Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Modder =(

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 12:30 pm

Het was weer eens een stinkerige dag in Muddy swamp. Blitzy zakte zijn poot in de modder. 'Gat....' zei hij zacht. Hij liep verder terwijl zijn poten maar bruiner en bruiner werden. Toen zakte hij opeens weg. 'Kuilen...' Hij leek op een moddermonster o.o. Opeens knalde Blitzy tegen een steen aanen vloekte heel luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 12:32 pm

"Hahahahah =3"Achi stond achter blitzy, hij wees naar blitzy terwijl hij hard aan het laggen zat."Hij is gevallen in de modder!" 3 seconde later viel hij er zelf ook in xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 12:35 pm

[omfg,]

Blitzy grijnsde breed. 'Ook gevallen in de modder.' zei hij vaag.'Wees gerust,ze zeggen dat dat gezond is.' zei hij en hij at de modder die aan zijn hoofd hing op o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 12:36 pm

"Wat kijk je naar me denk je soms dat je stoer bent?"Zei hij en hij keek dom naar de aap die voor hem zat. "ALs het zo gezond is!"Hij pakte de aap op en gooide hem in de modder."Gezond hé!"Zei hij hyper xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rharry

Rharry

Man Aantal berichten : 36
Registration date : 03-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Nee

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 4:17 pm

En een seconde later lag Achi ook in de modder. "Nu ben je ook gezond... Leuk hé" zei Dragon plagent. "Ik noem trouwens Dragon. Maar ik heb liever dat je mij Drago noemt dus zonder de n." Dragon Toverde een strenge blik op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 5:16 pm

Blitzy gooide meteen een lad modder in Rharry's gezicht. Daarna in dat van Achi. Hij rolde over zijn buik van het lachen. 'Jullie zijn ook gezond' zei hij schaterlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rharry

Rharry

Man Aantal berichten : 36
Registration date : 03-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Nee

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 5:26 pm

(Oftopic: Ik zei hoe ik noem en je zegt nog rharry mijn naam moet nog verandert worden trouwens)

"Grrr" zei Dragon. Hij was vuil en wis dat hij straks in het water moest springen om weet 'mooi' te zijn. "Modder is vuiler als ik dacht." gromde hij. Dragon stond recht en duwde blitzy in een grote modderpoel. Dragon stak zijn tong uit. "Jij bent nog gezonder. Hahahahaha" lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 5:30 pm

[ben jij dan die na-aper vanop P'dream?]

Blitzy sloeg de salamence op zijn kop en zei:'50 voor op de kop,30voor in de buik en 5 voor op de vleugels' zei hij dom. Daarna groef hij als een hondje en er kwam een grote moddergolf in Dragon's gezicht,
Terug naar boven Ga naar beneden
Rharry

Rharry

Man Aantal berichten : 36
Registration date : 03-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Nee

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 6:25 pm

( Wat is p'dream ik denk dat je pokémon dream bedoelt want die redelijk bekent maar ik zat er nooit op.)

!!!!IK BEN EEN BAGON!!!!! VOND GEEN AVATAR VAN BAGON!!!!! Evil or Very Mad

Dragon kopte terug op zijn kop. Dragon viel zelf weer in de modder. Dragon moest lachen. "Ik wil nog vuiler zijn" zij dragon boos en streng. Dragon schudde met zijn kop. Hij voelde zich vuil maar dat vond hij nu meer leuk. Hij had het gevoel dat hij voor het eerst in zijn leven een vriend had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Emptyza aug 29, 2009 6:30 pm

Geïrriteerd door de modder liep Krew door het moeras. Ze vond het prettiger bij de Freezing Ruïns, maar omdat ze meer wou zien dan al dat sneeuw, was ze hier. Op een gegeven moment viel ze om, en belandde ze in de modder. Geïrriteerd stond ze op, en deed ze Rain Dance, gevolgd door een Blizzard. De regen werd kouder, maar het werd geen sneeuw, wat Krew graag wou. Ze snoof een keer, en liep mopperend door. Tot ze wéér omviel, en in de modder belandde. Krew begon het nu zat te worden. Waarom kon ze geen modderloze grond vinden? Opeens kreeg Krew een idee. Ze deed Dig, en begon ondergronds verder te lopen. Na een niet heel lange tijd merkte Krew wat geluiden boven haar op. Ze begon naar boven te graven, en kort daarna verscheen ze bij een boom. Ze was op een afstandje van een Buizel, Monferno en een Bagon. De Buizel kende ze ergens van, evenals de Monferno. Maar de Bagon had ze nog nooit gezien. Blijkbaar vonden ze de modder leuk. Krew keek naar de drie, en vergat dat ze half uit de aarde stak. Haastig kroop ze uit het gat, en klom ze in de boom, waarna ze op een dikke tak ging staan, en vanuit daar naar de groep keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Modder =( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modder =(   Modder =( Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Modder =(

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» In de modder..?
» Modder
» De modder wegspoelen
» De modder tempel xD
» Modder kuuroord xD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-