Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Op zoek naar een vuursteen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 8:31 am

Het gebied:
Spoiler:

Flair liep langs de rand van een soort lavariviertje. Ze zette haar voorpoten erin, en al snel al haar poten. Langzaam struinde ze erdoorheen, ondertussen zoekend naar de steen.. Ze moest en zou een Ninetales worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 8:37 am

Houndoom liet een kwaad gegrom horen naar een Mightyena, die met een verschroeide vacht van haar wegrende. "En blijf weg!" siste ze hem na. "Hulpeloze pokémon pesten... Hoe durft ie." mompelde ze. Ze gaf een knikje naar een paar Slugma, dat de Mightyena weg was. De Slugma gaven een vriendelijk knikje terug, en glibberden weg. Ze snoof nog even kwaad, en liet het daarna rusten. Ze liep verder, alsof ze aan het zoeken was naar een volgende 'misdadiger'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 8:38 am

Toen Flair dit zag, schrok ze een beetje. Ze trok snel een lieve grijns. ''Hallo,'' zei ze vriendelijk, en ze ging weer verder met zoeken.. ''Heb jij een vuursteen gezien?'' vroeg ze toen dom, terwijl ze nog steeds aan het zoeken was naar de vuursteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 8:41 am

Houndoom keek om naar de Vulpix die tegen haar praatte. "Een vuursteen?" herhaalde ze denkend. "Nee, ik heb er hier geen gezien..." zei ze met een verontschuldigende grijns op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 8:44 am

''O..'' de arrogantie was daarin te horen. ''Oke.'' zei ze toen weer, nep-lief. Ze zocht verder, tot ze uiteindelijk de steen had. Ze pakte het, en liep naar de kant.. Ze grijnsde breed.. Dit kon haar helpen.. De vloek als iemand aan 1 van de 9 staarten trok.. Ze had uitgevogeld hoe een Ninetales vloeken kon uitspreken.. Een valse grijns bedekte haar gezicht, totaal vergetend dat ze nep-vriendelijk moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:00 am

Houndoom trok haar wenkbrauw op bij ht zien van de grijns op Flair haar gezicht. "Ehrm, juist..." ze hield haar kop een tikje scheef. "Is er soms iets?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:04 am

''Niks hoor.'' zei ze grijnzend, en ze keek naar de vuursteen. Ze raakte het aan, en ze evolueerde. Er kwamen 3 staarten bij, en de anderen werden langer. Ze werd groter, en haar ogen kleurden rood. Toen het klaar was, grijnsde ze breed. ''Ooit gehoord van de vloek, die een ninetales kan uitspreken?'' vroeg ze vals grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:06 am

Houndoom keek achterdochtig naar Flair. "Ja, daar heb ik van gehoord." zei ze kalmpjes. Ze keek met een neutrale blik nar Flair, wachtend op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:08 am

''Oke dan.'' zei ze, en ze ging zitten. Haar vriendelijke karakter was totaal verdwenen. ''Dan hoef ik je daar niet over te vertellen.'' zei ze kalm, en ze likte haar voorpoot weer, op de arrogante manier, zoals ze vaker deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celeny

Celeny

Vrouw Aantal berichten : 181
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand... o_o

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:12 am

Celeny stond ergens verderop. Ze keek naar Flair, die net geëvolueerd was, en Houndoom, die ze na een korte tijd weer herkende. Ze liep rustig naar het groepje toe, en keek naar de twee. "Hallo" zei ze even rustig als ze aan kwam lopen, want ze vertrouwde de sfeer niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:14 am

Flair keek naar Celeny.. Die was duidelijk goed. Ze zuchtte, en ging verder met haar pootje schoonmaken, voor de rest Celeny negerend.. Ze dacht na, over de vloek van de 9 staarten van een ninetales.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:19 am

Houndoom glimlachde even naar Celeny. "Ook hallo." zei ze grijnzend. Ze geeuwde even, en keek ietwat zenuwachtig om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:21 am

Flair grijnsde naar Houndoom, en begon om haar heen te lopen, op zo'n dreigende manier. Elke keer als ze in Houndoom's ogen keek, lichtten haar eigen ogen op. De valse grijns verdween niet, één aanval en ze zou een vloek uitspreken. ''Tjah.'' zei ze kalm, en ze ging achter Houndoom zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:27 am

Houndoom negeerde Flair's poging om haar te intimideren. Dacht ze nou echt dat ze zo makkelijk ergens in zou trappen? Ze was misschien niet de slimste, maar dom was ze ook niet... Ze draaide zich om naar Flair, en trok een van haar wenkbrauwen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:29 am

Flair zette haar voorpoot weer op de grond, en haar ogen lichtten weer op. Deze keer bleven ze rood.. Ze ging een beetje met haar staarten heen en weer, proberend Houndoom te irriteren xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:32 am

Houndoom trok ook haar andere wenkbrauw op, wat er waarschijnlijk erg vaag uit zag. Ze schraapte haar keel, en keek verveeld naar de staarten van Flair. Als dat alles was wat ze kon...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:34 am

Flair rolde met haar ogen, en ging liggen. Ze gaapte luidkeels, ze wist zeker dat Houndoom nu niks zou doen, aangezien die wist dat ze dan een vloek zou doen.. Haar ogen lichtten nog steeds op. ''Weet je dat een vloek 1000 jaar kan duren? Volgens mij leeft een houndoom nieteens zo lang.'' zei ze toen grijnzend. ''Gelukkig een ninetales wel, he?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:39 am

Houndoom grinnikte. "Als jij het gelukig noemt om iedereen die je kent te zien sterven, en te leven in eenzaamheid, dan wel ja." grijnsde ze terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:40 am

''De dood is het enige wat ik dien.'' zei ze kalm. ''Dus, ja. Ik ben gelukkig dat ik duizend jaar leef, hoe meer doden er vallen onder jullie.. Hoe beter.'' grijnsde ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:42 am

"Wie zegt dat alleen wij doodgaan?" zei Houndoom glimlachend. "Het lot is en blijft onvoorspelbaar..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:43 am

Flair ging met haar staart heen en weer, zoals net. ''Ja, maar ik heb altijd mijn staarten nog.. En die hebben bovennatuurlijke krachten, en tjah.. Dat geeft mij wel wat extra's.'' zei ze vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:45 am

"Als jij daar blij mee bent, mij best." zei ze onverschillig. "Waarom zou ik extra's nodig hebben, als i ktevreden ben met wat ik al heb?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:47 am

''Dan neem je met weinig genoeg, zal ik maar zeggen.'' zei ze daarna droog. Ze stond weer op, en ging in de lava staan. Haar ogen stonden weer normaal, tenminste.. Ze lichtten even niet meer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celeny

Celeny

Vrouw Aantal berichten : 181
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand... o_o

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:48 am

Celeny keek droog naar Flair. "Dat je een Ninetales bent, betekent niet dat je de beste bent..." zei ze even droog, en rolde met haar ogen. Ze keek even naar Houndoom, maar draaide haar blik vervolgens weer naar Flair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flair
Gestorven
Flair

Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 18-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gestorven
Partner: Iemand in het hiernamaals.

Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Emptyzo apr 26, 2009 9:51 am

''Dat zeg ik ook niet. Ik was al zo toen ik nog een vulpix was.'' snauwde ze, en ze grijnsde breed.. Ze keurde hen geen blik waardig. ''Want als dat zo was, was jij ook zo iemand, en dat is dus echt niet waar.'' zei ze toen, met dezelfde valse grijns. Ze stond op. ''Ik heb mijn vuursteen, dus ik heb niks meer te zoeken hier.'' zei ze toen, en ze draaide zich om, met haar kop hoog. ''Dag.'' snauwde ze nog, en ze sprintte weg, door de lava heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Op zoek naar een vuursteen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een vuursteen..   Op zoek naar een vuursteen.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op zoek naar een vuursteen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op zoek naar iemand
» Op zoek naar een Partner..........
» op zoek naar heatran
» Op zoek naar een partner
» Op zoek naar Dustfire..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-