Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Nieuws? [Plot]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyzo sep 06, 2009 10:01 pm

"Aapenstaartje, dommenbeen!" Zong achi dom terwijl hij over de peaceful plain rende. Hij keek om zich heen en stopte bij het zien van een paar mensen. Hij deed zijn dig aanval en ging recht onder de mensen. "Jah de Ho-oh is gevangen en zit gevangen in onze geheimen basis." Zei een van de mensen. Achi pakte zijn mini zender en plakte het aan de schoen van de mens.[sorry als dit onreal is O.o] Na ongeveer 1 uur pakte achi zijn zender opspoor ding en bekkeek waar de man is. Waar de man nu was zou dustfire moeten zijn! Zou hij alleen gaan of moest hij wachten op meer pokemon? achi zuchtte en wachtte op meer pokemon.

[Dit is een uber rare post maar kon niks verzinnen om mee te beginnen.]
[Alleen voor Achi, levy, Houndoom ]


Laatst aangepast door Achi op ma sep 07, 2009 5:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyzo sep 06, 2009 10:05 pm

"Met mijn mini-zender technologie moet het lukken.." Zei Levy glimlachend tegen zichzelf. "Als ik nou dit zendertje plaats.." Zei levy zacht. Opeens zag Levy een buizel een zendertje plaatsen aan de schoen van de mens. "Verhip, die buizel is me voor" Zei Levy boos. Levy ging debiel ondergronds, en deed ook een zendertje aan de voet. "Je moet altijd zeker zijn van je zaak" Zei Levy trots. Levy ging verder ondergronds, en kwam uit waar achi stond. Levy groeg naar boven en belandde bij de kont van achi. "WAAHHH" Levy keek bang naar de kont van achi. "Wat is dat..voor een pokemon..?" Levy slikte en ging bang ondergronds zitten.


(Sorry achi xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyzo sep 06, 2009 10:06 pm

Houndoom dook voor de zoveelste keer weg, voor de zoveelste trainer die haar passeerde. Er bleven zo te merken steeds meer en meer trainers komen. Trainsers in de vallei, wat een grap... Houndoom bedacht wat er zou kunnen gebeuren als ze haar zouden vangen, en een riling liep over haar rug. Nee, dat zou ze niet zomaar laten gebeuren. Een duivelse grijns verscheen op haar gezicht. Deze keer zou ze het de trainer wat moeilijker maken, en zou hij in ieder geval een aantal brandwonden oplopen aan de poging om haar te vangen. De holle voetstappen van de mensen, warin inmiddels weer weggestorven. "Gelukkig..." mompelde Houndoom, en met een opgeluchte zucht kwam ze weer overeind. Het was niet bepaald haar hobby op steeds tegen de grond aangedrukt te moeten liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyzo sep 06, 2009 10:10 pm

Achi draaide zich rustig om en keek naar de pokemon die zich levy noemde. "Hoi levy."Zei hij serieus hij keek naar levy. "Ik ben er achter gekomen waar dustfire is en je moet haar helpen bevrijden!"Riep achi hyper, hij keek om zich heen zo te zien had niemand hem gehoord. "Alsjeblieft!"Riep hij hard in levy de oren. Hij keek weer naar de zender hij kon beter op een kaart zetten waar het was voordat de stipje weer bewoog. Hij pakte een kaart en zette een stip waar de mens zich bevond. Achi had geluk omdat nadat hij die stip had gezet de stip alweer bewoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyzo sep 06, 2009 10:14 pm

"Een kaart met stippen, puh!" Zei levy. "Ik heb een megamicrofonischebestuurbare detector die aangeeft waar het mens is! Ik kan hem zelfs horen, en ik kan dit ding in 2en splitsen voor een walkie talkie" Schepte Levy op. "Maar..Ik wil niet opscheppen" Zei Levy. Levy keek naar zijn megamicrofonischebestuurbare detector. "Hier gaat de jager/trainer/ding heen" Zei levy. Opeens kreeg zijn megamicrofonischebestuurbare detector kortsluiting. "Neeh! Mijn megamicrofonischebestuurbare detector!" Riep levy. Levy keek boos naar achi zijn kaart. "Naja..Kaarten zijn ook best handig.." bromde Levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyzo sep 06, 2009 10:20 pm

Achi keek onrustig naar levy. "Dit is sireus!"Riep hij boos naar levy toe. "Kijk we zijn hier!"Hij wees naar een plek op de kaart. "onze bestemming is hier!"Hij wees naar een plek waar hoogwaarschijnlijk dustfire gevangen zat. "Als we deze roete nemen zijn we er heel snel maar toch duurt de reis 3 dagen!"Zei hij rustig. "Teminste op loop tempo van een mens."Zei hij. "Maar wij zijn pokemon + nacht rust is dus.." Hij pakte een rekenmachine erbij. "3 dagen en 5 minuten."Zei hij droog. "Dat is snel."Zei achi hij pakte een tas waar wat te eten was. "Ik ga alvast en je ziet maar of je me volgt."Na ongeveer 1 kwartier gelopen te hebben kwam hij houndoom tegen, houndoom besloot dat ze mee ging. [om het snel te doen.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyzo sep 06, 2009 10:24 pm

"Jah maar wij zijn snelheids pokémon reken dat er maar bij" Zei Levy. Levy zuchtte en liep verder. Hij kwam ook bij houndoom uit (=3). "Hey houndoompie!" Riep levy. Levy sprong op houndoom. "Hobbelpaard.." Zei Levy blij. "Mijn hobbelpaard brengt ons naar de basis" Zei levy serieus. "Hoeveel serieuze dingen kunnen er nog gebeuren" Zei Levy terwijl hij serieus naar de kaart keek en hij serieus praatte. "Ik denk zelfs dat we er binnen twee dagen zijn" Zei Levy serieus met een serieuze stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyma sep 07, 2009 5:16 pm

Houndoom liet een geďrriteerde zucht horen. "Levy, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen hobbelpaard ben?" gromde ze. Bovendien had ze wel iets anders aan haar hoofd. Dustfire die ontvoerd was? Het werd steeds vreemder en vreemder. Wat zou er nog meer komen, de terugkeer van Shadow Lugia? Houndoom fronsde even. Nah, zover zou het toch niet kunnen komen. Ondanks dat Levy op haar rug zat, liep Houndoom in een half huppel tempo verder. Hij was niet bepaald zwaar, waardoor ze hem ook niet als een erge last zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyma sep 07, 2009 6:33 pm

[Weet houndoom het al of moet het zegmaar uitgelegd worden?]

Achi keek raar naar houndoom, dit was geen moment voor een gezellige babbeltje, er kwam een hoppip voorbij en achi keek de hoppip raar aan. HIj kreeg vuur in zijn ogen. "Ik haat HOPPIP!" Riep hij boos, hij pakte een stok en begon de hoppip te slaan tot hij dood was. [Daad ik ook op Pokedream =D] Achi keek weer naar Houndoom en levy. "Gaan we nog ergens naartoe of blijven we hier voor altijd staan?" Zei hji droog aan Houndoom en levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyma sep 07, 2009 6:52 pm

[ Het enige wat ze weet is dat er trainers in het vallei ding zijn, en dat Dustifre weg is doordat jullie dat hebben gezegd, ofzo. Dus ik zou zeggen van ja x) ]

Houndoom had droog toegekeken hoe Achi de Hoppip had vermoord. "Goed, ben jij dan klaar met Hoppip's doodslaan?" grijnsde ze. "Hoe dan ook... Waar gaan we dan naartoe?" vroeg ze vrijwel direct daarna. Ze had geen idee van de zenders die Achi en Levy hadden opgeplakt, dus wat er zou gebeuren was een totale verrassing voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyma sep 07, 2009 7:44 pm

Achi keek droog naar houndoom. "Ik heb je het al 3 keer uitgelegd."Zei hij drooger dan droog. "Kijk, wij hebebn een zendertje op een voet van een mens geplakt." Zei hij droog. "Nu weten we waar dustfire gevangen is."Zei achi droger. "En nu moeten wij haar bevrijden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyma sep 07, 2009 7:48 pm

"Aha.." zei Houndoom die de uitleg pas voor de eerste keer had gehoord met een nogal vage ondertoon. "Maar, wat doen we dan als we op de plek zijn waar ze gevangen is?" vroeg ze fronsend. Als ze gewoon zonder plan zouden aanvallen, zou het niet zeker zijn of ze er wel even levend vanaf zouden komen, bedacht Houndoom. Houndoom keek even in de lucht, en vervolgens weer naar Achi. "Maar goed, welke kant moeten we op?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyma sep 07, 2009 7:53 pm

"We hebben een plan hoor."Zei achi, hij pakte een mine apparaatje tevoorschijn en liet het aan Houndoom zien. "Dit is de mens-O-Matic 3000! "Zei achi dom. HIj drukte op een knopje en er kwam een robot van een mens tevoorschijn. "Tadááh!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyma sep 07, 2009 7:57 pm

Houndoom staarde naar het vage apparaat. "En jullie denken dus dat dit apparaatje gaat werken?" grijnsde ze. Houndoom schudde met haar hoofd, en kuchde even toen ze stotpe met haar hoofd schudden. "Hoe dan ook, welke kant moeten we nou op?" vroeg ze voor de tweede keer. Want ja, hoe moest ze ergens naartoe lopen als ze niet wist welke kant ze op zouden moeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyma sep 07, 2009 7:58 pm

Achi keek even naar houndoom. "Wacht eens even!" Hij pakte een sweep tevoorschijn en binde een zadel aan houndoom vast. "Hop paardje!"Riep hij droog terwijl hij dramatisch naar de sweep keek en met de sweep naar de noorden wees. "Zo snel als de wind!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptydi sep 08, 2009 4:20 pm

"Het is mijn hobbelpaard! Zoek je eigen paard!" Riep Levy boos en serieus tegelijk. "Waar is hun basis.." Vroeg Levy die zich verveelde. "Het is hier saai en we zijn eigenlijk al 2 dagen onderweg.." Zei levy boos. "Wat geeft die kaart aan" Zei Levy terwijl hij de kaart afpakte van achi (ofzo).
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptydi sep 08, 2009 4:30 pm

Houndoom keek vaag naar Achi, die nog steeds naast haar stond. Ach ja, zolang hij niet op haar rug zat, vond ze het best om te rennen. "Goed dan." zei ze met een domme grijns, en ze zette zich af van de grond om een snelle start te hebben. "Richting het noorden..." murmelde ze haast onverstaanbaar. Houndoom versnelde haar tempo. Ze had geen idee hoe ver het was. Maar als het redelijk ver weg was, zou ze maar beter vaart kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptydi sep 08, 2009 4:34 pm

"Kun je niet sneller?" Zei achi droog aan houndoom, hij was ondertussen al op houndoom gestapt maar omdat hij zo licht was had houndoom het niet gemerkt, achi pakte de kaart weer uit levy de handen en bekeek de kaart aandachtig. "Wow, jij bent snel."Zei hij droog aan houndoom HIj keek weer naar de kaart, ze gingen 2 keer zo snel omdat houndoom een hele snelle pokemon was. "Wow we zouden er bijna moeten zijn, teminste bij de eerste afslag." Zei hij rustig. "Nu naar Links!" Riep hij luid toen ze bij de eerste afslag waren. Achi keek droog naar link.. Maar dat was raak, daar was de zee en je kon geen basis voor de zee zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptydi sep 08, 2009 5:37 pm

[ Lol, een Buizel is normaal best zwaar, hoowr O__O ]

Houndoom liet een schele blaf horen, asl teken dat ze zijn bevel had gehoord. Dus Achi had alsnog op haar rug kunnen klimmen? Toch vreemd dat ze er niets van had gemerkt... Ze maakte een scherpe bocht naar links, zodat ze daar in ieder geval ook tijd op zouden besparen. Bij het aanzicht van de zee, stopte Houndoom adrupt. De zee? Ze zouden toch niet door het water moeten? Zenuwachtig schuifelde ze heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptydi sep 08, 2009 5:44 pm

"De zee?!" Levy keek raar naar de zee. "Als we daar heen moeten, dan doen we het gewoon!" Zei Levy moedig. "Genoeg geluierd! Tijd voor actie!" Riep levy. Levy rende naar de zee toe, maar had niet in de gaten dat hij gezien was door een jager. De jager rende snel weg naar de basis. Levy rende in zijn uppie naar de zee. "En nu?" Vroeg Levy van ver af.

(Nieuw topic?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptydi sep 08, 2009 6:34 pm

Achi keek weer naar zijn kaart. "Het is niet in de zee, maar over de zee."Zei achi bangerig. "Naar de mensenwereld, de zee die uit de vallei leid!"Riep hij geschrokken, een zeereis zou heel lang duren helemaal met een houndoom in hun team. "EN hoe gaan we het nu doen?" Vroeg achi droog aan Levy en houndoom.

[Sorry wou wat leuks =3]
[En jahoor ik vind een nieuwe topic goed.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyvr sep 18, 2009 6:15 pm

"Weet ik niet!" Zei levy. "Maar ik kan uitstekend zwemmen!" Zei Levy terwijl hij een beweging maakte. "Kom, we gaan alvast naar het strand" Zei Levy tegen achi en houndoom. (korte post maar ik moest posten dus wist ik niets)
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyvr sep 18, 2009 6:20 pm

Achi keek even droog naar Levy, hij was ook een goeie zwemmen maar ze moesten ook aan houndoom denken. "Misschien een bootje maken?" HIj deed zijn IJzerstaart op meerdere boten en maakte er een keurige bootje van. Er kon geen water in komen. "Iedereen aan boord."Riep hij droog hij keek naar de boodje die groot genoeg was voor 3 pokemon. "Ik ga zwemen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Emptyzo sep 20, 2009 10:59 am

Houndoom keek wantrouwend naar de boot. Wat als er een grote golf zou komen, en ze om zouden slaan? Ze schudde met haar hoofd om het idee weg te denken. Nee, er zou vast niks akeligs gebeuren, bleef ze zichzelf maar zeggen. Sterk twijfelend klom ze de boot in. Ze was nog nooit op het water geweest, laat staan in een boot. Ze had er hoogstens ooit iets van gedronken... Houndoom liet zich zakken, zodat ze op de bodem van de boot lag. Ze probeerde naar de bodem te kijken, zodat ze niet naar het water hoefde te kijken waar ze zometeen door omsingeld zouden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gesponsorde inhoud




Nieuws? [Plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws? [Plot]   Nieuws? [Plot] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nieuws? [Plot]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuws en updates site xD
» Plot Pagina
» Mededeling over het plot.
» [Plot!] Vrijheid?
» Zapdos ~ [plot]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-