Leeftijd: 1
Status: Gezond
Partner:

nieuw hier^^ Empty
BerichtOnderwerp: nieuw hier^^   nieuw hier^^ Emptyzo feb 13, 2011 6:13 pm

Het getippel valt te horen door het hogen gras.ze rent door het hogengras opzoek naar eten.Intussen tijd kijkt ze goed om haar heen.
Ze staat bij een grote boom stil en kijkt met grote ogen naar boven naar een rode appel.Ze probeerd er bij te komen door via de de boom naar boven te kruipen.Ze graait met haar pootje naar de rode appel.Als ze hem heef spring ze weer naar beneden en begint te smullen van de appel.Als ze hem opheeft gaat ze.Even later drinkt ze wat bij een beekje.mmm. zalden hier meer pokemons zijn zegt ze tegen zichzelf ze kijkt rond op zoek naar een pokemon. Naja ik zie wel.Ze rent verder.Ze word moe en gaat liggen in een hol in het bos.Ze laat een traan over haar wang lopen en zegt tegen haar zelf had ik maar een vriend en waarom zal ik nog verder zoeken het heeft tog geen zin.
Als ze uitgepraat is likt ze haar pootje die door het rennen is vies geworden.
En gaat met een diepen zucht slapen.Als ze waker worden met slaperige ogen kijkt ze naar buiten.En ruikt de heerlijke geur van dennen.Ze gaat weer verder met haar tocht maar ze weet eigenlijk niet waarheen.

SHADOW: Lightning, RPGen moet in de verleden tijd. Let hier alsjeblieft op! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 

nieuw hier^^

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw hier.
» Nieuw hier ..
» Een nieuw leven, een nieuw begin en een nieuwe start.
» Hier ben ik dan!
» Lugia is hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-