Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Eindelijk..(plot)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Eindelijk..(plot) Empty
BerichtOnderwerp: Eindelijk..(plot)   Eindelijk..(plot) Emptydi sep 08, 2009 4:28 pm

Een donkere schaduw kwam naar de burning tower gevlogen. "Eindelijk.." Zei Darky vals. Darky keek naar de toren. "Onbewaakt.." Zei Darky lachend. Darky ging de burning tower in. "Nu de legende van het woud, de legende van de zee én onze trouwe ho-oh gevangen zitten is het mijn kans om alles over te nemen.." Zei darky gemeen. "En het goede van alles is, dat ik de dark side voor ben.." Darky gniffelde. Toen darky bij de top was zag hij niemand. "Niemand..niemand om mij te gehoorzamen.." Zuchtte Darky boos. "Ik zal de toren maar vullen met duisternis.." Zei Darky. Darky stak iets in een ho-oh beeld. "Zo! Dat is klaar!" Riep Darky. Darky keek om de toren. De duisternis verspreidde zich langzaam. "Én toevallig weet niemand dat ik slecht ben.." Zei darky. De duisternis had zich nu helemaal rond de toren verspreid. Plotseling kwamen er jagers naar boven. "WAT?!?!" Darky keek om. Hij hoorde geweren. "Sukkels.." Darky keek boos naar de jagers. "PAK AAN!" Riep Darky terwijl hij een dark pulse deed. Een paar jagers vlogen achteruit, maar de rest schoot netten naar Darky. Darky was gevangen. "Ik kom hier wel uit! Let maar op!" Zei darky. Darky gebruikte zijn duistere krachten om door het net heen te gaan. Tevergeefs. Het lukte niet. "Het is nog niet afgelopen..IK KOM TERUG!" Wreekte Darky. Langzaamaan sleepten ze darky uit de burning tower, en gooide ze hem in een auto. "Hé! laat me eruit.." Bromde Darky. De jagers verstonden hem niet. Darky werd weggebracht naar de basis, en in gevangenschap gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Eindelijk..(plot)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Eindelijk
» Eindelijk...
» eindelijk!
» Eindelijk trainen.
» Aankomen, eindelijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-