Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Darky's nieuwe grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma apr 27, 2009 7:30 pm

Achi sprong de grot weer in en alle Rots blokken vielen de kant van Blaze op. Achi vloog de grot uit en vloog naar Blaze toe hij deedt een Blizzard op de rots Blokken zodat het IJsblokken erden die veel groter waren dan eerst. Daarna deedt hij een Blizzard op Blaze ze kon neit de Rotsblokken en de Blizzard ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma apr 27, 2009 7:33 pm

Blaze deed een Hyper Beam naar de rotsblokken en rende dan weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma apr 27, 2009 7:37 pm

Achi rende ook weg maar hij rende naar de grot van Darky waar hij veilig zou zijn voor blaze x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma apr 27, 2009 7:39 pm

Darky keek emotieloos naar Achi. Opeens hoorde hij geroep naar hem. Darky had genoeg van achi dus vuurde hij nog een dark pulse af. Meteen daarna vloog Darky naar waar de roep vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma apr 27, 2009 7:40 pm

Achi hupelde Darky achterna :3 "Wacht op mij je moet me nog trackteren ehh ik bedoel wacht gewoon !"Riep hij naar darky die wegvloog en hij hupelde verder x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptydo jul 09, 2009 8:21 pm

darky kwam binnenzweven. "Lang niet geweest" Zei hij dom. Darky pakte een kussen en viel hier in slaap. (bezoek mag als je wilt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 2:45 pm

(dit is geen bump xD Ik ben darky en ik ga ff verder in mn grot)

Levy kwam na zoveel tijd weer eens aan bij darky's grot. Het was er stil en leeg. Levy ging verder de grot in. Levy herinnerde zich nog alles wat hij vroeger had meegemaakt. Maar waar was darky nu? In een verre toekomst? Levy zou het niet weten. Levy ging maar zielig op een steen zitten. Er kwamen een paar tranen uit levy zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 2:47 pm

Opeens begon er iets te beven. De grond begon te schudden en een muur in darky zijn grot sprong open. Er lagen allemaal kapotte stenen op de grond. En uit het gat in de muur kwam een portaal tevoorschijn. Uit het portaal werd een darkrai gegooit. Darky. Darky keek vaag naar Levy. Hij wist even niet wat hij moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 2:50 pm

Levy kon zijn ogen niet geloven. Levy zijn mond stond wagenwijd open terwijl hij naar darky keek. Was dat darky..? Levy keek nog eens goed. Het was darky inderdaad. "d-darky..?" Vroeg Levy voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 2:52 pm

"Hmpf.." Zei darky suf. "Na alles wat mij is overkomen heb ik rust nodig.." Darky keek nog eens naar Levy. "Wat kom jij hier trouwens doen? Dit is mijn grot.." Zei Darky geïrriteerd. Darky liep naar zijn strobed en ging alvast liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 2:55 pm

"Eh.." Zei levy. Opeens was het stil. Levy wist geen antwoord te bedenken dus begon hij maar over iets anders. "Waar was je dan al die tijd..?" Vroeg Levy zachtjes en kalm. Hopelijk werd darky niet boos.. Levy zuchtte en ging op een steen zitten, wachtend op darky's antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 3:08 pm

Darky keek naar Levy. Zou hij het vertellen? Darky dacht even na. "Achja..waarom ook niet.." Darky begon te vertellen. "Nadat ik geroosterd werd bij de burning tower verdween ik langzaam. Ik werd naar het crystal lake gedragen om me te genezen, maar dat hielp niets.." Darky zuchtte. "Daarna was ik helemaal verdwenen, in as opgegaan. Ik kwam terecht in een donkere tijd. Er was niets om blij van te worden. Ik werd gevangen genomen door darksiders, die in die tijd overheersden. Na een week ontsnapte ik en sloeg ik op de vlucht. Een foto van mij was op posters gehangen. Ik wist echt geen raad meer.." Zei Darky toen. Darky onderbrak het verhaal even. "Je wilt dan vast wel weten hoe ik hier ben gekomen hé.." Zei darky. "Toen ik op de vlucht was geslagen werd ik langzaam eenzamer en eenzamer. Plotseling merkte ik dat de plek waar ik me schuil hield ontdekt was. Ik sloeg opnieuw op de vlucht. Uiteindelijk kwam ik bij timerise forest aan. Ik kon niet meer.. Ik was te moe.." Zei Darky. "Ik ging bij een standbeeld zitten om uit te puffen. Toen ik mijn ogen open deed vloog er een celebi voor me. De celebi wenkte me. "Ik zal je terugkeren naar het verleden in ruil dat je verteld over de nare toekomst!' zei de celebi. Ik knikte meteen. Opeens kwamen er sableye's en dusclopsen tevoorschijn. Ze hadden me gevonden." Zei Darky. "Gelukkig redde de celebi mij, en verplaatste mij naar deze tijd. Helaas werd de celebi gevangen genomen.." Zei Darky. "Ik voelde me stom, maar ook weer gered!" Zei darky als laatst.

(Phoe, ff een heel verhaal bedacht! :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 3:09 pm

"Is dat allemaal gebeurd?!?!" Levy vloog van zijn steen af. "Ik breng je meteen naar Dustfire!" Riep Levy. Levy keek naar darky. 'Wat heeft hij veel meegemaakt..Hij moet wel moe zijn..' dacht levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 3:11 pm

"NEE!!" brulde darky. "Ik ga niet naar dustfire! Niet in deze situatie!" Riep Darky. "Ik moet eerst uitrusten.." Darky zijn ogen werden zwaarder. Darky viel langzaam..langzaam...in..slaap..
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2009 3:12 pm

"Hmm.." Levy dacht na. "Misschien kan ik het beter tegen dustfire vertellen als darky het niet kan! En anders..breng ik dustfire gewoon hier!" Riep Levy dom. Levy huppelde de grot in. Hij zou later terugkomen als darky was uitgerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 9:28 am

Racker kwam binnen in de grot van darky en schudde hem wakker.
hij zei tegen Darky:''de De Leden van de Darkside zijn hier onderweg ze hebben al 6 Manetric's afgemaakt,2 pikachu's, en 3 shinx en die shinx waren me neefjes,en nu zijn ze mij achterna wil je me aljeblieft helpen onderduiken?'.
Racker keek naar buiten terwijl hij wachte op antwoord toen hij hoorde dat de Darkside nog een pokemon te grazen hadden genomen want hij hoorde gekrijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 11:34 am

Darky ontwaakte langzaam. "Hmpf..." Darky keek naar de Luxray. "En wat moet jij hier!?" Darky stond op en keek kwaad naar de luxray. "Zomaar mijn grot binnen betreden.." Darky laadde een shadow ball.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 11:38 am

"Darky!" Levy stormde opeens binnen. Levy kwam hijgend bij darky staan. "Kom..mee.." Zei Levy. Levy huppelde uit de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 11:39 am

"Ik kom eraan.." Zei darky met een zucht. Darky zweefde naar Levy toe, buiten de grot. "En nu?" Darky keek geïrriteerd naar Levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 11:41 am

"Daar!" Levy wees naar de burning tower die in de verte uit de bossen en bergen stak. "Daar moeten we heen!" Levy sprong op en neer. "We kunnen dustfire om raad vragen!" Riep levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 11:42 am

"Hmpf..Goed dan.." Darky keek nog steeds geïrriteerd naar Levy. Darky keek toen naar de burning tower. "Er op af.." Darky zweefde er heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 11:43 am

"Hehe..hij heeft het door.." Levy keek naar Darky die weg ging naar de burning tower. "Ik denk dat ik maar mee ga.." Zei Levy. Levy keek nog even achterom naar de luxray. "Ik laat hem maar.." Levy zuchtte en ging met darky mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darky's nieuwe grot   Darky's nieuwe grot - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Darky's nieuwe grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuwe grot
» De nieuwe grot van de DarkSide
» Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)
» Een nieuwe dag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-