Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Rennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 3:33 pm

Een schaduw vloog over de grond van de Articu Icecave. De schaduw werd gevolgd door een paar andere schaduwen. In het echt was het een Sneasel, gevolgd door een laaiende groep Weaviles. "Maak dat je wegkomt, Krew!" schreeuwden de Weaviles. Krew rende zo snel als ze kon, en voor ze het wist was ze de grot uit. Daar rende Krew verder. Uiteindelijk viel ze uitgeput neer. De wonden die Krew had, kregen gelukkig geen zand. "Hhhh" kon Krew moeilijk uitbrengen, en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 3:36 pm

Tora zag Krew, en liep er rustig naartoe. ''Hallo..'' Zei ze zachtjes, en ging er naast zitten. Ze keek naar de Sneasel, en zag dat die helemaal op was, ze pakte wat drinken, en legde het naast haar neer, toen stond ze op en liep even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 3:42 pm

Krew deed haar ogen op een kiertje, en zag een kleine Pichu rondlopen. Ze zuchtte, en wat zand stoof daardoor omhoog. Krew bewoog haar poten onder haar lijf, zodat ze beter kon opstaan. Helaas mislukte dat. Een beetje zand stoof omhoog en kwam in Krew's wonden. "Aaah!" schreeuwde ze, maar hield snel haar mond. Straks liet Krew de Pichu schrikken, en ze wou niet nog meer ellende dan ze nu al had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 3:44 pm

Tora draaide zich om, ze had de Sneasel horen schreeuwen. Ze liep er naar toe. ''Gaat het?'' vroeg ze bezorgd, en keek haar aan. Toen keek ze naar de wonden. ''Auch..'' Zei ze, en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 3:51 pm

"Niet echt" zei Krew. Ze keek richting de grot, en wou zo ver mogelijk daar vandaan blijven. De Weaviles zouden haar toch niet meer accepteren. Krew keek weer naar voren, en deed een tweede poging om op te staan. Helaas mislukte het weer. Krew sloot haar ogen, en deed ze gelijk weer open. Ze wist niet wie die vreemde Pichu was, en was best nieuwsgierig. "Zou ik mogen vragen hoe je heet?" vroeg Krew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 3:53 pm

''Ik ben Tora, en wie ben jij?'' Vroeg ze, en zag hoe Krew naar de grot keek, ze keek er dus ook naar. Maar ze zag niks vreemds. Toen keek ze weer naar Krew
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 4:02 pm

"Ik ben Krew. Tenminste, dat is mijn naam" zei Krew. Haar ogen werden vochtig. "Vind je mij vreemd?" vroeg ze plotseling. Krew keek naar Tora. Haar wonden werden iets roder en prikten nog steeds door het zand. Uiteindelijk kwam uit een van de wonden een rode druppel. Bloed. Daar had Krew haar naam aan te danken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 4:04 pm

Tora keek haar vreemd aan. ''Waarom zou ik je vreemd vinden?'' vroeg ze toen, en keek Krew aan, toen had ze een ideetje, ze pakte een strik die ze nog had, en maakte hem los, nu leek het verband. Ze deed het om de ergste wonden heen, en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 4:09 pm

"Omdat ik dat ben. Tenminste... dat denken de Weaviles. Door hun ben ik verbannen" zei Krew. Ze zag wat Tora deed. "Bedankt... Tora" zei ze vlak daarna, en glimlachte vaag. De glimlach verdween snel, sneller dan Krew wou. Dat alles kwam door die ene nare situatie, waardoor ze nu verbannen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 4:47 pm

''Als ik het vragen mag..'' Ze stopte even.. ''Waarom ben je verbannen?'' Vroeg ze toen, ze was best nieuwsgierig, en keek naar de steeds roder wordende strik, die net nog rose was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyvr feb 20, 2009 6:28 pm

"Ik werd beschuldigd van moord. En niet zomaar een moord. Ik zou iemand hebben vermoord, en daarna hebben gegeten" zei Krew. Ze schudde haar kop. "Ze riepen een naam, waar ik nog nooit van gehoord had. Toen ik zei dat ik die Sneasel niet kende... krabden ze mij open. Ik rende natuurlijk zo snel mogelijk weg. En toen lag ik hier op de grond" zei Krew, en lette niet echt op de strik. Ze dacht aan andere dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celeny

Celeny

Vrouw Aantal berichten : 181
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand... o_o

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyza feb 21, 2009 11:15 am

Celeny kwam tevoorschijn. Ze keek vaag naar de Sneasel en de Pichu, en zei niks. Ze wachtte op iets. Helaas wist Celeny niet eens op wat ze wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyza feb 21, 2009 11:21 am

Krew merkte de Ninetales op. Ze deed een laatste poging om op te staan, maar deze lukte gelukkig wel. Krew keek naar Celeny, en liet haar klauwen zien. Ook al was ze verzwakt, Krew zou niet aarzelen om aan te vallen. Misschien hoorde deze Ninetales bij de DarkSide... of wat was de naam van die groep? Ja, vast 'DarkSide'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Emptyza feb 21, 2009 6:22 pm

Tora was omgevallen, geschrokken opende ze haar ogen.. Nee toch..? Ze was toch niet in slaap gevallen? ''Sorry.'' Zei ze droog, en wreef in haar ogen, toen keek ze naar de Ninetales, ze zag er niet gemeen uit, dus ze werd niet echt bang, toen ze merkte hoe vreemd ze lag ging ze weer zitten, haar ogen stonden maar half open, aangezien ze nog niet helemaal wakker was. ''Ik moet gaan.'' Zei ze plotseling heel gehaast, ze rende weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Gesponsorde inhoud




Rennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rennen   Rennen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rennen...
» Rennen.
» Rennen
» Rennen..
» Rennen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-