Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyza okt 19, 2013 11:09 pm

Chiara schreef:
Daar heb ik dus ook last van. Ik weet niet meer hoe ik personage zijn, maar om ze op te geven, dat kan ik niet. Zeker Chiara niet, omdat ze m'n eerste RPG character is o3o
Don't say that about Sparkle,please ._.
Ik heb geen hoop meer voor dat account *sigh*
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion

Orion

Man Aantal berichten : 6
Leeftijd : 24
Registration date : 20-10-13

Over je pokemon
Leeftijd: 5
Status: Gezond
Partner: what is it with your heart that it breaks so easily?

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyzo okt 20, 2013 8:04 pm

Hoi, heb ik nog wat gemist?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pills.co.vu/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyma okt 21, 2013 2:47 pm

Orion schreef:
Hoi, heb ik nog wat gemist?
De Solaris is baas en heeft inmiddels zo ongeveer half Inciala overgenomen, Shadow is weer emotioneel 'stabiel' dus zal de Chiave binnenkort ook weer tot leven komen, er zijn nog steeds maar 2 of 3 mensen echt actief, en verder.. Neuh niet echt I guess. o3o
I love your username btw. Very nice~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Orion

Orion

Man Aantal berichten : 6
Leeftijd : 24
Registration date : 20-10-13

Over je pokemon
Leeftijd: 5
Status: Gezond
Partner: what is it with your heart that it breaks so easily?

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyma okt 21, 2013 2:54 pm

Oh man. Solaris is de slechte groep, toch? Ballsssss. En maar twee of drie mensen? Wat is er gebeurd dat het er zo weinig zijn? Tijd voor promo's. (*´・v・)
Thank you~ ik heb de naam gewoon op een babynamen site gevonden though hhahahhaha /shot


Laatst aangepast door Orion op ma okt 21, 2013 3:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pills.co.vu/
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyma okt 21, 2013 3:13 pm

Tsja, we hebben geprobeerd Inciala weer actief te krijgen :/ Maar lukt niet echt =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion

Orion

Man Aantal berichten : 6
Leeftijd : 24
Registration date : 20-10-13

Over je pokemon
Leeftijd: 5
Status: Gezond
Partner: what is it with your heart that it breaks so easily?

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyma okt 21, 2013 3:29 pm

Hoezo niet? Inciala was vroeger zo druk ahhhhhhhhh
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pills.co.vu/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyma okt 21, 2013 5:15 pm

Mensen hebben steeds geen inspiratie, motivatie of tijd, I guess. Dat zijn de excuses die het vaakst voorbij komen. Er zijn soms momenten dat iedereen weer actief is, maar dat duurt nooit langer dan een week. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Orion

Orion

Man Aantal berichten : 6
Leeftijd : 24
Registration date : 20-10-13

Over je pokemon
Leeftijd: 5
Status: Gezond
Partner: what is it with your heart that it breaks so easily?

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyma okt 21, 2013 5:51 pm

Hm. Misschien nieuwe leden zoeken? Meer adverteren? u n u
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pills.co.vu/
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyma okt 21, 2013 6:17 pm

Tsja, hebben we eigenlijk allemaal wel een beetje geprobeerd :/ Misschien zou het helpen als ik Inciala wat meer adverteer op mijn site KE, daar is het aardig druk (: Maar dan moet Kim of Doos wel even de skin (vooral de gebied beschrijvingen) afmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydi okt 22, 2013 12:42 pm

Wow leven hallo. 'Sup. Doos, je vergeet mijn 'er gebeurt nooit wat als ik kijk' excuus lols.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydi okt 22, 2013 9:10 pm

@Orion; We hebben idd vaak genoeg geprobeerd te adverteren, dat helpt lang niet altijd en wanneer het het wel doet is het, zoals ik al zei, maar voor een week. Mensen die al eens hier hebben gezeten denken dat het nog steeds hetzelfde is als toen het nog PokeRPG heette vrees ik. Niet dat dat zou moeten uitmaken, want het was toen juist heel gezellig. o_o

Ook evenementen organiseren enzo helpt steeds maar voor heel kort, en ja, dan verlies je eigenlijk ook de motivatie om wat te doen. Sowieso, wat maakt het nou uit of er 3 leden rondhangen die super gezellig zijn, of 10 waarvan je weet dat de helft toch na korte tijd weer inactief gaat worden? Dan heb ik liever dat de mensen die wel actief zijn meer dubbelaccounts aan maken om te bespelen dan dat er allemaal 'dode' accounts verschijnen.

@Carla; ik zal binnenkort nog wel even naar die skin kijken, er is vast veel aan te fixen xd Beschrijvingen van de gebieden laat ik liever aan Kim over. Zij blijft degene die het gebied verzonnen heeft. xD

@Rolo; Je weet dat ik dat van alle excuzen nog wel de slechtste vind, right? Als er niets gebeurt, moet je juist het initiatief nemen om iets te laten gebeuren. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydi okt 22, 2013 9:14 pm

I know. Ik zie ook niet dat het een goed excuus was.
canuforgivemepls?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydi nov 19, 2013 10:01 am

Dat moment dat Achlys bij woonplaats heeft staan dat ik in mezelf woon eN IK WEET NIET WIE HET IS MAAR DIE PERSOON KENT MIJ WEL???
in b4 het heel voorspelbaar is en ik me retard voel dat ik niet wist wie het is
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydi dec 03, 2013 5:10 pm

I'm not sure why I keep coming back here.
Actually I am. I love the characters and the people who hang out here. Or.. used to hang out here.
Maybe I'm just trying to keep this site breathing.


Hey, you know what? Als iemand anders vóór kerst hier een reactie op plaatst, zal ik een nieuwe skin instellen. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydi dec 03, 2013 7:21 pm

Reactie.
Daar. Huehue. /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptywo dec 04, 2013 9:19 pm

I hear ya Doos (: Ik heb echt hetzelfde, ben vooral heel erg gehecht aan mijn karakters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptywo dec 04, 2013 11:59 pm

Crap, nu moet ik de nieuwe skin afmaken. En natuurlijk ben ik niet meer tevreden met wat ik had.
I'll fix it. Niet te moeilijk doen Doos, dat kan altijd later nog.~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr dec 06, 2013 10:59 pm

Nice, nieuw LY time!
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyzo dec 08, 2013 7:36 pm

Ik heb eigenlijk al heel lang een idee voor een Inciala 2.0 in mijn hoofd Embarassed Door namelijk een tijdsprong te maken van 15 of 20 jaar, waarin de Solaris aan de macht is. De bestaande karakters zijn dan óf bejaard, óf gestorven (ik reken even alsof het dieren zijn), waardoor er ruimte is voor nieuw bloed. De 'goede groep' bestaat dan uit een ondergronds verzet, waarbij het leden aantal 1 op 5 (ofzo) is ten aanzien van de Solaris (oftewel: heeft de Solaris 5 leden, heeft het verzet er 1. Heeft de Solaris er 10, heeft het verzet er 2, etc.)

Geen idee of dit haalbaar is op dit forum (of dat mensen dit uberhaupt wel willen), maar loop er gewoon al heel lang mee rond xD Kan er ook een lekker donkere 'evil' skin op Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptywo dec 11, 2013 6:22 pm

Ik hou van het idee dat evil alles overgenomen heeft, echt, maar ik kan er niet aan denken dat Shadow dan bejaard of dood is ;-; Ik heb echt een veel sterkere emotionele band met haar dan welk ander karakter dan ook, en ik heb haar leeftijd ook altijd real-time gehouden met mijn eigen leeftijd. Technisch gezien is ze mij, alleen dan wat.. moediger en zekerder.
Ze mag gewoon niet bejaard zijn voordat ik dat ben. Dat kan niet.

Verder heb ik echt niks tegen het idee. Vind het zelfs heel gaaf klinken. Maar dat ik mijn karakters dan oud of dood moet laten zijn.. I can't xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptywo dec 11, 2013 6:59 pm

Nee, dat snap ik Doosie. Ik heb zelf ook echt zo'n band met Teresiá. Het zou wel kunnen als we er een nieuw forum voor maken, een letterlijke Inciala 2.0 :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul

Platinumsoul

Vrouw Aantal berichten : 2
Registration date : 11-12-13

Over je pokemon
Leeftijd: 12 long, lonely years~
Status: Gezond
Partner: It's dangerous to trust me, but never trying is always no~

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptywo dec 11, 2013 8:41 pm

*is nieuw hier*

Hoi mensen! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo dec 12, 2013 11:52 pm

Welcome~~ Very Happy Altijd leuk om nieuwe leden te hebben, zelfs al is de activiteit erg laag de laatste tijd..
School neemt btw teveel tijd in beslag om aan de nieuwe layout te kunnen werken. Sorry. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr dec 13, 2013 11:13 am

Dat moment waarop je ongeveer emotioneel afstand hebt kunnen nemen van je site en mensen gaan ineens weer posten. Hue. Ik heb al een tijdje niet ge RPG't en zit nu in een hectische schoolperiode, we moeten alle opdrachten van leerjaar 1 en 2 afhebben want binnenkort is er een go/no go vergadering. Als het allemaal gewoon goed gaat heb ik zo 3 weken kerstvakantie en een heel stuk minder stress, misschien dat er dan weer iets lukt. Al weet ik het niet zeker hier, want zoals ik al zei: ik heb afstand genomen omdat de inactiviteit me een jaar lang depri heeft gemaakt.
I
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr dec 13, 2013 12:15 pm

Ik heb al sinds september een 'actief' topic met Rolo though, dus zo ineens is het niet... Ik kijk nog steeds bijna dagelijks hier, heb ook op momenten dat het stiller was dan nu af en toe wat in het off-game deel geplaatst. xD En ik ben niet de enige, Rolo en Carla zijn er ook zo nu en dan nog.

Neem je tijd met school, Kim, dat is nou eenmaal belangrijker. I sincerely hope you make it. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-