Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Mayumiiiiiiiiiii! *gil*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aleran

Aleran

Man Aantal berichten : 234
Leeftijd : 29
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Feathers

Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Empty
BerichtOnderwerp: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 10:41 am

Aleera liep rond om de fabriek om het beter te kunnen bekijken.
''Hmm..'' gromde ze.
''Ik had wel meer verwacht dan dit hoopje schroot.'' zei ze chagrijnig en zonder uit te kijken viel ze over een ijzeren stang heen die voor haar lag.
Ze struikelde en maakte een lange koprol.
Toen ze haar kop schudde zag ze 2 lange poten voor haar neus staan.
Aleera keek omhoog en zag een pokémon die natuurlijk veel groter was dan haar.
''Wat mot je van me!'' schreeuwde en gromde ze terwijl ze opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 10:43 am

Mayumi liep langs de fabriek en ineens viel er een kleine poocyena tegen haar poten aan.
De poochyena reageerde heel fel, maar Mayumi keek hem alleen dom aan. ''hmmz.. ik moet niks van je hoor, ...'' antwoorde ze debiel. ''Wie ben jij? '' Vroeg ze erna.
http://www.sex.nl
Aleran

Aleran

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 10:46 am

''Ik ben je grootste vijand en ik ben van plan de wereld te overheersen met mijn machtige baas.'' en ze grijnsde breed.
''Ik heet Aleera en m'n baas komt me binnenkort halen.'' en ze draaide haar kop richting de rokende buizen op de fabriek die net nog niet aanstond.
Mayumi

Mayumi

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 10:49 am

[fabrieken zijn verlaten, gaan moeilijk aan xD]

''aha..'' Zei mayumi. ''Ik heb de wereld al overgenomen. ik heb barack obama ontvoerd en nu is hij mijn schoonmaker in huis.'' Zei ze en grijnzde ook breed. ''Alle atoombommen die ik heb gejat dienen als decoratie in mijn huis en de rest van de wereld is mijn achtertuin..'' Zei ze dommig.
Aleran

Aleran

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 10:52 am

''Ach dat witte huis van je dat gaat toch binnenkort ontploffen aangezien mijn baas dat huis van je lekker wilt zien branden net zoals 't huis van die verrotte Wemels.'' en ze viel bijna op de grond van het lachen en bij de gedachte hoe alle pokémon hier misschien wel zouden worden vermoordt.
Ze kon niet stoppen ookal deed het zo zeer in haar buikje.
''Ik heb honger.'' snauwde ze lachend naar Mayumi.
''Ik heb zin in granaatappel, haal dat voor me, slaaf!'' en ze grijnsde weer met een ondankbare lach naar Mayumi.
Mayumi

Mayumi

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 10:55 am

''maar.. maar.. het witte huis is mijn leukste poppenkast!'' Gilde Mayumi hysterisch en trok een pruillipje.
''Ik heb ook honger, pipo.'' Zei ze dom en keek rond. ''hmm.. granaatappel.. is WATERMELOEN ook goed?'' Vroeg ze grijnzend. Ze pakte een watermeloen uit het niets en gooide die op Aleera's hoofd. De watermeloen ontplofte en overal regende het stukken. ''Oeps, dat was een atoombom, sorry'' Zei ze verontschuldigend.
Aleran

Aleran

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 11:03 am

Aleera krabte op haar hoofd en liet haar tanden zien.
''Hiervoor zal je boeten, en je poppenkast wordt verbrandt door 1 grote barbie en dat is Bellatrix Black Lestrange.''
en ze stond halfdood op.
Ze draaide zich om en deed net of ze daar stond rond te kijken, maar op dat moment tackelde keihard tegen Mayumi aan.
''Zo, dat is een voorproefje.'' en ze stak haar klauwen uit en schraapte over de vloer.
''Wil je er nog een mooi schilderijtje bij op je gezicht? Dat kan ik hartstikke mooi maken als ik woedend ben.''
en ze grijnsde nogmaals zo breed als ze kon.
Toen ze zag dat het nacht was keek ze naar de maan en schreeuwde in de hoop dat haar baasje misschien zou komen.
''Ik mis je, mijn schat.'' en ze keek sip met nog steeds haar kop boven die van Mayumi.
Mayumi

Mayumi

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 4:29 pm

''Uitslover'' siste Mayumi geirriteert. Aleera tackelde tegen haar aan. Mayumi stapte even naar achteren, maar viel nog niet om xD Toen keek Aleera naar boven en zei ''Ik mis je schat.'' Wtf? wat had die ineens? Dat waren wel hele heftige stemmingswisselingen xD ''Ben je zwanger?'' Vroeg Mayumi.
Aleran

Aleran

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 4:36 pm

''Ja, mond dicht nurd.'' zei ze woedend en ze sprong weer naar Mayumi en haalde uit naar haar gezicht.
Voordat haar laatste pootje van de grond af was voelde ze een steen er tegen aan slaan waardoor haar pootje verkeerd afgezet was en verslapte waardoor de sprong niet goed was.
Ze viel tegen Mayumi aan en kwam PER ONGELUK bek op bek.
Opeens had ze rode wangetjes zonder dat ze het wist en na die drie seconden viel ze op de grond en spuugde een haarbal uit.
En hoeste en kotste galg uit haar lege maagje.
''Waarom deed je dat, walgelijke.. blerghh. Je bent zeker een moederkindje die nog met poppen speelt.
Met Barack Obama als een grote f**kmaat.'' fluisterde ze.
En ze hoopte dat haar baas dat niet had gezien, anders kon ze nooit meer naar huis.
Als ze haar tenminste weer kwam halen!
Mayumi

Mayumi

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 4:41 pm

Mayumi sprong verschrikt achteruit en keek Aleera met zon gezicht aan: O.o
Toen Aleera begon te kotsen werdt dat gezicht nog erger. ''Iewww....'' gilde Mayumi hysterisch.
''Fak jou'' zei Mayumi toen Aleera haar beledigde. Ze rende weg. ''Pikvaag'' Zei ze Aleera na.
Aleran

Aleran

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Emptyma aug 17, 2009 4:55 pm

Aleera zag de pikvage Mayumi wegrennen en ze rende haar achteraan.
''Jij.. jij.. jij.. modderbloedje. Ik krijg je nog wel.'' ze zag Mayumi nergens meer maar ze wist dat ze dichtbij was en misschien wel ergens verstopt zat.
''Kom tevoorschijn, jij pokémuggle.'' zei ze dom.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Mayumiiiiiiiiiii! *gil*   Mayumiiiiiiiiiii! *gil* Empty

Mayumiiiiiiiiiii! *gil*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-