| Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 11:10 am | |
| Ik dacht gisteren na ... Wat/Wie wordt onze nieuwe vijhand als we uiteindelijk onze gemeene Shadow Lugia hebben verslagen.. Nou ik heb het verzonnen en ga het in een verhaal lijn posten xD Nadat we schadow Lugia hebben verslagen roept Dustfire een paar vrienden bij elkaar. [De Mods.] Ze vraagt de mods of ze de gebied willen verkennen opzoek naar pokemon onder Stenen of verdronken die ze nog konden redden. Uiteindelijk vinden ze neit de pokemon maar allemaal een soort van ding xD Ze gaan met die soort van ding naar dustfire toe en laten het zien. Voordat Dustfire kan beoordelen wat het soort van ding is smelten de 5 stukken samen en wordt het 1. Die ene stuk vliegt naar de muur van Dustfire toe en gaat erin. Oppeens opent de muur en bleek het dat in die muur een soort van demensie was. Uit de demensie komt Shadow Arceus. Shadow Arceus begint een gevecht met Dustfire waar niemand wint. Dan vliegt SHadow Arceus weg om zijn krachten te sparen zodat hij PokeRPG kan veroveren. In die tijd dat Shadow Arceus zijn krachten spaart komen Dustfire en alle leden erachter dat hier ook iemand was die Shadow Arceus kon verslaan namelijk de normale Arcceus.[Wordt dan gemaakt door kimmi ] Dan wordt het Miracle , Arceus en Dustfire VS Shadow Arceus. Verder vechten de PokeRPGers mee tegen de leger van Shadow Arceus. |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 11:42 am | |
| sorry achi maar ik vind shadow arceus eigenlijk geen goed idee xD wel mooi verhaal xD het lijkt namelijk wel erg op een zelfde verhaal xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 11:43 am | |
| Eigenlijk neit zo veel xD Want bij Shadow Lugia begonnen we met vechten en eindigden we met vechten xD Nu beginnen we met een Raadsel en Eindigen met vechten xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 11:45 am | |
| alleen de mods en de admin doen wat xD De gewone pokéleden van pokérpg hebben hierin niks te doen xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:17 pm | |
| Nee wij beginnen het en de rest gaat door. Wij halen alleen die dingen voor de rst kan iedereen wat doen vechten ofzo xD Want wat hebebn ze nu verzonnen dan die andere leden ? |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:20 pm | |
| Vet cool xD ik had gister ook 3 plots verzonnen. mss kan ik die ook zo posten als ik op mn eigen pc zit De namen kan ik wel al verklappen: Plot 1: De Duistere opmars Plot 2: De verblindende woede Plot 3: Het verval van de toren Ja want nou zie je, ik wou verhalen gaan schrijven xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:20 pm | |
| Bedoel je in een verhaal ? Kun je alvast wat uitleggen ? |
|
| |
Xatu
Aantal berichten : 199 Registration date : 27-02-09
Over je pokemon Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen! Status: Gezond Partner: Ken jij een Darkside Xatu?
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:23 pm | |
| Ja ik vind ook dat in de meesten plots XD De moderators en beheerders de grootste rol krijgen. (teminste wel in dit plot) en de andere kunnen alleen maaar een beetje tja vechten wegrennen voor overstromingen. aanmoedigen en dergelijke saaitheid XD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:25 pm | |
| Wat hebben dan de mods hier gedaan wat jullie niet konden doen ? Eigenlijk niet veel hé Jullie kunnen alles doen wat wij ook deden xD |
|
| |
Xatu
Aantal berichten : 199 Registration date : 27-02-09
Over je pokemon Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen! Status: Gezond Partner: Ken jij een Darkside Xatu?
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:29 pm | |
| In jouw plots met name heb ik het over ligt het belangrijke klaar voor de mods niet? |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:30 pm | |
| omdat we nog nooit shadow lugia de vaste datum hebben gehad is er nog niks gebeurd xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:31 pm | |
| Dit is de enige plot die ik heb verzonnen, En bij shadow Lugia kunnen wij hetzelfde doen. En hier kan jij ook doen de enige wat wij doen is was vinden. |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:32 pm | |
| idd Xatu En achi, wat ik bedoelde is Dat ik verhaaltjes aan het schrijven was, maar toen dacht ik: mss is dit ook wel leuk voor pokerpg xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:32 pm | |
| maar ik wil het beleven IN de rpg xD Kan dat ook? |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:33 pm | |
| Hoe bedoel je ? Dat je het echt vindt xD Jah dat kan :33333333333 |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:33 pm | |
| Euh, jaah we kunnen toch verhalen in het plot zettuh? |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:34 pm | |
| Komt er dan ook ooit een plot dat we tegen palkia moeten? Omdat we zijn ruimte geruïnneerd hebben xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:35 pm | |
| Jah ooit maar ik vindt Shadow Arceus dom we moeten een andere Shadow pokemon kiezen xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:36 pm | |
| Dat bedoelde ik: ik vind shadow arceus stom xD wat dacht je van shadow rayquaza xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:37 pm | |
| Next xD Ehh Shadow Shymin xD |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:37 pm | |
| - Achi schreef:
- Jah ooit maar ik vindt Shadow Arceus dom we moeten een andere Shadow pokemon kiezen xD
we hoeven niet de hele tijd dark of shadow, want ik dacht gister aan iets anders. Pokemon in de Primal status |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:38 pm | |
| net zoals primal dialga Klinkt coowl xD maar ik wil tegen palkia xD Grom grom xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:39 pm | |
| Nee Palkia is dom xD Hij is roze en Lugia klink leuker xD Dus nog een adere xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:41 pm | |
| Palkia is wit en zijn ruimte gaat jou vernietigen meneertje eigenwijs xD Wie dan! mewtwo zeker xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ zo maa 22, 2009 1:43 pm | |
| Hij is al vanzichzelf slecht dus ookniet leuk xD Wat dacht je van .. Mew xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ | |
| |
|
| |
| Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^ | |
|