Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Verdwaald...?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:03 pm

''Danger. Je doet het toch ook niet vrijwillig, of wel?'' vroeg ze kalm. ''Ik heb ook zo iets gehad; mijn volt had ik niet onder controle, ik flipte iedere keer, en doodde pokémon. Ik was kwaad op mezelf, maar eigenlijk kon ik er niks aan doen. Jij ook niet, Danger.'' zei ze toen, en ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:05 pm

Blitzy kwam voor Danger en zei:"Misschien moet ik je ergens bij helpen? We haten je NIET!" Blitzy's gezicht veranderde naaar een bezorgt gezicht en zei:"Ik help je met die vloek OK?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:15 pm

Danger knikte, en zweeg. Wat Tora zei was wel waar. Opeens zag hij Blitzy voor zich staan, en als schrikreactie gromde hij. Snel hield hij op, en zuchtte. "Is goed..." antwoordde Danger op Blitzy's vraag, en keek naar de lucht. Door de sfeer voelde Danger zich niet echt goed. Hij wou het liefste wegrennen. Hij hield zich in, maar merkte wel dat zijn kop vochtig begon te worden. Danger zuchtte nog een keer, en keek rond. Alles wat hij zag begon zwart te worden, en uiteindelijk viel Danger door een flauwte op het gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:27 pm

Opeens klonk er een zware stem door het gebied heen. Dusk kwam als 'spook' uit de grond. Dusk pakte Danger vast. Hij wou Danger meenemen. De sableye's die Dusk mee had genomen hielpen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:32 pm

Blitzy zei toen:"Dat feestje gaat niet door!" Hij sprong behendig achte Dusk's rug en deed Ember!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:33 pm

"Hmpf.." Dusk knikte naar de sableye's. "Jullie pakken die houndoom, ik doe die aap.." Dusk weerde de ember af met een shadow ball en deed zijn destiny bond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:34 pm

Blitzy zei:Ok!" Ik ben klaar! En Blitzy werd onder invloed van de Destiny bond geraakt! Blitzy deed een Ember!
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:36 pm

Danger deed zwakjes zijn ogen open, en merkte dat er aan hem werd getrokken. Hij deed vlug zijn ogen verder open, maar kon nog niet opstaan. Kwaad probeerde hij zich los te rukken, en deed een Will-o-wisp op de Sableye's. Hij gromde net zo kwaad als hij was, en herhaalde zijn Will-o-wisp.


Laatst aangepast door Danger op zo mei 17, 2009 4:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:37 pm

Dusk glimlachte. "Je mag doen wat je wil.." zei Dusk. Dusk kreeg de ember tegen zich aan. Dusk laadde wat kracht en deed zijn memento. Dusk viel neer. Net voordat hij neerviel zei hij nog: "Sableye's, pak die aap in plaats van die houndoom..". Door de Destiny bond zou Blitzy hetzelfde lot ondergaan als Dusk en ook uitgeschakeld neervallen. De Sableye's pakte Blitzy vast en trokken hem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:39 pm

Fling glimlachde. Hij was een van de sableye's. Hij en de andere sableye's pakte blitzy snel vast en droegen hem mee uit het topic x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:39 pm

Blitzy was even KO! Hij had een Reviver Seed vast maar de gleed uit zijn hand! Blitzy werd meegesleurd en in zijn gedachten zei hij:"W-Wat gebeurd er?" Ik moet iets doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:43 pm

Fling kwam weer terug. "Dusk, ik was u vergeten.." Zei Fling. Fling pakte Dusk vast met nog een paar sableye's zodat ze geen sporen zouden maken. Samen renden ze weg x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 6:28 pm

(Een Dusknoir kan volgens mij geen Memento O.o)

Danger zuchtte. Hij had niet geholpen, en dacht dus dat het zijn schuld was dat Blitzy meegenomen was. Hij stond op, en keek naar de lucht. Danger schudde zijn kop, en keek naar Tora en Zeki. Hij liep naar hun toe, en zijn ogen straalden triestheid uit. "Sorry..." mompelde Danger zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 7:25 am

[ Ik had straf, dus was offline. sorrz xx ]

Tora zuchtte. ''Je hoeft je excuses niet voor alles aan te bieden. Het is niet jouw schuld.'' zei ze, en ze keek naar de richting waar Blitzy heen mee was genomen, ''Danger.. Ze hebben mijn kleine zusje, en nu hebben ze hem ook..'' zuchtte ze, ze was een beetje gestresst sinds haar zusje was meegenomen, en wist niet wat ze moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 2:18 pm

"Jouw... zusje?" vroeg Danger, die niet eens wist dat Tora een zusje had. Of dat ze in ieder geval hier was. Danger slikte, en keek in de richting van de Sableyes, die allang weg waren gegaan, samen met Dusk. Hij gromde zacht, en keek daarna weer naar Tora. "We moeten ze proberen te bevrijden. Maar de kans is dat ze dan gedood worden, of dat we zelf ook gevangen worden genomen..." zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 2:47 pm

''Ik weet het. Maar, ze zijn sterk. Vooral de leider van de Dark-Side, tenminste, dat verwacht ik.'' zei ze kalm, en ze keek hem aan. ''Ik ga daar echt niet zomaar heen, ik wil niet dat ze íets doen met.. Thunder.'' zei ze toen, en ze slikte.. ''Mijn ouders vergeven me nooit als er iets met haar gebeurt.'' zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:04 pm

"Thunder is je zusje, neem ik aan?" vroeg Danger, en keek naar de duisternis van het bos, dat niet ver van het groepje vandaan was. "Weet je, ik krijg een naar gevoel van deze plek... ook al ben ik deels het Darktype..." mompelde Danger. Niet veel later vloog er luid krassend een Murkrow over. Het was de Murkrow die Danger eerder gezien had. Geďrriteerd deed Danger een Flamethrower op de Murkrow, die luid krassend wegvloog. "ROT OP!" riep Danger hem geďrriteerd na, en ging zitten. Hij merkte dat er iets zou gebeuren, en hij wist ook al wat...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:07 pm

Tora keek naar hem, ''Ja.. Thunder is mijn zusje. Ze is hier pas net, en ze is pas 6 jaar.. Nog best jong, dus.. Ze moet nog veel leren, en is naar het bos gegaan. Ik kon in mijn eentje niet tegen hen allemaal op, en werd verslagen. Toen is ze meegenomen.'' zei ze, terwijl ze naar de murkrow keek.. Ze had een hekel aan dat soort pokémon. Daarna keek ze weer naar Danger. ''Is er wat?'' vroeg ze, en ze slikte. ''Vloek?'' vroeg ze toen snel, en ze keek naar boven.. ''Wil je dat het gaat regenen?'' vroeg ze toen, ze wist dat water hielp..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:17 pm

"Inderdaad... best jong..." zei Danger. Hij knikte, en ging liggen. Dat was op tijd, want net toen hij lag, begon Danger te trillen. Hij knikte onder het trillen door, en sloot zijn ogen. Na een tijdje stopte Danger met trillen, maar opende zijn ogen nog niet. Het was bijna zeker dat ze rood waren. Toen Danger zijn ogen uiteindelijk opendeed, waren ze rood. Hij stond op, en keek rond, maar gromde niet. En dat deed hij normaal wél.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:26 pm

Tora keek hem aan; zijn rode ogen vielen haar gelijk op, en ze slikte. Ze deed een regendans, en keek hem moeilijk aan, hopend dat het zou werken. ''Danger..'' zuchtte ze, en ze bleef hem doordringend aan kijken, hopend dat de harde regen zou helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:33 pm

Danger sprong gelijk weg toen Tora met haar Rain Dance begon. Hij stond uiteindelijk onder een boom, en zag hoe de regen viel. Hij gromde even richting Tora, die volgens Danger hem wou bedreigen met haar Rain Dance. Hij merkte een Rattata op, die schattig naar hem keek. Kwaad deed Danger een Flamethrower op de Rattata. "Laat me met rust..." siste hij zacht. Niemand zou hem kunnen horen, enkel de Rattata, die met een paar brandwonden wegrende
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:35 pm

Tora keek naar Danger, en deed een kleine bliksemstraal op zijn kop.. De bliksemstraal was zó klein dat hij nooit pijn zou kunnen doen. Ze slikte, en liep rustig op hem af, waarna ze zich oplaadde, hopend dat hij dan aan de kant zou springen.. Plots viel haar een plasje water op. Ze ging er naast staan, en sloeg er met haar staart in. Het water vloog richting Danger ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:42 pm

Danger voelde de schok, en deed als schrikreactie een Flamethrower op Tora. Hij gromde kwaad, en zag dat Tora met haar staart in het water sloeg. Snel sprong hij weg, maar wel de verkeerde kant op: in de regen. Danger bleef stilstaan toen hij de regen voelde. Normaal zouden zijn ogen nu weer normaal kleuren, maar dat gebeurde niet. Danger sloot zijn ogen even, en bleef stilstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:46 pm

Tora sprong weg, zodat de FlameThrower mistte. Ze slikte, Danger's ogen kleurdden niet normaal, slecht teken ^^. Ze keek hem geschrokken aan, en probeerde te bedenken of er nog iets zou kunnen helpen.. Ze deed een kleine thunder wave, zodat hij misschien verlamd zou raken, dan zou ze meer water over hem heen kunnen gooien, misschien zou dat wél helpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 3:50 pm

Danger keek om. Zijn ogen waren weer normaal gekleurd, en hij kreeg de Thunder Wave tegen zich aan. Verlamd viel hij in het gras, en keek naar Tora. Zijn kop en nek waren de enige wat hij goed kon bewegen, de rest kon hij niet bewegen, of het ging zo moeizaam dat het uren kon duren. Danger zuchtte, en legde zijn kop weer neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Gesponsorde inhoud




Verdwaald...? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald...?   Verdwaald...? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Verdwaald...?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» verdwaald aan zee.
» Verdwaald
» Verdwaald
» verdwaald...
» verdwaald....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-