Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyvr aug 26, 2011 3:22 pm

Omdat.. hnng. o3o
HIJ WORD GEWOON PARTNERS MET... err.. DUSTFIRE. En dan zijn ze voor eeuwig gelukkig en posten we er nooit meer op. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyvr aug 26, 2011 3:35 pm

OKO JONGEH. Satoko is gewoon coel! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyvr aug 26, 2011 3:54 pm

Tja Rolo, je moet je eigen accounts interessant maken. Alleen, soms lukt dat niet. Dat heb ik ook wel eens. Vooral met Zira en Julia. o3o'

Julia moet stiekem de-evolueren, dan is ze veel interessanter. Maar ik wil haar niet in het plot en al helemaal niet in de Solaris. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyvr aug 26, 2011 3:58 pm

Hoe zit het eigenlijk met dat andere plot? Disasters? En ik vind het persoonlijk makkelijker om wat minder karakters te hebben. Had plotseling weer inspi voor Teresiá, dus kwam ze terug Razz Dash is ook wel coowl, maar heb geen zin om met hem te schrijven. Aërwen is echt een geval apart xD

En waarom poooost er niemand? Verwacht ook nog een PM van een zekere Satoko (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyza aug 27, 2011 7:41 pm

Zo, gepost, en ben bezig met die van Oko, die al ver is, maar moet eten xD
Hnng ik heb teveel accounts maar de accounts die over zijn wil ik echt niet wegp doen :c
Nou ja, als je er over nadenkt valt het nog wel mee, ik zit hier al 3 jaar en ja xD /is geen excuus om een miljoen accs te maken maar gebruikt het toch als excuus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyza aug 27, 2011 11:55 pm

Ik vond een Skittle in een zakje van de meeting o3o
Dacht dat dat zakje leeg was, maar niet dus! xD
En weetje.
HET IS EEN ORANJE. XD

Ik vind het zo jammer dat de niet-meetingers dit niet zullen begrijpen. =(
/geenzininuitleggentrololol o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarquin

Tarquin

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 24-07-11

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar.
Status: Gezond
Partner: I'm not a dreamer anymore.

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyzo aug 28, 2011 12:15 am

ORANJE JUSSSSSSS

Ik vind het vreselijk dat ik nog geen meeting topic heb gemaakt. Wees gerust, het komt er wel. Had gewoon een rare week deze week. Vage werktijden, stomme klusjes en ffff irritatie.

Dit was trouwens mijn laatste dag. Ik deed vakantiewerk en tja, t'is voorbij. Heb m'n kleertjes ingeleverd. *huilie huilie*
Ze zeiden dat ze geen baantjes op de Zaterdag hadden. Terwijl mijn collega's wel gewoon werk krijgen in overvloed en zeggen dat ze juist werknemers nodig hebben op de Zaterdag. Fuu? But oh well, who am I to judge? xD Daarbij ben ik blij dat ik eindelijk een week vakantie heb. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyzo aug 28, 2011 4:58 pm

Hmmn, tja, ik heb besloten hem nog even levend te houden.. Maar dat gevecht tussen hem en Chiara komt er wel.. o3o
Ik laat hem ooit wel sterven op een goede gelegenheid. Tot die tijd laat ik hem in leven, misschien wil mijn Eevee nog wraak >3

Ik heb de laatste tijd veel inspi voor een fic van mij, waardoor ik plots ook wat inspi kreeg voor Sora. Veel was het niet, meerendeel is het een kopie van Kims post Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fraude

Fraude

Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 13-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 Jaar.
Status: Gewond
Partner: Bring it on.

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyzo aug 28, 2011 11:43 pm

Ik ben al blij genoeg dat je postte, hoor. Ik moet nu wel even nadenken over een post terug. Het is een perfect moment om klef te doen maar fff xD /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyma aug 29, 2011 1:15 pm

Lawl, dat kan ik ook niet XD
Good gawd, eerste schooldag en ik zit meteen in een kudklas o3o'

Ik heb alweer tig trauma's opgelopen ofzo. En mijn rooster klopt voor geen ene meter, ik heb les voor vakken die ik nieteens heb gekozen. Lekker bezig op school ==
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyma aug 29, 2011 2:18 pm

Ik kan het wel, maar ik weet niet of Sora het leuk vind om aangerand te worden o3o
En omg, ik begin volgende week weer met school. Ergens heb ik er zin in, en aan de andere kant weer helemaal niet. Eerste dag is een schoolreisje naar verweggistan, in een kasteel Oh Noes! Kennismakingsdag. Jaj. Het stomme is dat er meer mensen van mijn school er heen gingen, het Clusius in Alkmaar, maar ze zitten een niveau lager dan mij, waardoor ik geen bekenden in de klas heb. x.x En met de trein samen met ze kan ook niet, ik heb maandag en dinsdag stagedagen, en hun hebben het donderdag en vrijdag, ofwel ik kan alleen woensdag met iemand in de trein, de rest van de dagen ben ik forever alone. Ik ga zeker trauma's oplopen, tenzij die kinderen in mijn klas aardig zijn. Vrienden maken gaat vast wel makkelijker, t'is dierhouderij, er zitten geen kakkers dus in de klas en ze houden allemaal van dieren dus ik heb tenminste iets gemeen met ze xD

Daarbij kwam mijn vader net terug van de tandarts, ik vroeg hoe het was gegaan, en hij murmelt iets, propt ie een papier in m'n handen waarop staat dat hij een operatieve ingreep heeft gehad in zijn mond en dat de verdoving na 3 uur is uitgewerkt. Hij murmelde nog iets, keek even zielig en ging toen naar boven. Toen moest ik lachen, ben ik evil? xD Vast wel, die vraag moet ik de laatste tijd erg vaak stellen XD

En ik ben gisteren naar de winkel geweest met Mandy en.. mijn chinchilla. Ik had haar op mijn schouder en zo liepen we door het winkelcentrum xD Je had de hoofden van die mensen moeten zien! XD En in de videotheek hadden we echt verwacht dat die vrouw pissed zou worden omdat we hem mee hadden, maar ze vond het echt geweldig. Een man kwam ook binnen en die zat zo van: le gasp o3o Iedereen houdt van chinnies! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyma aug 29, 2011 3:40 pm

Alleen zijn is zo.. Derpig.. Ik haat dat. En toch ben ik verlegen. Ik ben raar =o

Ik wil ooit in mijn leven een Chinchilla beest in het echt zien. Dat is mijn levensdoel. Echt wel. Anyway, Kim, jij hebt geluk. Ik zit met alleen maar huppels en hypere jongens in de klas. Maar dan zit ik nog op het VMBO, jij bent net afgestudeert.. XD

Ik ben trots op mezelf, omdat ik Chiara's siggie heb gemaakt en ik hem best wel geluk vind =O
Terug naar boven Ga naar beneden
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyma aug 29, 2011 3:59 pm

Je bent niet raar. Ik heb hetzelfde. xD

En omg Rolo, kom hierrr dan douw ik ze in je gezicht. Ik heb ze trouwens net gefilmd hoe ze door zand heen rollen, zal ik die op youtube zetten? XD En omg, da's echt irritant. Ich ben blij dat ik de middelbare heb overleefd, maar het lukt jou ook wel heur. Gewoon domme kinderen blijven negeren. Echt zo van: Jullie boeien niet >.>

Ik vind je siggie lieff. Chiara zelf is wat pixelig, maar dat geeft niet want ze is zo schattig. xD Dat plukje op haar voorhoofd! ~ xD <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyma aug 29, 2011 4:04 pm

Moeten jullie alweer naar school? Ik heb morgen introdag en woensdag nog een toets wereldoriëntatie (ak, Natuur&techniek en Geschiedenis). Hoef volgende week pas echt naar school (dan waarschijnlijk meteen mijn eerste college! Wauw, voel me dan echt student, denk ik)

*probeert te bedenken hoe chinchilla's er ook alweer uitzien* Hmm, even googlen xD
Aaaaw, schattig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyma aug 29, 2011 4:05 pm

Ja, dat had ik mezelf ook al aangeleerd sinds de tweede. Daar heb ik nu ervaring in ofzo xD
EN JA IK WIL DIE BEESTEN ZIEN =O

Volgens mij was dat pixelige de bedoeling.. Idk, dat was er opeens en ik dacht: Meh :/ Dus nu is het zo Very Happy (Stiekem wist ik toch niet hoe dat kwam en hoe ik het moest veranderen 8D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Emptyma aug 29, 2011 4:08 pm

Nee hoor, ik moet ook pas volgende week naar school xD Gelukkig o3o Ik heb nu een week vakantie, aangezien mijn vakantiewerk voorbij is. En vet Carla, het moet vast cool zijn om voor het eerst zo'n college te hebben. Da's toch dat er zo'n pipo staat te vertellen, en dat jullie dan alles moeten noteren enzo? xD Tenminste, dat idee heb ik xD

EN JEEH We zijn meester-negeerders. >:]
ben nu dat filmpje aan het uploaden xD

-------

https://inciala.actieforum.com/viewtopic.forum?t=2799
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 40 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-