Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De eerste stapjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



De eerste stapjes Empty
BerichtOnderwerp: De eerste stapjes   De eerste stapjes Emptywo sep 22, 2010 4:13 pm

Rulia staat op het punt te gaan naar een nieuw gebied. Het ruikt hier anders en ze hoort ook niks. Voorzichtig begint ze te wandelen maar ze struikelt. "Kun je niet oppassen" zei een weedle. "Het spijt me" zei Rulia vlug. De weedle kruipt er vlug vandoor. "Goed gedaan" zei Rulia sarcastisch tegen haar zelf. Ze loopt vlug verder in het grasveld vol nieuwe dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

De eerste stapjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste stapjes   De eerste stapjes Emptywo sep 22, 2010 8:42 pm

Wat kan er beter?

  • Ten eerste schrijven we hier altijd in de verleden tijd. Probeer daar op te letten.
  • Ik mis de leestekens bij de gesproken tekst. Zet altijd een punt, vraagteken of uitroepteken achter je zin. Ook mis ik soms komma’s, zoals bij de zin: Voorzichtig begint ze te wandelen maar ze struikelt. Tussen wandelen en maar hoort een komma.


Verder is je post goed, maar probeer hem nog wat langer te maken door indrukken en gevoelens te beschrijven.


Antwoordpost:

Teresiá stoof over het grasveld, liet zich plotseling door haar poten zakken en rolde door de lange grashalmen. Een paar keer rolde de Ninetales om en om, totdat ze giechelend op haar rug bleef ligt, haar voorpoten voor haar borst gevouwen. Met haar grote, bruine ogen bekeek ze de blauwe lucht en de witte schapenwolken die voorbij dreven. Al snel herkende ze er de gekste figuren en pokémon in. Kon ze deze pret maar met iemand delen! Aangespoord door dit idee rolde Teresiá om en sprong ze overeind. Daar! Een Riolu! Snel draafde ze naar de pokémon toe, hoewel het meer op huppelen leek. “Dag Riolu!” groette ze al van een afstandje. “Wil je met mij naar de wolken kijken?” vroeg Teresiá toen ze voor de Riolu stond. Ze wist dat haar vraag een beetje raar klonk, maar dat kon haar weinig schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



De eerste stapjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste stapjes   De eerste stapjes Emptydo sep 23, 2010 5:25 pm

Rulia keek raar naar de ninetales. "Oké, waarom niet." zei Rulia. Ze ging op haar rug liggen en keek naar de wolken. Ze luisterde naar het geluid van overvliegende pidgey's. Het gras kietelde waar ze op lag." Mag ik vragen wat jouw naam is?" vroeg Rulia aan de ninetales. Ze voelde aan haar poot waarmee ze was gestruikeld. De poot was een beetje dik geworden. "Ik denk dat die weedle mijn poot vergiftigd heeft." zei ze een beetje bang

(geen inspiratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

De eerste stapjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste stapjes   De eerste stapjes Emptyvr sep 24, 2010 10:19 am

Rulia, ik vindt dat je posts goed genoeg zijn. Probeer ze nog wat langer te maken, maar inhoudelijk en grammaticaal zijn ze prima. Veel plezier op de RPG!

Bij deze is dit topic gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




De eerste stapjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste stapjes   De eerste stapjes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De eerste stapjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De eerste patrouille
» De eerste sneeuwvlokken!
» De eerste battle
» De eerste stap
» Eerste Stap ....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-