| New Island [Alleen voor Flame en Payka] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
poep
Aantal berichten : 95 Registration date : 25-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 5 Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 12:53 pm | |
| Ook de Overheat hadt meer kracht en werdt groter , ze vuurdde beide tegerlijkertijd de aanval af en er kwam bliksem tussen de 2 aanvallen . Door dat zal de Shiny Bellosom in een Bliksem draaikolk waar steeds vuur tegen haar aan kwam in no Time stopte de Draaikolk en viel de Shiny bellosom op de grond.Rustig liep Flame er naar toe. "Ik weet al wat de goeie manier is niet door gaan."Hij pakte een Oran berry en gaf het aan de Shiny bellosom.
[1. Maakt niks uit 2. Doeii ! 3. Tot later ;3] |
|
| |
Payka Gestorven
Aantal berichten : 88 Registration date : 21-03-09
Over je pokemon Leeftijd: 5 jaar Status: Gestorven Partner: -
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 2:51 pm | |
| ''Inderdaad.'' zei Payka, en ze keek de Bellossom aan. Ze spoot een max-potion op haar, en ze was beter. ''Veel succes, verder.'' zei ze tegen de Bellossom, en ze stond op. Ze kreeg een witte gloed om zich heen, maar toen die verdween, was payka nog steeds een piplup. Ze grijnsde breed. ''Oke, laten we verder gaan.'' zei ze toen kalm, en ze keek Flame aan. ''Bellossom, veel geluk, verder.'' zei ze, en ze liep alvast verder |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 2:55 pm | |
| [Ga jij later evolueren ? Ik niet ] Flame keek naar de ballosom die weer op stond en naar haar Gloom's ging. "Dankje."Zei hji en hij liep door opweg naar de Buneary Jump Rock. Toen ze er waren keek hij om zich heen allemaal buneary's die in vrede leefdde en dan nog een Loppuny erbij.De Loppuny liep naar ze toe. "Welkom op onze plek heeft un een gids nodig naar boven ?" |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 2:59 pm | |
| (Ik denk het ook niet ) ''Ik denk dat dat wel handig is..'' zei ze rustig, en ze keek de lopunny aan. ''Want ik weet de weg echt niet.. Mag ik trouwens nog iets vragen? Hoe heet dit eiland?'' vroeg ze toen dom, en ze grijnsde licht, niet wetend wat ze nu moest zeggen xD. |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:02 pm | |
| Loppuny bukte naar Payka toe en zei de naam van het eiland. Ondertussen kwaen er 2 Buneary's erbij. Ze pakte Payka en Flame bij de hand en sprongen rustig naar de top. "Veel Succes!"Riep de Lopunny hun na.Flame keek naar Payka. "En wat zei de Loppuny aan jou ? Ik bedoel van de naam." [Jij meot het verzinnen ] |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:05 pm | |
| (waarom ik? Ik ben inspiratieloos. ) Ze kon het niet verstaan, en zuchtte. ''Ik.. Kon het niet verstaan.'' zei ze toen droog, en ze keek Flame aan. ''Buneary's weet iemand hier hoe dit eiland heet?'' vroeg ze toen droog, en ze hief haar wenkbrauwen op. |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:09 pm | |
| "Nee sorry."Zeiden beide Bunneary's tegerlijekrtijd. "Alleen de 5 Leiders weten het."Zei er 1. "En dat zijn Loppuny , Shiny Bellosom , Zangoose de leider van de Sevipers."Zei de andere. "En natuurlijk de stichters van de eiland een Infernape en Empoleon ze wonen op de top van deze berg." |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:11 pm | |
| ''Koel, dan gaan we naar onze evoluties toe!'' riep ze vrolijk, en ze grijnsde breed. Ze zuchtte eventjes, en keek toen weer naar de buneary's. ''Hoe lang duurt het ongeveer voor we er zijn?'' |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:14 pm | |
| "Ongeveer 1 kwartier maar geen zorgen de eerste deel is voorbij." Zeiden de buneary's ze stopte en ze liepen een grot in waar 2 Cranisdossen waren. "Hier moeten jullie overstappen."Flame knikte en stopte op de Craniados. "Coowl." |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:33 pm | |
| ''Oke.'' zei Payka, en ging ook naar de Cranidos. ''Stoer.'' zei ze droog, en ze keek naar Flame.. Deze rit was nog best grappig, ze had verwacht dat het dodelijk saai zou worden. Ze zuchtte even, en gaf de cranidos een besje, hij at het meteen op. |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:34 pm | |
| Flame gaf die van hem ook een bestje en voordat hij het wist lieten ze beide een scheet en schoten ze vooruit. "Dit schiet op maar stinkt wel !"Riep Flame hard naar Payka xD |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:36 pm | |
| ''Dan doen we het zo.'' riep ze, en ze liet een roepje horen naar Bellossoms, die hun zoete geur deden. ''Mjumm.'' zei ze, en ze genoot van de lekkere geur. ''Nu gaan we snel, en het ruikt lekker!'' riep ze vrolijk, en ze wachtte af tot ze er waren.. Ze móest die empoleon zien!! |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:39 pm | |
| Oppeens stopte de craniadossen. "We zijn opgeschoten zelfs te veel julile moeten wat terug lopen en dan naar de Snorlax Gaan."Zeiden ze in koor en ze rende weer weg. Nadat ze een beetje terug liepen zag je de Snorlaxen met een boortje erbij. "Springen staat erop."Zei Flame slim en hij sprong op Snorlax de buik waardoor hij naar boven vloog. Hij landde op wat en zag gelijk een andere snorlax."Zo dus. " |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:42 pm | |
| Payka grijnsde, en ze sprong vrolijk op de snorlax, ze maakte een salto in de lucht (perongeluk xD) en landde op een andere. ''Hai.'' zei ze dom tegen Flame, en ze keek hem aan. ''Zijn we er nou al bijna?'' vroeg ze toen, en ze ging op de snorlax zitten xD |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:45 pm | |
| Flame ging naast Payka zitten en door zijn Kontvlam kwam er een Brand Wond op Snorlax maar die merkte het niet omdat die sliep. "Even mijn boekje erbij halen. Ehh hierna komt de Torterra , Empoleon en Infernape vallei de laatste gedeeltte Het heet zo omdat er alleen maar Piplup's , Turtwig's , Chimchar's , Prinplup's , Monferno's en Grotle's wonen zosnel er een grotle is geëvolueerd wordt het de Prins van de Eiland samen met de Koning en koning de Infernape en Empoleon." Las hij voor |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:48 pm | |
| ''Laten we snel gaan!'' riep ze vrolijk, en ze ging staan, maar gleed uit door de fatsigheid van de snorlax, en landde weer op haar buik, moeizaam stond ze op, en gleed van de snorlax af. ''Oke, welke kant op?'' vroeg ze toen dom, en ze keek om zich heen.. Ze wilde die empoleon niet alleen ontmoeten om informatie te krijgen over het eiland.. Ze hoopte onderweg te kunnen ontdekken of het beter is te evolueren, of een piplup te blijven.. Ze zuchtte, en liet een grijns zien. ''ik móet die empoleon ontmoeten!'' riep ze toen nog een keer. |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:51 pm | |
| "En ik Toevallig ook de Infernape."Zei hij rustig "Want ik heb hulp nodig met het kiezen van welke pokemon ik wordt."Zei hij rustig. "Nu draag ik een Everstone bij me omdat ik het niet zeker weet."Zei hij en hji ging weer op de snorlax staan. "Op naar boven ! NOg maar 1 verdieping !" Hji sprong omhoog via de vet van de Snorlax en kwam toen in de gebied er stonden een paar pokemon op hun te wachten namelijk een Prinplup en Monferno. "Wij hebben gehoord dat jullie naar de Koning en Koningin wouden ?" |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:54 pm | |
| Payka sprong ook op de snorlax, en rende snel naar Flame, en stopte voor de prinplul. ''Ja, wij willen hen spreken, als het mogelijk is.'' zei Payka rustig, en ze keek naar Flame, daarna keek ze weer naar de prinplup. ''Is dat goed?'' vroeg ze toen met opgeheven wenkbrauwen.
(Omg, Prinlul xD) |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 3:57 pm | |
| "Jah."Zeiden ze en ze daaidde zich om opweg naar de Leiders. "Moeten we lopen kunnen we geen lift krijgen."Zei Flame dom en hij keek naar de pokemon die zich naar hem omdraaidde. |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 4:02 pm | |
| Payka keek Flame droog aan. ''Nee, we kunnen best lopen hoor.'' zei ze rustig, en ze liepen verder.. De prinplup en Monferno stopten, en Payka slikte.. Deze plek had iets, iets.. Ze wist alleen niet wat.. Ze zuchtte even, en ademde diep in, en toen uit. Ze slikte, en keek Flame aan. Ze hield zich weer kalm, en keek toen naar de Prinplup. ''Zijn we er?'' vroeg ze rustig, en ze keek de prinplup aan. |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 4:06 pm | |
| "Neeh."Glimlachtte ze tegerlijkertijd ze drukte op een knop en de grond onder Payka en Flame, Payka viel in water en Flame in Vuur dus ze waren opgesplitst. [Wou je wat doen ?Zoja dan heb ik dit niet getypy ] |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 4:08 pm | |
| Payka keek om zich heen, waar was ze nu in beland? Ze zwom naar de bodem, daar zat de Empoleon. Ze ging tegen over haar zitten op de bodem, en ze hield haar hoofd hoog. ''Hallo.'' zei de Empoleon rustig, ''Hallo,'' antwoorde Payka terug, en ze slikte. |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 4:11 pm | |
| Precies hetzelfdde gebeurdde met Flame hij zwom rustig door het vuur en oppeens kwam hij in een vuurdraaikolk die leidde naar de Infernapa. De Infernape deedt een paar Stappen vooruit en Flame juist naar achteren. "Hallo."Zei Flame terwijl hij nog naar achteren liep. "Ook hallo..." |
|
| |
Payka Gestorven
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 4:29 pm | |
| Payka opende haar snuit, maar deed hem snel weer dicht.. Waarom kwam die Empoleon haar zo bekend voor? Ze fronste haar wenkbrauwen, en begon na te denken, haar kroontje zat nog steeds op haar kop. De Empoleon zag dat ze na begon te denken, en begon zelf ook na te denken.. Er was iets met die piplup, ze wist alleen niet wat.. |
|
| |
poep
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] vr apr 10, 2009 4:32 pm | |
| Flame keek ook raar naar de Infernape de Infernape kwam hem raar maar wel bekend voor. Hij keek om zich heen en zag een kleine vuur stoel die hem ook bekend voor kwam. Hij keek toen weer naar de Infernape die met dezelfde blik keek naar Flame als Flame naar hem. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka] | |
| |
|
| |
| New Island [Alleen voor Flame en Payka] | |
|