Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Waar is Skitty

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Skitty

Skitty

Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 36
Registration date : 26-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar
Status: Gezond
Partner:

Waar is Skitty Empty
BerichtOnderwerp: Waar is Skitty   Waar is Skitty Emptywo aug 26, 2009 9:33 am

Skitty is nog maar pas aangekomen hier in Pokérpg, en ze was nu al verdwaald. "Waar ben ik nu toch?" vroeg Skitty zichzelf af, terwijl ze rond keek in de Sandtomb desert.
(Een dorre, droge woestijn. in het midden zijn sandtombes te vinden waar veel geruchten over gaan..) Overal zag ze ineens een zand op de grond liggen, maar nog steeds wist ze niet waar ze was, totdat ze besloot om te gaan zitten om te wachten dat iemand haar zei waar ze eigenlijk was, en waarheen ze eigenlijk moest gaan.Terwijl ze zichzelf alweer af vroeg. "Wat is dit spul hier toch eigenlijk?" Terwijl ze alweer rond keek, maar dan zittend en wachtend totdat iemand kwam zeggen waar ze eigenlijk was, en waarheen ze eigenlijk heen zou moeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rharry

Rharry

Man Aantal berichten : 36
Registration date : 03-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Nee

Waar is Skitty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar is Skitty   Waar is Skitty Emptyza aug 29, 2009 5:38 pm

Dragon was op weg om de sandtombe in het midden van de woestijn de onderzoeken. Hij zag een roze vlek in de verte en stapte naar de roze vlek. Hij zag een skitty. "Ben je verdwaald?" vroeg dragon die om de hoogte van skitty ging zitten. " Ik kan je helpen, in ruil dat je me helpt om de sandtombe binnen te komen. Dan geef ik je ook voedsel en water en een kaart als je nog eens verdwaald bent. En we delen de schat. Deal?" Legde hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skitty

Skitty

Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 36
Registration date : 26-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar
Status: Gezond
Partner:

Waar is Skitty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar is Skitty   Waar is Skitty Emptyzo aug 30, 2009 7:21 am

Skitty zag ineens een soort van Dragon bij haar aankomen, terwijl ze hem aankeek begon hij te praten. "Ja, ik ben verdwaald." antwoordde ze dan terug tegen hem. "Waarom is er een ruil voor nodig om mij te helpen?" zei ze ineens, want dat vond ze eigenlijk wel wat raar, terwijl ze hem alweer terug aankeek. Maar over de schat besloot ze niks terug te zeggen, ze wachtte wel op een antwoord nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Waar is Skitty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar is Skitty   Waar is Skitty Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waar is Skitty

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Waar denk je aan bij...
» Waar ben ik? waar is dit?
» Waar ben ik?
» Waar ben ik?
» waar ben je......

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-