Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Opus' story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Opus.

Opus.

Man Aantal berichten : 71
Registration date : 21-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 24 jaar
Status: Gezond
Partner: Mijn achterste >=3

Opus'  story Empty
BerichtOnderwerp: Opus'' story   Opus'  story Emptyvr mei 22, 2009 10:51 am

ok ik heb zelf iets ineen geflansd x)
beoordeel het maar een geef me tips
die zijn altijd welkom Smile


Hoofdstuk 1

Opus en zijn tribe vielen de indringer aan. "Luxio's discharge!"riep Opus en de Luxio's ontlaadde hun discharge op de Arbok, Weavile en de Drapion. Opus liep de cirkel in en zei met een vernietigende stem "Waarom betreden jullie ons territorium?". De weavile lachtte duivels "Om jullie land te vernietigen!". Opus schudde zijn kop en laadde zich op voor een Shock wave maar al snel werd hij verlamd door Arbok's glare. Opus zakte in en de Luxio's deden een discharge op de drie indringers. Die schamper lachtten "is dat alles wat jullie kunnen?". Weavile brabbelde iets onverstaanbaars en de twee anderen grinnikten luid. Ze combineerden hun moves en in een flits waren alle Luxio's dood.

3 dagen later opende Opus zijn ogen. Hij keek slaapdronken rond en zag dat heel zijn land was verwoest en de luxio's dood waren. Hij vloekte luid en stond op. Hij was nog zwak maar moest die drie vinden, dat moest gewoon. Hij liep zijn gebied uit. Opweg naar de drie... Opus gromde en keek om. Hij voelde dat hij bekeken werd. Een gengar die zo te zien ook best wou vechten, maar Opus was zwak en dat ene gevecht zou zijn dood kunnen worden. Hij liep verder, naar een nieuw land, pokerpg, opzoek naar de Weavile, Arbok en de Drapion...

Hoofdstuk2

Opus dwaalde al weken rond. Hij had pokerpg nog steeds niet gevonden. Hij zuchtte en rustte even uit. Hij sprong in een boom zodat hij een appel kon nemen. Hij nam er 2 en sprong weer op de grond. Hij begon er smakelijk van te eten. Het was ondertussen al middag. De wind suisde door de bomen en er waren tekenen van gevaar. Opus had dit niet door en at rustig verder. De Gengar en zijn maatjes vlogen rond hem. Opus stond op en negeerde hen verder.

(ben nog aan hoofdstuk 2 bezig maar heb nu geen inspiratie meer x'd)


Laatst aangepast door Opus. op vr mei 22, 2009 12:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Opus'  story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opus' story   Opus'  story Emptyvr mei 22, 2009 11:24 am

Oke, hier wat commentaar;

De spelling is niet overal even goed..
- 'De luxio's ontlaadde hun discharge' bijvoorbeeld. Ontlaadde is enkelvoud, Luxio's is meervoud.
- 'Opus liep de cirkel in en zei met een vernietigende stem ...' Achter vernietigende stem moet een Dubbele punt.

Verder is het wel leuk.. Maar te kort voor 1 hoofdstuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Opus'  story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opus' story   Opus'  story Emptyvr mei 22, 2009 11:26 am

ik vind het teveel op pmd2 lijken x'd
Weavile drapion en arbok is een team uit pmd2 en luxray heeft ook een gebied met allemaal luxio's in pmd2
daarbij moet je ook op de tips van tora letten x'd
verder leuk verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Opus.

Opus.

Man Aantal berichten : 71
Registration date : 21-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 24 jaar
Status: Gezond
Partner: Mijn achterste >=3

Opus'  story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opus' story   Opus'  story Emptyvr mei 22, 2009 11:27 am

ik ben er nog aan bezig... maar bedankt voor de tips. Mijn toetsenbord werkt niet altijd even goed x'd. Jep zal ik doen Levy. Hoofdstuk 2 komt er aan x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Opus'  story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opus' story   Opus'  story Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Opus' story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Wie ben jij op wolf story?
» Blitz story's
» The everstone story
» The story of Blitzy's life!
» Achi's Life story [Omdat iedereen het doet x'd]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-