Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Nieuwe hoop...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Nieuwe hoop... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:33 pm

''De darkside heeft mijn zusje. Een of andere Umbreon was samen met een Sableye en een Dusknoir.'' zei ze toen. ''En, die pokémon gaan eraan..'' mompelde ze toen. Haar wraak zou ze nog wel nemen, maar nu was haar zusje het belangrijkste voor haar. Ze keek iedereen één voor één aan, en grinnikte eventjes, waarna ze gaapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Neptune

Neptune

Vrouw Aantal berichten : 147
Leeftijd : 28
Registration date : 02-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Partner: Geen

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:35 pm

'Ik was niet echt weg, Achi, ik was alleen veel aan het trainen in verschillende gebieden, daardoor dat je me nooit meer tegen kwam!' XD

(Ik had teveel huiswerk, je kent dat wel!')
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Partner: :(

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:35 pm

Sparky stond bij Tora en zei:"Ik stel voor dat we een reddingsmissie organiseren. En snel. Want iemand die ooit door de Darkside was ontvoerd............is nooit meer teruggezien." Sparky liet zijn oren hangen en zei:"Ik hoop dat die Monferno en je zusje nog leven."
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:38 pm

Dustfire had het gesprek gevolgd, maar had niets gezegt.
''Ik hoop dat het jullie gaat lukken....'' Zei Dustfire onzeker.
Ze keek naar Achi en Levy. ''Hallo achi. hoi levy'' Zei ze rustig. ''Gaan jullie ze ook helpen?''
https://inciala.actieforum.com
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Partner: Wihie, nee dus.

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:40 pm

"Pikachu je bent hier net nieuw dat weet ik zeker want ik ben hier bijna 1 jaar en heb je nog niet gezien, Ik weet zeker dat je haast niks van de DarkSide weet zoveel mensen hebben het overleefd."Zei hij rustig en hij keek rustig naar Sparky. "Een reddingactie is mogelijk maar dan hebben ew 1 ding nodig."Zei hij rustig. "De plek waar darkside is niemand weet het vroeger wist houndoom het wel maar de plek is veranderd."Zei hij rustig en hij keek naar Tora. "Zusje? Een Pichu , Pikachu of Raichu? " Achi keek blij naar Dustfire. "Jah natuurlijk ik wel DarkSide is er al veel te lang."
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:43 pm

Tora hief haar wenkbrauwen op. ''Als ik al zo dom was om die grot te gaan zoeken in hun gebied, zou ik het in mijn eentje doen meneertje.'' gromde ze naar hem. ''Wie is er in godsnaam nou zo dom om dat gebied in te gaan om hen te redden? Je moet dan eerst nog die grot zoeken, en je mag die leider niet onderschatten.'' zei ze toen, en ze sloeg de Pikachu weer tegen de grond met haar staart. ''Als je zo nodig ideeën wilt verzinnen, zeg ze dan alleen hard op als ze zinvol zijn.'' Daarna keek ze naar Achi. ''Mijn zusje is een Pichu.''
Sparky
Gestorven
Sparky

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:43 pm

Sparky keek boos en zei:"Ik zal die grot vinden. Al moet ik het hele Darkside gebied afspeuren. Wie doet ermee? Wie meedoet, steekt zijn vinger op!" Sparky ging op zijn tenen staan en stak zijn arm op.
Achi
Gestorven
Achi

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:48 pm

Achi liet zijn armen hangen en keek dom naar Sparky. "Jij bent echt zo dom."Mompeldde hij. "Je kan echt niet de hele gebied bekijken daar ben je te slap voor."Zei hij dom maar niet al te beledegend. "Als 1 darkside lid je vind ben je er gelijk aan Dood of ontvoerd dan zijn er 3 mensen ontvoerd."Zei hij droog en hij keek weer naar Sparky. "We moeten een DarkSide lid vinden en dan niet gelijk in actie komen zoals de meeste doen."Ging hji door. "Dan volgen we ze zonder dat ze het weten als we de plek hebben gevonden dan halen we versterking."
Neptune

Neptune

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:50 pm

'Ja, maar als ze merken dat we ze volgen, dan zitten we in de pinarie!' zei Neptune
Achi
Gestorven
Achi

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:51 pm

"Daar heb je gelijk in."Mompelde hij rustig en hij keek naar neptune. "Misschien moeten we met 2 of 3 mensen 1 pokemon volgen als ze ons merken kunnen we ze verslaan en overhoren."
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:51 pm

Tora slikte. ''Ik weet misschien ongeveer waar het is.'' zei ze toen, nog niemand had het spoor uitgewist, en ze wist nog precies welke kant het op is. ''Ze ontvoerden mijn zusje toen ik erbij was, maar het slimme was; ze wisten hun sporen niet uit.'' zei ze toen, en ze keek Achi aan. ''We hebben iemand nodig die ze niet kennen. Misschien zijn ze zo dom om diegene te ontvoeren.'' zei ze toen.
Neptune

Neptune

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:53 pm

'Mij kennen ze niet, zoals ik al eerder zei!' zei Neptune, 'Maar..'ze kon haar zin niet afmaken.

Laatst aangepast door Neptune op zo mei 31, 2009 12:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sparky
Gestorven
Sparky

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:53 pm

Toen vloog er een Volbeat boven Sparky. Die begon opeens te glimmen. [Geldt als idde lampje want ik denk dat ze hier geen electriciteit hebben.] "Misschien kan iemand een offer doen. Zich laten ontvoeren door de Darkside en hem een soort van zendertje geven. Zo weten we waar hij is en lokken we de Darkisde een voor een naar buiten. En ze allemaal een voor een verslaan!"

[EDIT:Moet gaan Sad Geen vooruitgang zonder mij maken asjeblieft]

Laatst aangepast door Sparky op zo mei 31, 2009 12:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:55 pm

''Ik heb een nichtje. Ze is erg herkenbaar door haar blauwe ogen,'' zei ze kalm, ''Misschien kan ik haar overhalen te gaan.'' zei ze toen. ''Het is per slot van rekening ook haar nichtje..'' zei ze daarna, en ze keek de pokémon één voor één aan, en ging met haar hand over haar grootste litteken, die in haar nek.
Achi
Gestorven
Achi

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 12:59 pm

"Ehh heet die nichtje toevallig Candy?"Hij had al eens een pikachu met blauwe ogen ontmoet bij de strand dat was de dag dat hij Tutu, Kimmi en Kachel zag die Woosh, Poep en Dom Zeiden.
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:01 pm

''Dat is mijn nichtje, ja.'' zei ze kalm tegen Achi. ''Je hebt haar blijkbaar al ontmoet.'' zei ze daarna. ''Maar, zij is net als mij. Ze laat zich nergens door afschrikken. Dus, moet ik haar halen om dit plan, of gaan we het anders doen?'' vroeg ze toen in het algemeen en ze hief haar wenkbrauwen op.
Neptune

Neptune

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:02 pm

'Als ik een Noctowl was, zou ik het antwoord op die vraag wel weten' zei Neptune, 'Maar ik weet het niet..'
Achi
Gestorven
Achi

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:04 pm

"Ik vind het wel goed maar dan moeten we haar wat geven om met ons te comuniseren."Zei achi dom en hij keek weer naar tora. "Misschien heb ik wat."Zei hij en hij pakte een Wolkitolki [Ofzo.] We moeten het alleen verkleinen zodat het bijna niet te zien is we hebben alleen een paar delen nodig ervan zoals de Praat en de hor gedeeltte de rest hoeft niet.
Neptune

Neptune

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:07 pm

'En hoe gaan we dat dan doen?' vroeg Neptune, 'Ik bedoel dat apparaatje kleiner maken!? Levy erbij halen?' Ze zuchtte diep.
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:12 pm

Tora rolde met haar ogen, en haalde de walkietalkie uit elkaar. ''Zo doe je dat.'' zei ze dom, en ze pakte de belangrijkste dingetjes die ze weer aan elkaar maakte. ''Batterijen zijn overbodig. Candy is electrisch, de volt die van haar vacht komt is genoeg.'' zei ze daarna.
Neptune

Neptune

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:13 pm

'Komt zeker omdat ik alleen maar op vier poten kan staan' zei Neptune wazig.
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:14 pm

Tora had ze nu beiden uit elkaar gehaald, en weer in elkaar gezet. De ene was groter, maar niet heel groot. ''Wie wilt Candy voor mij gaan zoeken?'' vroeg ze toen dom. Ze kon Candy niet zelf zoeken, ze moest het plan een beetje uitwerken.

[ Candy is mijn andere acc; ik ga mezelf niet zoeken XD ]
Sparky
Gestorven
Sparky

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:19 pm

Sparky zei:"Goed ik maak een lijstje van wat we nodig hebben." [komt in onderschrift]

Lijstje:
-Candy
-roet voor zwart te worden en niet op te vallen.
-zendertje
-Goeie avonturiers
-Verwarstenen

Toen het klaar was zei:"Ieder gaat een jobke doen om spullen te halen. Wie wil wat doen?"
Achi
Gestorven
Achi

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:20 pm

Achi keek even naar de ding het was veel te opvallend. "Wacht."Hij pakte kauwgum pakje en wikkelde het op de apparaatje heen de papietje was vel geel dus het was moeilijk te zien bij een pikachu vacht.
Neptune

Neptune

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2009 1:23 pm

'Ik zoek Candy wel!' zei Neptune, en ze ging er alvast vandoor.

(Vraagje: Ik welk gedeeltje zit ze, Tora?' XD)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe hoop...   Nieuwe hoop... - Pagina 2 Empty

Nieuwe hoop...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^
» Blitzys laatste hoop.......(deel 1)