Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

over het water kijken....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Frozen

Frozen

Vrouw Aantal berichten : 512
Registration date : 11-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Jaar
Status: Gezond
Partner: Don't have the time for it.

over het water kijken.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over het water kijken....   over het water kijken.... - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2009 7:53 pm

Even verderop zat Frozen. Ze keek rustig naar de Rapidash, Danger, DG, etc.. Ze zuchtte, en liep naar hen toe. ''Hallo.'' zei ze, en ze knikte naar Ariana. ''Ik ben Frozen.'' zei ze rustig. Haar vacht glansde, en ze keek een beetje vreemd naar de manen van Ariana, vuur. Ze hield niet van dat, en deed dus twee stappen terug. Ze slikte eventjes, en keek hen aan. Niet lang daarna herstelde ze zich weer, en ze zuchtte diep. Ze keek rond, en ging toen maar liggen terwijl ze rustig van het weer genoot, en naar het water keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

over het water kijken.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over het water kijken....   over het water kijken.... - Pagina 2 Emptyza jun 13, 2009 7:36 pm

Danger zuchtte. "Lang verhaal. Het heeft een beetje met de vloek te maken..." zei hij als antwoord op Teresiá's vraag. Hij keek even naar Ariana, en merkte net dat ze wat vroeg. "Met mij gaat het... redelijk goed..." zei Danger. Opeens merkte hij ook nog Frozen op. Oké, nu werd het best druk. Danger liep even achteruit, en ging toen zitten. Hij keek rond, naar de Pokémon die er allemaal waren. Na een tijd besloot hij om op te staan. "Ik denk dat ik ga... het wordt me te druk..." mompelde Danger, en hij draaide zich om. Daarna liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com

over het water kijken....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Over de zee kijken...
» Kijken
» kijken....
» Op het water
» Water!