Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 4:11 pm

Omg, yay. En die pipo.. Dat is stiekem ook mijn mentor Very Happy Serieus, hij kletste echt teveel. Maar ik zat achteraan, dus ik had lol met mijn BF~

Ik zie nu pas bij Oko's leeftijd dat je het veranderd hebt. Whaha, Sora was anders idd een pedo geweest XD
En ik post hier teveel D8
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 4:26 pm

Hahaha, dat word echt een mooi stel als Oko evolueert xD En ja, dat is een college. Sommige colleges worden zelfs in Paté gehouden!

Heb de beschrijving van Mystique's grot gepost =D Alleen kunnen jullie dat natuurlijk nog niet zien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shira

Shira

Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 20-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1½ years~
Status: Gezond
Partner: x.

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 4:28 pm

I like Chiara's siggie. c: Wel jammer van het pixelige though. Nya, hij is nice Very Happy

@ Robin: Wij moeten nog een topic doen. D8
Terug naar boven Ga naar beneden
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 4:39 pm

Ik weet niet of ik oko ooit laat evolueren. Ik bedoel, hoe de hell RPG je met een beest met twee koppen die elkaar aanvallen? XD Like, wtf.





JEEJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shira

Shira

Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 20-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1½ years~
Status: Gezond
Partner: x.

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 4:44 pm

Haha, die beesten kijken vet serieus xD
Maar nu voel ik me wel verplicht om een filmpje te uploaden van Nica die door het gras rolt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aërwen

Aërwen

Vrouw Aantal berichten : 27
Registration date : 10-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Status: Gezond
Partner: geen

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 4:48 pm

Aaaw, cute! En jullie kunnen dat topic wel zien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shira

Shira

Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 20-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1½ years~
Status: Gezond
Partner: x.

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 4:56 pm



Ofzo. o3o
Mn moeder en broer praten btw over iets van Zoey101 XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 5:22 pm

Ja, dat klopt, maar zou jij niet een topic aanmaken? =o

En omg, schattige beestjes 8D
Mijn hond is lui geworden, en van een kanarie kan ik niet veel verwachten, of wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shira

Shira

Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 20-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1½ years~
Status: Gezond
Partner: x.

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 5:58 pm

... Zou ik die aanmaken? O_O Waarom weet ik daar niks van? XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyma aug 29, 2011 6:55 pm

Na een dag van faal, weet ik eindelijk mijn klas en rooster. En het is half nice. xD
Terwijl morgen een lange en waarschijnlijk hoofdpijn bezorgende dag wordt, kan ik gewoon uitkijken naar woensdag. Maar tot het 4de uur les, wat betekent dat ik om 10 voor 1 al uit ben. En op donderdag heb ik dan meteen het eerste uur vrij.. <3 Alleen is het dom dat ik het 4de uur engels, het 5de uur tussenuur, en dan het 6de uur weer Engels heb. Ach ja.
Dat ik vrijdag tot half 5 op school zit interesseert me niet. Hah. En dat ik die dag het 3de en 6de uur tussenuur heb ook niet. >8D Ik vraag me alleen af waarom er geen clusters meer bij staan op het rooster. En wat MCL KDB is. Hnng.. Havo 5, here I come! >8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Zira

Zira

Vrouw Aantal berichten : 81
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.
Status: Gezond
Partner: My Tail! =D

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptydi aug 30, 2011 11:16 am

Ik ging net wat posts van Zira lezen en besefte dat ze eigenlijk best leuke posts heeft >u<
Probleem is, ze is zo.. karakterloos. Het ene moment is ze arrogant, het andere vet lief. Echt raar om te lezen D=

Also, ik upload meer filmpjes. Eén van Nica, daarna begin ik aan meetingfilmpjes =u='

EDIT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptydi aug 30, 2011 5:26 pm

Eerste school/lesdag was chill 8D

Anyway, ik moet Donderdag gewoon om 5 uur opstaan ofzo vanwege die domme.. Ze noemen het nu excursie, Idk. Moet om kwart na 6 's morgens op school zijn met een goed humeur. Die zijn echt niet goed snik ofzo. Mja, goed, hopelijk wordt het wel nog leuk. De dag erna ben ik weer om 6 uur 's avonds thuis, dus dag zul je me nog wel on zien, denk ik~

Geen zin Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptydi aug 30, 2011 8:54 pm

Pfff, om kwart over zes opstaan is vermoeiend 0.o Introdag was eerst heel saai, maar was later wel gezellig. Lekker een terrasje gepakt toen we een uur moesten wachten, helaas brak de zon niet echt door. En ik heb geskippybalt in het Noorderplantsoen Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptywo aug 31, 2011 12:34 am

Ugh, de reden waarom ik geen filmpjes heb ge-upload is dat mijn laptop zo sloom is, als ik een filmpje aanklik duurt het een paar minuten voor het programma'tje opstart, en dan loopt ie vast :/ En ik zie geen miniaturen dus ik heb geen idee welk filmpje wat is xD

Het is vaag om te lezen hoe iedereen al naar school moet. Het duurt voor mij ook niet lang meer, maarja. Ik moet Dinsdag pas, en dat is een kennismakingsdag in Heemskerk. Trolol.
Ik had zin in school, maar door iets kuds niet meer. We moeten een stageplek vinden. Klinkt makkelijker dan het is. Omdat wij het hoogste niveau hebben [4 van de 4] moet de stageplek 'niveau-4 waardig' zijn. Het moet een stageplek zijn uit de sector dierhouderij, en dat zijn er in de buurt niet veel. Verder kan ik niet zoeken, want ik heb geen OV kaart voor de trein, en ik ga niet heel ver fietsen, want het is een halfjaar lang. Dat word een beetje slopend, aangezien een stagedag 8-9 uur per dag moet zijn. Er zijn alleen veel dierenpraktijken, en daar mag je niet stage lopen. Asiel al geprobeerd, zit al vol. En de manege reageert niet op m'n mailtjes, maar daar ga ik donderdag heen geloof ik. Ik hoop dat ik een beetje leuk rooster heb zodat ik niet superlaat thuis ben xD


EDIT 31 AUGUSTUS// Ik wil niet dubbelposten dus dan maar zo xD Err, ik ben de hele dag weg aangezien ik een buitenrit ga maken samen met mijn moeder in Schoorl. Maar misschien ben ik nog vroeg thuis. Ik heb iig bij een paar topics gepost. Ik voelde me schuldig dat ik nergens postte en heb meteen overal teruggepost, behalve in het Chiave topic. FFf. Ben nu wel moe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Zira

Zira

Vrouw Aantal berichten : 81
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.
Status: Gezond
Partner: My Tail! =D

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptywo aug 31, 2011 2:35 pm

Het is idd raar om te lezen dat mensen al naar school moeten! xD Ik kan me dus echt niet voorstellen hoe mijn school gaat zijn. Aan de ene kant vind ik het echt vet gaaf dat ik er heen ga, aan de andere kant vind ik het vet jammer da'k van het Werkman af moet O_O Maar ik werd daar echt niet vrolijk. Twee lesuurtjes beeldend op maandag was gewoon niet genoeg :C
Ik heb volgende week donderdag mijn introdag en ga dan ook naar het grafisch museum. ^^

Ik krijg Windows 7 op mijn computer, omdat Vista nu echt aan het kutten is. Probleem is, al mn bestandjes moeten verplaatst en dat gaat nogal wat gedoe opleveren Oh Noes! Nouja, ik heb niet voor niets die externe schijf.

Betekent alleen wel dat ik voorlopig even niet kan bewerken/dingen kan uploaden. Duurt vast niet lang, maar toch ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptydo sep 01, 2011 12:30 am

Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen hoe het gaat worden. Ik weet hoe de school er uit ziet, maar ik ken niemand, heb andere boeken, vakken, leraren en ik begin de opleiding dierhouderij, weet niet wat ik ervan moet verwachten eigenlijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptydo sep 01, 2011 11:11 am

Haha, same! Behalve die boeken dan. Ik moet een Mac hebben. Ben benieuwd of ze erg boos zijn als ik die niet op tijd hebn O_O
Maar idd, andere vakken (behalve Engels en Nederlands..), leraren, school, het is allemaal zo.. idk. Het enige waar ik echt enorm erg tegenop zie, is het vroeg opstaan. Ik ben geen ochtendmens. xD

/spammerdespambericht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptydo sep 01, 2011 5:01 pm

Móet je een Mac hebben? Misschien wil je wel een andere computer (neem aan dat je het daar over hebt en niet over de Mac Donalds xD). Ben nu bij mijn vriend, dus weet niet wanneer ik weer post. Zsm uiteraard. Dianta moet ook eens reageren >__<

O, en Doos? Zullen we het Solaris-grot-topic openen en even de naam verzinnen enzo? Omdat we al wel mensen aan het werven zijn, maar de groep nog niet bestaat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptydo sep 01, 2011 8:45 pm

Lol, school was vaag, en de introductie dag was nat. Te nat. En daardoor heb ik nu al 2 dagen zadelpijn door het fietsen. xD
Hoe dan ook, ik was afwezig door een zoveelste virus op mijn computer. En.. ik zal binnenkort weer afwezig zijn, omdat er weer iets mee gedaan moet worden. Lol. Ik ben inderdaad te lui om dit in het afwezigheids topic te plaatsen. Deal with it. Oh Noes!

Omg, ik was net weer aan het kijken voor een nieuwe hond. Ik ga mn moeder overhalen om er zaterdag naar te kijken. Het is een Beagle. Die Bo heet. En die goed alleen thuis kan zijn. Moet.. hebben.. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptydo sep 01, 2011 11:39 pm

Marley & Me was op tv, dus wij dachten, gezellig filmpje kijken.
Nou mooi niet dus. Kon mn tranen echt niet meer weg houden op t einde :/

En ja Carla, ik móet een Mac hebben, Macbook pro om precies te zijn. Tenzij ik al een laptop had, maar die heb ik niet ^^;
Ik vind het verder prima, het moet tenslotte ooit gebeuren en idd, we zijn al leden aan het werven.

Ik ga btw nu niet posten. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyvr sep 02, 2011 10:45 am

Fff ik wou gisteren wel meer posten, maar ik ben de hele dag met Dianta bij Tjille geweest, daarna ging ik meteen eten, en na het eten gingen we gelijk door naar de stad, waar we ontdekten dat er de Hoornse kaasmarkt was, dus daar bleven we kijken, toen we thuiskwamen was m'n oma er en toen ze weg was kon ik eindelijk op de laptop XD

En ik heb kontpijn, ik heb gisteren 35 km gefietst ofzo terwijl ik fietsen haat xD

En Omg doos dat heb ik ook bij sommige films. Het zijn op zich best leuke films, maar bij 1 film in het speciaal moet ik aan het einde echt janken. Niet tranen in mijn ogen, maar over m'n gezicht. Vreselijk, die film kan ik dus echt niet goed kijken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyvr sep 02, 2011 12:28 pm

Tja nouja, bij mij is het vooral de herinnering aan onze eigen hond. Ik probeerde het eerst op te houden maar op een gegeven moment kon dat echt niet.
En het ergste was nog wel dat mn broer er om moest lachen. Hij is soms echt zo'n gevoelloze zak aardappelen. :/
En later, toen het net weer even ging, kwam mn vader naar me toe en maakte al lachend een flauwe opmerking. Ja hallo, denkt ie dat ik op dat moment zin heb in zijn k*thumor? Ik ging toen maar gewoon verder met janken.
Mn moeder huilde tenminste met me mee. Zij begreep het.

Ik ga een puddingbroodje halen. Hopelijk is mn gezicht niet al te rood van het janken. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyvr sep 02, 2011 1:19 pm

TROLOLOL AT KIM'S HOUSE! Cool La!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyvr sep 02, 2011 9:25 pm

Haai people Imma back.

Marly & me heb ik in de bios gezien. Ik moet zeggen dat ik er totaal iets anders van had verwacht. Meer humor enzo. Ik vond hem niet echt iets, maar bij het einde was het echt zo f*cking zielig. Ik wilde niet janken, omdat mijn pa vast ook zo'n kudopmerking had gemaakt. Eigenlijk stond ik op het punt van janken en maakte hij er alsnog één, maar gelukkig was het donker en kon ik lekker beweren dat ik het niet zielig vond. (Dat was het wel, maar.. Ik ken mn pa té goed daarvoor 8D)

.. Eigenlijk krijg ik altijd commentaar als ik jank. Ik wilde het een keertje niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Emptyvr sep 02, 2011 10:56 pm

Waarom zou je commentaar krijgen? Ik jank zo vaak bij drama! Zelfs bij Harry Potter.. en geloof me, da's geen drama >D Ik jankte bijna bij Dobby, zat seriously in een tweestrijd bij Bellatrix of course.. éne seconde janken, andere seconden evil lachen in de bioscoop, dat was echt pikvaag xD En bij de laatste film janken om Bella! T_T

Oh ennn Rowan aka Carla, ik post morgennn! :3

Ben naar bed, morgen werken en dus moet ik vroeg op.. xd

~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 30Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-