Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een kleine grot.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 8:50 pm

Ook Riolu kwam aanrennen maar stopte optijd met zijn snelle aanval zodat hij tijd genoeg had om af te remmen. 'jij hebt gewonnen!' riep hij vrolijk naar Amore die blijkbaar op hem stond te wachten. Het blauwe buikje van Riolu ging snel op en neer maar zijn poten deden gelukkig niet zo heel erg zeer. Riolu was wel wat meer gewend. Riolu liep naar binnnen en ging op zijn bed zitten om eventjes uit te rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 9:48 pm

Amore grijnsde breed, en keek hem aan. ''En jij niet,'' grinnikte ze. Ze was net wat sneller geweest dan hem, maar dat was logisch aangezien zij op 4 pootjes rende. Droog keek ze hem aan, en plofte op haar 'bed' neer. Rustig keek ze naar het 'dak' van de grot, en ze snoof zacht. ''Wat dacht je er van om binnenkort weer eens naar mijn ma toe te gaan?'' Grijnsde ze. Dan kon ze bewijzen dat haar familie hem wel zou accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 9:52 pm

Riolu merkte dat Amore op haar bed ging liggen en wende zijn blik naar haar. Hij luisterde naar haar woorden en dacht eventjes na 'ja lijkt me leuk!' zei hij daarna vrolijk. Hij had haar ouders kort geleden ontmoet en hem leken ze heel erg aardig. Hij kreeg ook kriebels in zijn maag bij de gedachte dat ze aan hun moesten vetellen wat ze voor elkaar voelde. Ook Riolu ging nu op zijn bed liggen en rolde op zijn zij om nog naar Amore te kunnen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 9:56 pm

''Maar niet nu.. Die ligt nu vast al te pitten,'' grijnsde ze droog, en ze keek hem even aan, maar keek toen weer naar de bovenkant van de grot. ''Je kent nog niet veel van de familie,'' zei ze toen droog. ''Misschien wordt het ook weer eens tijd voor een reünietje. Heb ze zelf ook al een tijd niet gezien,'' zei ze droog. Misschien kon ze er één maken.. Dan konden ze elkaar weer zien, en kon zij hem voorstellen.. Plus, de vorige keer dat ze de anderen zag was Night er ook niet, die wilden ze vast ook leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 10:01 pm

Riolu grinnikte 'nee, nu zou niet zo handig zijn'. Hij hoorde haar idee over een rëunie 'lijkt me ook een goed idee' zei hij. Het leek hem ook heel leuk om de rest van haar familie te zien, of eerlijk gezegd 'hun' familie aangezien Amore zei dat hij nu deel uit maakte van haar familie.Riolu rolde weer op zijn rug en legde zijn hoofdje op zijn kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 10:07 pm

Amore keek hem aan, en zuchtte, ''Je hoeft het niet als een verplichting te zien, hoor,'' zei ze toen, ''Meegaan naar de familie enzo, bedoel ik,'' zei ze toen, en ze keek weer naar boven. Shadow, Candy, Light, Tail, Glow, en de anderen wilde ze wel weer eens zien. Droog sloot ze haar ogen, waardoor ze langzaam maar zeker in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 10:19 pm

Riolu wou wat zeggen maar Amore was in al in slaap gevallen. Riolu kon nog even niet slapen, hij dacht aan haar familie en aan zijn verleden. wat was er veel veranderd in zijn leven... Hij sloot zijn oogjes en probeerde de rust te vinden in zijn lichaam. Al snel ging zijn ademhaling langzamer en viel ook Riolu in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 10:50 pm

Racker kwam aarennen zwaargewond en viel neer en waar amoore en riolu sliepen en viel bewusteloos neer\hij kreeg een droom met Darkrai daar in die hem meerdere malen met de vloer gelijk maakte.
racker schreeuwde en darkrai bracht hem naar een donkere tunnel waar toen opeens alles zwart werd.
toen schrok hij wakker
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2009 10:57 pm

Opeens kwam er iemand binnengestormt en Riolu schrok wakker. Een gewonde en bewusteloze luxray lag op de grond. Snel sprong Riolu uit zijn bed, wat hem een beetje draaiërig maakte, en rende naar de luxray die weer wakker was geschrokken. 'rustig..' zei hij zachtjes 'hier ben je veilig'. Hij liep langzaam dichter naar de luxray toe, 'wat is er gebeurt?' vroeg hij bezorgd, ergens kwam de luxray hem bekend voor maar Riolu wist niet meer waavan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 9:20 am

De Luxray zag de Riolu.hij dacht:is dat niet dezelfde Riolu die in het bos verdwaald was?het moest wel!.
Racker Likt op zijn poot waar hij zwaargewond was.
Hij Beantwoorde de vraag van Riolu:'de Darkrai is terug gekomen hij probeert ons over te halen om Dustfire de ho-oh aantevallen maar wij luisteren nooit naar hem en dan valt hij ons aan,maar jij bent toch die riolu jij kan ons helpen".
Racker keek de riolu aan en zei:''met helpen bedoel ik hem over te halen,niet vechten want niemand kan hem verslaan behalven cresillia maar die komt hier nooit,we hebben iemand nodig die sterk in zijn schoenen staat en Nooit opgeeft.dus ik dacht aan jouw,aangezien je verleden'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 10:00 am

Riolu luisterde naar de luxray en keek hem niet begrijpend aan. 'm.m...maar waarom ik?' vroeg hij verward. verwachte de luxray echt van hem dat hij naar darkrai toe moest stappen en hem over te halen niet te vechten met dustfire? Darkrai... Riolu rilde, hij had deze pokemon nog nooit gezien maar wel over hem gehoord. Vragend keek Riolu naar Amore die natuurlijk ook wakker was geworden van luxray. wat moest hij doen...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 10:39 am

Amore keek vaag naar de Luxray, en snoof. ''Liefje,'' begon ze droog tegen de Luxray, ''Ik denk niet dat je daarvoor hier moet zijn,'' zei ze toen rustig. ''Als er wat gaat gebeuren, moet je naar Dustfire, of in ieder geval de getraindere pokémon toe,'' zei ze rustig. Riolu was wel getraind, maar hij en zij waren natuurlijk nog erg jong. Ze snoof hard, ''Dus liefje,'' zei ze toen, ''Er zijn genoeg pokémon die dit aankunnen. Ik zou er zo een paar op kunnen noemen. Maar, als je werkelijk gelooft dat er iets gebeuren gaat..'' Ze was eventjes stil, ''Dan ga je toch niet naar 2 kleine pokémon toe?!'' Vroeg ze toen droog, ''Er zijn pokémon hier, die hebben in hun leven meer gevochten dan hoe lang wij bestaan,'' zei ze, en ze snoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 1:58 pm

Racker wachte geduldig en antwoorde:'ja maar het gaat om het verleden want die darkrai laat je in je verleden terug stappen,en Riolu heeft een hard verleden dus darkrai zal denken dat hij heel hard en ontkwetsbaar is want darkrai probeert alleen de ziel te kwellen en ik zou eigenlijk aan darky de goeie darkrai vragen wat ik kon doen maar die is er niet''.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 4:54 pm

Riolu luisterde naar Amore en toen weer naar Luxray en stond er een beetje verslagen bij. 'maar als Darkrai me terug in mijn verleden laat stappen en ik zei al die pijn en moeilijke tijden, word ik dan niet juist heel kwetsbaar?' vroeg hij een beetje niet-berijpen. Riolu keek naar Amore en zuchte. 'Maar als ik echt nodgi ben en daarmee andere help dan doe ik het' zei hij vastbesloten. Riolu wou niet dat er onschuldige slachtoffers zouden vallen alleen maar omdat hij niet mee wou helpen. Riolu richte zijn blik weer naar Luxray en wachte op zijn antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 5:01 pm

Racker antwoorde:oke je moet naar de Darkside Grotten daar heeft Darkrai een slagveld.
Ik ga er alvast naar toe mischien wilt die Pikachu je helpen mee tegaan,maar dit wordt wel een zware strijdt wij maken het veld vrij zodat jij naar darkrai kan gaan.'
Racker wou net vertrekken toen hij weer die wond voelde bij zijn poot zei hij:'hebben jullie iets waarmee ik dit kan genezen alsjeblieft'.racker wees zijn poot aan.
Racker wachte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 5:13 pm

slachtveld? Riolu rilde, misschien was het toch iets heftiger dan hij in zijn koppie had. 'eehm.. ja is goed' zei hij zachtjes. Toen Luxray over zijn poot begon knikte hij 'ja dat hebben we vast wel!' hij rende naar een kast die ergens in de hoek van de grot stond en deed één van de kastdeuren open. Daaruit haalde hij een groot blad en een oran bes en met de 2 producten liep hij weer naar de luxray 'hier' zei hij 'dit is een zuringblad die zorgt ervoor dat de pijn vermindert en van eze oran bes knap je vast wat vn op' hij legde het blad op zijn poot en wikkelde hem om de wond. Ook gaf hij de bes aan hem. 'volgens mij werkt dit wel, denk ik' zei hij met een vaag glimlachje op zijn snoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 5:21 pm

Racker at de oran bes op en voelde zich gelijk beter.
Luxray stond op en zei"'dank jullie wel dit zal ik nooit vergeten,maar ik moet nu echt vertrekken naar de darkside grotten en dan naar het Slagveld van Darkrai daar moet jij ook zijn''.
Racker keek ze voor het laats nog aan en zei:'ik zie jullie nog wel op het slagveld'.
Met die Woorden Vertrok Racker naar de darkside grotten waar het slagveld plaats gaat vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 5:28 pm

Riolu knikte en zag dat de luxray weg ging, dat hij het woord slagveld zo vaak had gebruikt beviel hem niet echt.. was het er dan zo erg aan toe? Riolu keek de luxray na totdat die was verdwenen in de duisternis en wende zijn blik daarna weer naar Amore. Hij probeerde te glimlachen maar het lukte niet echt omdat er zoveel gedachtes door zijn hoofd heen raasden. 'Ik ga denk ik, maar ik wil jouw niet in gevaar brengen...' zei hij zacht. Hij zou het zichzelf nooit kunnen vergeven als Amore iets overkwam, maar het was uiteindelijk wel haar beslissing of ze mee wou of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2009 6:08 pm

Racker kwam terug rennen.
Racker zei:'ik heb gehoord van een andere luxray dat de slagveld pas over een Maand is dus je hebt nog gerust de tijd.maar als je de darkside grotten wilt bekijken moet je altijd iemand bij jouw hebben'.
Racker Zei:ik geef je een tip waar je rustig kunt rusten het is bij Pleacefull plains,maar je moet ook uitkijken voor een groep beedrills'.
Racker sprong in het duister weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Gesponsorde inhoud




Een kleine grot. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine grot.   Een kleine grot. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een kleine grot.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)
» Burn's Kleine Hol
» Kleine training..
» Tunys - De kleine Eevee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-