Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

New Island [Alleen voor Flame en Payka]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Payka
Gestorven
Payka

Vrouw Aantal berichten : 88
Registration date : 21-03-09

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status: Gestorven
Partner: -

New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 6:04 pm

''Ik ben Payka..'' zei ze tenslotte tegen de Empoleon, en die keek haar met grote ogen aan. ''W..W..Wat!?'' Payka keek haar ook dom aan, wat was er aan de hand? ''Wat is er?'' vroeg Payka toen, en de de Empoleon keek haar aan, met een grijns. ''Payka..'' zei ze rustig, en ze keek naar de grond. (Eigenlijk de bodem O_O)
Terug naar boven Ga naar beneden
poep

poep

Man Aantal berichten : 95
Registration date : 25-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 5
Status: Gezond

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 6:21 pm

Flame keek om zich heen de plek herkende hij wel maar de Infernape niet. "Ik ben Flame.."Gij keek bang maar toch rustig naar de Infernape die oppeens grote ogen keek. "Ben jij Flame ...." Flame knikte hij zag dat de Infernape verbaasd was maar waarom zou die dan verbaasd zijn ?
Payka
Gestorven
Payka

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 6:29 pm

Toen Payka de Empoleon recht in de ogen keek, werd het haar duidelijk. ''M..M..Moeder!?'' vroeg ze met grote ogen, en de empoleon knikte. ''M..Moeder.'' zei ze nog een keer zacht tegen zichzelf, ze kon het niet geloven.. ''Bent u mijn..'' ze maakte haar zin niet af, want de empoleon grijnsde. ''Ja, ik ben jouw moeder, Payka.'' zei ze kalm, en Payka grijnsde breed. ''Ehm..'' zei ze toen met opgeheven wenkbrauwen, en plotseling ging al het water weg, en stond ze gewoon op de grond. ''En.. Hoe zit het dan met die infernape?'' vroeg ze toen, het werd haar allemaal te veel.
poep

poep

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 6:32 pm

Flame keek raar naar de blik in de ogen van Infernape."Wacht eens even dit kan neit waar zijn ben jij mij vader ?"Zei hij vlug hij struikeldde soms over zijn worden en hadt het wel 3 keer moeten herhalen om het goed te zeggen.De Infernape kniktte. "Ja, ik ben jou vader , Flame."Zei de Infernape rustig en alle vuur verdween. De Muur tussen de Empoleon plek en de Infernape Plek ging open waardoor alle 4 pokemon elkaar zagen.
Payka
Gestorven
Payka

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 6:38 pm

''Flame!'' riep Payka vrolijk, en ze wees naar de Empoleon. ''Dit is mijn.. Moeder!'' riep ze toen dom, en ze keek naar de Empoleon, die naast haar kwam staan. ''Ongelovelijk.'' mompelde zacht, en ze keek naar de infernape. ''Maar, mijn vraag was, waarom ben jij koningin, en hij koning?'' vroeg ze toen, ''Is die infernape je partner?'' vroeg ze toen, en ze keek naar de infernape.
poep

poep

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 6:45 pm

"Coowl Payka !"Riep Flame vrolijker dan Payla. "En dat is mijn Vader !"Hij wees naar de Ingernape hij keek naar beide pokemon en zijn ogen werden groot het was echt leuk nu hij zijn vader hadt gevonden na al die jaren."Jah het is mijn Partner."Antwoordde de Infernape en Empoleon tegerlijkertijd en ze glimlachtte. Flame keek raar naar Payka en toen naar zijn 2 Ouders. "Maar als jullie partners zijn dat is dat ook mijn moeder."Zei hij en hij wees naar Empoleon. "En dar mijn Zus !"Riep hij geschrokken en hij keek naar Payka.
Payka
Gestorven
Payka

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 6:47 pm

Payka keek naar Flame. ''Oh god, is dit echt waar?'' vroeg ze aan haar moeder, en die knikte. ''Oke..'' zei ze toen met een moeilijk gezicht, en ze keek naar haar vader. Ze slikte.. ''Maar, hoe kan het dan dat ik hem nooit heb gezien, 5 jaar lang? En jullie heb ik ook 5 jaar lang niet gezien!'' riep ze toen, ze kon het nog niet helemaal begrijpen.
poep

poep

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 9:56 pm

"Dat ik jou nooit heb gezien is doordat ik niet in PokeRPG zat maar in Pokemon Land."ZEi hji kalm."En dat wij je nooit hebben gezien is omdat dit een geheime Eiland is."Zei de Empoleon. Flame keek blij naar Payka en toen naar zijn ouders."Ik heb nog 1 vraag."ZEi hij rustig."Hoe komt het dat ik deze 5 jaar niet bij jullie was ? van het Eiland ben afgeraakt ?"
Payka
Gestorven
Payka

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 9:58 pm

(Jij moet dat antwoord zeggen! XD)

''Ja, dat bedoelde ik ook.'' zei ze toen met een moeilijk gezicht, en ze keek haar moeder aan.. ''Dus.. Mijn moeder leeft.. Dat had ik nooit gedacht.'' mompelde ze in zichzelf, en ze grijnsde. ''KIJK IK BEN EEN PRINSES, IK HEB EEN KROON!'' Grijnsde ze toen dom, en ze keek weer serieus. ''Maarja, hoe komt het dat hij en ik van dit eiland af zijn geraakt?
poep

poep

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 10:04 pm

[Ik heb geen zin om iets te verzinnen maar oke ...]

Infernape en Empoleon keken elkaar aan en knikte. "Ik vertel het wel."Zei de Empoleon en ze begon met haar verhaal. "ONgeveer 5 jaar geleden was er nog geen vrede hier dat is mas 3 Jaar."Begon ze. "Want 5 Jaar geleden was er oorlog , Ik en Infernape hebben besloten om jullie buiten berijk van de oorlog te houden zodat als wij verloren dat jullie de eiland in jullie macht terug konden krijgen er zat nog een Briefje bij jullie en we dachten dat jullie bij elkaar zouden blijven."
Payka
Gestorven
Payka

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 10:05 pm

Payka knikte, en keek haar moeder aan. ''Dus.. Ik en Flame, zijn echt familie?'' vroeg ze toen met opgeheven wenkbrauwen. ''Koel.'' zei ze dom, en ze keek naar haar Tiara. ''Wat voor rang hebben wij dan op dit eiland?'' vroeg ze, ze vond het interessant om te weten..
poep

poep

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 10:10 pm

"Jullie rangen is Onder Prins en Onder Prinses."Ze hij rustig. "Jullie hebben het macht over de pokemon hieronder zoals de Buneary Stam de Seviper Stam en en Bellosom Stam."Zei Hij rustig."Want de Starters zijn nog iets et veel."Zei de Infernape en hij gaf ze beide een echte kroon.
Payka
Gestorven
Payka

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 10:13 pm

(Die echte kroon is de kroon uit mijn ava, bij mij dan, ok? XD)

Ze gooide haar neppe weg, en zette de echte op haar kop. ''OEWHHH!'' Riep ze blij, en ze keek naar haar ouders. ''Nu ben ik echt een prinsesje.'' zei ze lacherig, en ze keek haar moeder aan. ''Mama, je vind het niet erg als ik niet wil evolueren, toch?'' vroeg ze kalm, en ze zag dat haar moeder schrok. ''Hoe bedoel je.. Je wilt het niet? Het is jouw keus.. Maar je weet toch dat je sterker word als je een empoleon bent?'' zei ze verbaasd, en Payka knikte. ''Ik weet het, maar ik wil bewijzen dat ik sterk genoeg ben als piplup!'' zei ze toen verontwaardigd.
poep

poep

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 10:23 pm

Flame keek neer de Empoleon en Infernape.'Ja dat is ook zo bij mij , In Pokemon land heb ik veel Monferno's en Infernape's gezien die zeiden dat Chimchar's slap waren en ik wil bewijzen van niet."Zei hij hij keek weer naar de 2 en toen naar zijn zusje.
Payka
Gestorven
Payka

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 10:26 pm

Payka stond op. ''Ik denk, dat ik weer ga.'' zei ze kalm, en ze grijnsde naar haar ouders. ''Maar eerst wil ik de naam van dit eiland weten!'' riep ze toen.
poep

poep

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 10:28 pm

"Jah ik ook !"Zei hij opdringerig. De ouders keken naar beide. "We zullen vertellen maar jullie mogen het aan niemand door vertellen van Waar het is of dat jullie hier geweest zijn dus ook neit dat jullie de Prins en prinses ervan zijn."Zei Infernape. "De naam is .."

[Dat moet jij echt verzinnen :3]
Payka
Gestorven
Payka

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2009 10:32 pm

(Nou, ehm.. Ik weet niks. Hidden Island? (Grapjuh :3))

Ze keek haar moeder gespannen aan, ze dacht diep na.. Ze zag haar ouders twijfelen, ''Mag ik mn kroontje wel op houden?'' vroeg ze dom, en haar moeder knikte. Ze zuchtte opgelucht, en keek haar moeder aan. ''Laat maar, als ik de naam van dit eiland weet, kan ik alleen in de verleiding komen het te vertellen.'' zei ze kalm, en ze keek haar moeder aan. Voor iedereen, blijft dit 'The Hidden Island' aangezien alleen wij het kennen.'' zei ze, en ze grijnsde, ''dag'' zei ze, en ze rende weg.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: New Island [Alleen voor Flame en Payka]   New Island [Alleen voor Flame en Payka] - Pagina 3 Empty

New Island [Alleen voor Flame en Payka]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-
» shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden
» The Island
» Fantasy Island

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-