Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Outset.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Outset. Empty
BerichtOnderwerp: Outset.   Outset. Emptydi jul 06, 2010 7:22 pm

Outset
Hallo iedereen. Hierbij verkondig ik officieel het nieuwe verhaal dat er binnenkort aankomt. Nouja, verhaal.. Ik ben nog bezig met het schrijven. Wel heeft dit een voordeel. Elk hoofdstuk verzend ik hier als ik ermee klaar ben, dus je bent altijd op de hoogte. Ook kan je kritiek geven, of voorstellen doen, waardoor het verhaal nog kan veranderen of beter worden. Veel leuker dan een kant en klaar verhaal voor je neus krijgen, niet?

Outset is een nieuwe versie van een ouder verhaal, die ik maanden geleden heb geschreven. Dat verhaal heette Evening. Dit verhaal begint hetzelfde, en zal dus ook Evening als een van de hoofdpersonen hebben. Dit verhaal is echter anders. Een heel ander verhaallijn, nieuwe personages en een frisse manier van schrijven, die veel beter is dan die van Evening. Veel plezier met het lezen!

Het verhaal..
Al jarenlang woedt er een strijd tussen de goede en de kwade Pokémon. De gewelddadige en heftige gevechten tussen de twee groepen worden echter geheim gehouden voor alle normale Pokémon die zich niet hebben aangesloten bij een van de twee groepen waartussen de gevechten plaatsvinden. Niemand weet dus waar het gebeurd, en wie er meedoet in de strijd. En zo weet Evening dit ook niet, een jonge Cyndaquil. Nadat zijn ouders gewelddadig van hun levens beroofd zijn moet hij in zijn eentje verder, en om te weten wat er met zijn ouders gebeurd moet hij op zoek naar het elite team dat zich inzet tegen de groep duistere Pokémon. Mayumi, een Absol die ook haar beide ouders is kwijtgeraakt, begint haar leven heel anders. Ze word gevonden door een spion van de duistere kant, en word gevangen genomen, waarna ze gedwongen word met hun mee te doen. Uit angst om gedood te worden doet ze alles wat ze zeggen, maar binnenin haar woed een tweestrijd want van binnen is ze goed en wil ze weg. Dit en nog veel meer gebeurd in mijn nieuwe verhaal waarvan binnenkort het eerste hoofdstuk komt.

Personages
Outset. Personages_van_Outset_by_Out_set

www.Outset.tk

Ik post dit topic nu al omdat ik graag ideen van jullie wil horen. Dingen die in het verhaal kunnen gebeuren. Geef je idee en misschien lees je het terug in Outset!


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Outset. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Outset.   Outset. Emptydi jul 06, 2010 7:29 pm

Leuk dat het gebasseerd is op een paar pokemons op PokeRPG!
Ik ben erg benieuwd naar alle avonturen die je binnenkort zal schrijven =D! En ik heb een idee trouwens.
Misschien komen de goede en het slechte kant erachter dat er een soort pokemon ei is met bijv. een legendarische pokemon ofzo XD en proberen ze het beiden in hun bezit te krijgen!
Ik help graag ,als je dat maar weet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Outset.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Creatief :: Verhalen en gedichten-