Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptywo nov 28, 2012 7:34 pm

Dooouuuza, kom jij ook bij mij thuis kerst vieren? *poked naar meet topic*
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptywo nov 28, 2012 7:53 pm

Jaaaa, jij moet ook komen Olga! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptywo nov 28, 2012 9:26 pm

Ik zie mezelf nu in een hoekje van een kamer zitten, terwijl de rest van Inciala aan een enorme bespreek tafel zit en het over die kerstmeet heeft.

Joke's on you guys, ik zit lekker in Israël! >8D Waar een fuqing oorlog bezig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptydo nov 29, 2012 12:06 pm

Aaaw =( Vind het echt jammer dat je dan niet kan Rolo!


Whuuut, wat doe jij in Israël Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptydo nov 29, 2012 9:22 pm

Ik was het woordje 'dan' vergeten erbij te zetten. Ik zit nu nog niet in Israël, pas rond kerstmis. Daarom kan ik ook niet.

MAAR. Omdat er net een oorlog is geweest en er nu een tijdelijke wapenstilstand is, is het niet zeker of mijn vakantie wel doorgaat. We hadden de keus een andere vakantie te boeken, maar ik zag het niet zitten om voor de derde keer in mijn leven naar Turkije te gaan. Dus hebben we denk ik gekozen voor 'dan gaan we wel in 2013, we krijgen het geld toch terug'. Misschien is er nog hoop mensen *-* Het is hoe dan ook een win-win voor mij x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyvr nov 30, 2012 8:40 pm

DOOS. GODVER. M'N BERICHTEN KOMEN NIET AAN OP MSN. Fuuuuuu
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyvr nov 30, 2012 8:46 pm

Dat idee had ik al ja. FFS, waarom kan mijn MSN nooit eens normaal doen? >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyvr nov 30, 2012 8:47 pm

Nouja, wees blij, binnenkort stopt MSN. ._.

Kom online dan? :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyvr nov 30, 2012 8:50 pm

Looool. Dat is waar ook. Het gaat echt lang duren voor ik aan Skype gewend ben tho. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyvr nov 30, 2012 10:25 pm

Fuq Skype. Het enige waar ik Skype voor gebruik is gesprekken met klasgenoten en hoewel die best melig zijn af en toe, vind ik MSN stukken fijner. Moet ik dan mijn smileys gaan missen? Want dan ga ik in mijn hoekje emo zijn en huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyza dec 01, 2012 11:37 pm

Het spijt me zo Rolo maar omfg

http://theuglydance.com/?v=mcpvkdebxg

X""DDD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyvr dec 07, 2012 6:18 pm

Pfffff. Ben ik eindelijk vroeg thuis, val ik op de bank in slaap o_o Heb denk ik ongeveer 4 uur geslapen, echt absurd.

Volgende week nieuwe klas ;D I'm excite. Eindelijk van die domme 3D tuthola's af. Oh, en die 3D lessen. Daar had ik eigenlijk ook wel genoeg van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyvr dec 07, 2012 7:35 pm

Mijn les ging vandaag niet door. Dat was toevallig 3D XD Het was sowieso de vraag of het wel doorging gisteren, want sneeuw, maar toen ik vanmorgen op Facebook keek, zag ik dat mijn klasgenoten al afhaakten. Later kreeg ik te horen dat de leraar zelf ook niet op school aanwezig was. Die dacht ook 'Fuck it' en ging gewoon naar de tandarts :'D

Sneeuw is leuk, vooral als je dan sneeuwvrij krijgt, maar het heeft nu wel mijn weekend omgegooid :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyza dec 08, 2012 8:37 pm

Dahel, ik had gisteren ook al 3D.

Kwas de eerste die voor het lokaal stond, werd door een lieflijke docente binnengelaten en helemaal verwend met chocomelk én thee. Hihi. En m'n 3D docent kwam wel opdagen, dik drie kwartier te laat vanwege verkeershit. Zelfs de helft van m'n klas kwam niet opdagen, weirdos.

Maar omfg, allemaal 3D menssies hierzo. Lolol. Nu ben ik kapot door gisteren, vandaag werk en verjaardag enzo. Meh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purity

Purity

Man Aantal berichten : 55
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 maanden
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyza dec 08, 2012 8:54 pm

BEN IK DE ENIGE HIER ZONDER 3D LES D=

Meeeeh. Sorry dat ik zo inactief ben. Ben aan het derpen met school, werk, stage, ziek zijn, niet meer ziek zijn, beestjes thuis, ect. Maar ik leef nog steeds.

Ik had gewoon 0 minuten vertraging met de trein toen de sneeuw was gevallen. Hoe dan ;-;
Zie je wel dat de NS géén vertraging heeft als je er juist op hoopt. ALTIJD. Huilie huilie ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyza dec 08, 2012 11:28 pm

Ja, I know that feel Kim. Ik krijg altijd vertraging naar huis bij de laatste trein die ik kan nemen om mijn bus naar huis te halen. En dan kan ik een uur niks zitten doen, omdat het zo'n klein kutstationnetje is zonder wifi ofzo.

3D is gewoon awesome. Nee, grapje. Mijn 3D leraar is fucking eng, I tell you. Als hij lacht, lijkt het net of hij een rapeface trekt D8>
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyzo dec 09, 2012 1:17 am

Het verschil is dat 3D bij mij handwerk is. Restaureren&Decoreren, Etaleren, die shit. Denk niet dat je dat op een gamedesign opleiding krijgt :p

Omg, ik had donderdag juist super geluk met vertraging. We hadden sinterklaas gevierd met ons groepje vrienden en waren iets te laat van Sterre dr kamer vertrokken... Dus we moesten ons haasten om bij het station te komen en zelfs dan waren we eigenlijk te laat. Dus wij rennen naar het station, wat bij mij totaal niet ging door mijn tas, werd er omgeroepen dat de trein 10 minuten vertraging had. Ik kon helaas niet blij zijn omdat ik écht helemaal buiten adem was xD

Weet je waar ik een hekel aan heb? Als de wifi het op het station wel doet, maar niet meer zodra de trein wegrijdt. Like wtf. >:C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Purity

Purity

Man Aantal berichten : 55
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 maanden
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyzo dec 09, 2012 11:19 pm

Hnng hnng ben eindelijk aan het posten, zal zo afmaken als ik boven ben. Want concentratie hier is ver te zoeken.

Heb vandaag trouwens auto gereden xD
In de buurt is er een bedrijventerrein die zondags nogal leeg en verlaten is, dus ik heb daar een rondje gereden in de bus van m'n vader haha x'D Het was uber. Ook al was ik schijterig en reed ik 30 km/uur door de bochten XD Was wel makkelijk, alleen verpoepte ik het met de richtingaanwijzer. Volgende keer word het moeilijker, want de bus is een automaat, en volgende keer moet ik in de Alfa Romeo, die is geen automaat x.x Als dat maar goed gaat XD Kim + sportwagen = <:U
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyma dec 10, 2012 10:17 pm

Drama llamas. Drama llamas everywhere.
En ik ben er een van.

Nieuwe klas is.. idk. Kan er nog niet echt over oordelen. Hopelijk kan ik die meiden die over Tumblr aan het praten waren beter leren kennen. Een van hen leek trouwens op Lianne. Geloof ik.
xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyvr dec 14, 2012 1:29 pm

//Veranderd haar wachtwoord (Van Dust) om hem veiliger te maken
//Vergeet wachtwoord zelf

Oh Noes! /facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyza dec 15, 2012 12:43 pm

Hahaha, slimme actie Kim xD

Hoezo heb je eigenlijk een nieuwe klas Doos? En bevalt het onderhand al wat beter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyza dec 15, 2012 2:17 pm

De afgelopen 12 weken waren een soort kennismakingsperiode, waarin je beter de vakken leerde kennen enzo. Zodat je aan het einde kon kiezen voor 2D (grafisch vormgeven) of 3D (Etaleren, Restaureren & decoreren, standbouw). En nu zijn de klassen dus gesplitst omdat de ene helft 3D ging doen en de andere helft (inclusief mij) 2D. <:

Vind er eerlijk gezegd niks aan. Gooi men meteen in de goede groep, want nu krijg je ja dat de groepjes van verschillende klassen alleen met elkaar rondhangen. Ik vind de klas niet stom ofzo, maar je merkt wel dat men moeite heeft met zich aanpassen. :I
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptyza dec 15, 2012 3:04 pm

Hmm, idd lastig :\ Misschien moeten jullie even een leuke klassenactiviteit gaan doen. Naar de pizzaria of paintballen ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathers

Feathers

Vrouw Aantal berichten : 205
Registration date : 18-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptydi dec 18, 2012 12:19 am

Nieuw setje. La!

//wat een bezigheid om deze tijd terwijl ik beter kan slapen want ik heb een stage sollicitatie morgen o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Emptydi dec 18, 2012 1:02 pm

Leuk setje! Idd niet echt handig tijdstip idd :p Hoe ging je sollicitatie?

Yay, eindelijk wat beter! Werd ook wel eens tijd. Gisteren colleges gemist, vandaag niet naar stage.. Nu maar hard bezig met mijn paper, heb de deadline van maandag al wel gemist, maarja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-