| Overneming! Basis- Darkside! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sunset Gestorven
Aantal berichten : 50 Registration date : 12-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 3 Jaar. Status: Gestorven Partner: Goodbye, my lover...
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! ma okt 12, 2009 9:32 pm | |
| Sunset veegde droogjes haar poten af aan Sableye. Ze keek naar shiny, en liep achter hem aan. ''Zeg..'' zei ze dom tegen hem. ''En hoe zit het met mij? Heb ik een beetje een showtje voor je opgevoerd, ga je zonder te zeggen weg. Da's pikvaag, weetje'' Zei Sunset tegen shiny. ''Duidelijkheid, daar gaat het om. Zeker als je een leider bent van een groep'' zei de mareep bazig. |
|
| |
Dusk
Aantal berichten : 131 Registration date : 03-11-08
Over je pokemon Leeftijd: 12 Status: Partner: Ik heb geen partner nodig.
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! ma okt 12, 2009 9:35 pm | |
| Fling keek naar de ninetales. "Ik gehoorzaam haar niet.." Fling stak zijn tong uit en liep naar Dusk. "Er is maar een baas voor mij.." Zei Fling. Ookal waren het er nog meer.
Dusk keek tevreden naar Fling. "Oké, maar waar moet ik heen?" Zei Dusk. "Misschien is het wat handiger als we meerdere gebieden tegelijk doen, dat is sneller. " Zei Dusk. "Hoe sneller alles veroverd is, hoe moeilijker het word, en misschien zelfs niet om terug veroverd te worden" Zei Dusk. |
|
| |
Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! di okt 13, 2009 1:49 pm | |
| 'Laat me uitpraten..' Mompelde hij. Hij keek even naar de Mareep. 'Ik zie dat de Sableye nog niet is verslagen.'Zei hij rustig. 'Maar ik zal je opdracht veranderen.' Hij bleef de de Mareep aan kijken . 'Jij gaat mee met Mij, Dusk en Fling naar Peaceful Plains.' Begon hij rustig. 'Jij & die Noctawl krijgen daar een opdracht om 1 pokemon te doden.' Shiny keek even naar dusk en toen weer naar Kiara. 'Dood iedereen die in jullie weg staat.' Zei hij tegen 17 van de Sableye's & Kiara. H ij stapte rustig van zijn troon af. 'Stero & 3 Sableye's blijven hier om het te bewaken. Als iemand aanvalt meld je het Telepatisch of via 1 Brul.' |
|
| |
Poison
Aantal berichten : 520 Registration date : 31-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar Status: Gezond Partner: Gelukkig niet..
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! di okt 13, 2009 2:45 pm | |
| "Zo.. dus jullie gaan een gebied overnemen, en ik weet van niks? Niet erg aardig, wel dan?" klonk het een beetje geďrriteerd. Een Murkrow stond in een raamopening, en keek droog naar de Pokémon. "Goed.." mompelde ze in zichzelf. De Murkrow was duidelijk Poison. Ze liet haar blik over Lunaria, Kiara en Sunset glijden. "En wie zijn dit?" vroeg Poison droog, haar vleugels spreidend. Ze steeg op, en landde op een steen, die vreemd genoeg in de toren was. "Dus, wat zijn jullie nog meer van plan, behalve de burning tower overnemen? Of zie ik het nu verkeerd?" vroeg Poison. Het was opeens stil geworden, maar dat vond ze niet erg.
(Korte post, inspiratieloosheid =o) |
|
| |
Sunset Gestorven
Aantal berichten : 50 Registration date : 12-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 3 Jaar. Status: Gestorven Partner: Goodbye, my lover...
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! di okt 13, 2009 2:48 pm | |
| Sunset keek verwaand naar Shiney. De sableye was nog niet verslagen. ''Puh..'' zei ze arrogant. ''Je denkt toch niet dat ik mijn aanvallen ga verspillen aan.. aan dát? zei ze, en keek nog even om naar de Sableye. Daarna luisterde ze naar shiny. ''Kijk.. dat is veel leuker'' zei ze met een valse grijns. ''iedereen die ons in de weg staat.. '' herhaalde ze, en keek vermaakt. Ze keek naar de noctOwl. Ze kende die niet, maar ze moest ermee samenwerken. Ze vond het niet erg. ''Kom, we gaan'' zei ze tegen de noctOwl en rende de trap af. |
|
| |
Shiny
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! di okt 13, 2009 2:54 pm | |
| Shiny glimlachte bij het zien van de Murkrow. 'Dat werd tjid.' Zei hij rustig. Shiny keek naar de Mareep die weg ging. 'We konden niet eeuwig wachten met het overnemen van PokeRPG.' Zei hij rustig aan poison. 'En dit is de juist moment.' Hij zuchte even en ging door met zijn verhaal. 'Ik heb de commando's gegeven om Peacfull Plains aan te vallen & Op de Timerise Forest te vernietigen.' Hij glimlachte even gemeen. 'Die 3 zijn niewe leden, teminste... 2 ervan moeten nog 1 test doen.' |
|
| |
Dusk
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! di okt 13, 2009 2:54 pm | |
| "Peacefull plains, hé.." Dusk grinnikte. "Dat gebied gaat ten onder..!" Dusk lachte gemeen. Dus keek toe naar Fling. "Meelachen.." Zei Dusk geďrriteerd. "Eh, ohja!" Zei Fling. Fling begon kwaadaardig mee te lachen. "Genoeg gelachen..tijd voor actie" Zei Dusk dom. Dusk wees naar de peaceful plains van veraf. Fling knikte. Dusk en Fling zweefden/liepen naar de peacefull plains. |
|
| |
Kiara
Aantal berichten : 82 Registration date : 12-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gezond Partner: Never again!
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! di okt 13, 2009 7:35 pm | |
| Kiara had al tijd tijd rustig toegekeken, ze zei verder geen woord. Even wende ze haar blik naar Shiny, ze mocht hem aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet. De dusknoir mocht ze zeker niet, maar om op dit moment ruzie met hem te gaan zitten maken was nou niet bepaald een slimme zet. Ze negeerde hem totaal, ze zou hem later nog wel krijgen.. Toen Shiny begon over de opdracht die ze had gekregen werd ze kwaad. 'Wat!?' riep ze vals en ze stond op 'je denkt toch niet dat ik met 17 van die paarse huppelkutjes, ga samenwerken?!'. De sabeleye's wierpen haar een zure blik toe, maar die negeerde ze. 'Kom op zeg..' mompelde ze er zacht achteraan 'ik wil heus wel het timerise forest verwoesten, maar doe dit of liever alleen of zonder die...' en ze knikte met haar hoofd naar de Sabeleye's. Ze besloot ze nu niet nog een keer te beledigen dus maakte ze alleen maar een hoofdgebaar. Ze zette nog een paar passen naar voren richting de umbreon 'oh en ik heet Kiara, geen Ninetales...' haar kille stem was zuiver, en zacht, maar toch duidelijk verstaanbaar. Kiara had een stem waarnaar iedereen wel naar moest luisteren, ook al wilde je dit liever niet... |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! di okt 13, 2009 10:20 pm | |
| Shiny keek even bot naar Kiara. 'Je gaat naar Timerise Forest, samen met de 17 Sableye's.'Zei hij kil, 'Je hoeft niet samen te werken, de bedoeling is dat Timerise Forest verwoest word.' Hij gromde er even bij. 'Maar de leden van de Darkside hebben niks te eisen!' Gromde hij iets luider dan ervoor. 'Je luistert naar mij & poison of je licht eruit.' Het uit de 'Club' van de darkside gaan was niet erg maar 1 regel van de Darkside was, ' Wie vertrekt zal boeten.' Ook al werd ze eruit gestuurd diegene werd vermoord. [Of gewoon aangevallen.] |
|
| |
Kiara
Aantal berichten : 82 Registration date : 12-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gezond Partner: Never again!
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! wo okt 14, 2009 3:59 pm | |
| Kiara snoof minachtig maar besloot maar geen tegenspraak uit te voeren. Wel was ze behoorlijk kwaad, ze had nooit gezegd dat ze zich echt wou voegen bij de Darkside, nu zat ze eraan vast. Met een arrogante houding draaide ze zich om, haar ogen begonnen rood te gloeien, maar gelukkig voor Shiny, deed ze niks. Ze liep naar één van de trappen, zonder op de sableye's te wachten, en liep van het 'clubje' weg. Een gemene grimas verscheen op haar gezicht, ze zal ze eens wat laten zien.. |
|
| |
Lunaria
Aantal berichten : 178 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar. Status: Gezond Partner: Nobody can steal my heart.
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! wo okt 14, 2009 7:22 pm | |
| Lunaria vloog door het raam naar binnen. Ze was even op jacht geweest, en had een dode Ratatta in haar snavel. Ze ging rustig zitten, en trok het beestje uit elkaar, zonder te denken aan de anderen. 'Sorry voor mijn plotselinge afwezigheid." zei ze, toen de Ratatta op was. Haar snavel zat nog onder het bloed, en ze leek lichtjes te grijnzen. "Ik moet ook eten." Ze draaide haar kop zo om dat ze Shiny goed kon zien. Ze staarde hem doordringend aan, net zoals eerst. [ik heb de vorige pagina niet helemaal gelezen... sorry o.o] |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 7:51 pm | |
| 'Waar wacht je op?' Hij keek even naar de Noctawl. 'Heb je me soms niet gehoord?! Ik zei 'Ga naar Peacefull Plain's je opdracht ter toelating is 1 pokemon vermoorden en hierheen brengen!' Hij keek even naar de Ratatta. 'Maar dan wel een waardige pokemon, geen Ratatta.' |
|
| |
Lunaria
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar. Status: Gezond Partner: Nobody can steal my heart.
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 7:53 pm | |
| (ik zei al, ik heb niet alles gelezen, dus weet ik niks van die opdracht xD) Lunaria knikte kortaf, en spreidde haar vleugels. "Tot spoedig, dan." zei ze, en ze zette zich af. Rustig vloog ze door een open raam, en ging ze op weg naar de Peacefull Plains. Als ze daar klaar was waren ze lang niet zo 'Peacefull' meer. |
|
| |
Dusk
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 8:20 pm | |
| Dusk kwam aangezweefd. "Ghehehe.." Dusk stapte de kamer binnen en keek shiny aan. "Peacefull plains, voltooid." Zei Dusk. "Waar nu heen..? Crystal lake?" Vroeg Dusk aan shiny. Dusk had zin om het crystal lake te veroveren. |
|
| |
Tora
Aantal berichten : 1822 Registration date : 19-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 19 years Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 8:27 pm | |
| De grote Raichu, Tora, was achter Dusknoir aangelopen. Ze geloofde hem volledig. Ik ben dus een Dark-Sider. Ik moet helpen dit gebied te veroveren.. Herhaalde ze steeds in haar hoofd. Ze geloofde het écht, ookal was er niks van waar. Ze keek even rond. Er was een Shiny Umbreon. Ergens begon er een belletje te rinkelen, maar ze wist niet waarvan ze hem kende.. Waarschijnlijk was het gewoon, net als bij de Dusknoir.. |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 8:30 pm | |
| Shiny glimlachte bij het zien van dusknoir, hij keek even naar de dusknoir en toen weer naar de trap. Zo te zien werd hij door nog iemand beklommen. Opeens verscheen er een niet al te dikke Raichu. Shiny sprong gelijk van zijn 'Troon' af en ging naast Dusnkoir staan. 'Wachters!'Riep hij dom. 4 Sableye's verschenen. |
|
| |
Tora
Aantal berichten : 1822 Registration date : 19-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 19 years Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 8:31 pm | |
| Tora hield haar kop scheef, en keek de Shiny Umbreon aan. Was er iets mis? Ze keek om zich heen, en hief een wenkbrauw op. ''Ehh..'' Bracht ze nadenkend uit. Ze keek naar de Sableye's, en toen weer naar Shiny. Ze herkende hem nog steeds niet. Ze keek hem aan. Opnieuw was er in haar ogen geen teken van herkenning, haat, of iets anders te zien. Ze dacht diep na. Wat gebeurde er? |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 8:36 pm | |
| Shiny keek even raar naar tora, de vorige ontmoeting begon Tora de aanval en nu stond ze niet eens in aanval houding. Weer keek shiny naar de Raichu en toen naar Dusk, Dusk zou slim genoeg zijn om Tora niet binnen te laten dus er was iets mis met Tora. 'Ga maar weg wachters.' De 4 Sableye's gingen weer bij de ramen deuren staan. |
|
| |
Dusk
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 8:41 pm | |
| Dusk zweefde naar Shiny toe. Dusk stak zijn kop naar shiny zijn grote oor. "Psst psst psst psst" Fluisterde Dusk tegen Shiny. "Snap je?" Zei Dusk. Dusk keek naar Fling die net binnenkwam. "Oja welk gebied moet ik nu veroveren?" |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 8:44 pm | |
| 'Oh..' Hij glimlachte even, iemand zoals tora konden ze wel gebruiken bij de overneming. 'Eh.. Tora was het toch?' Zei hij rustig. 'Ik wil dat jij en Tora de Wild Rivers gaan veroveren.' Eigenlijk was daar weinig te veroveren.' Vergiftig het water, dood alle pokemon. Schroei alle bomen en planten daar in de buurt maak het Dark Side waardig!' |
|
| |
Dusk
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! do okt 15, 2009 8:47 pm | |
| "Als ik het water moet vergiftigen heb ik toch echt wel een gif pokémon nodig" Zei Dusk. Dusk keek naar shiny of hij het zou begrijpen. Opeens wist dusk het. "Laat maar, ik kan een toxic aanval" Zei Dusk brommend. "Ik vertrek alvast, aju" Zei Dusk terwijl hij weg zweefde. |
|
| |
Lunaria
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! vr okt 16, 2009 5:20 pm | |
| Een doffe dreun klonk, gevolgd door een gedempt gevloeg. Niet lang daarna vloog Lunaria door een open raam naar binnen, en liet ze een slapende Flareon vallen. Hij was nog niet dood, maar dat zou hij spoedig zijn. Ze landde, en draaide haar kop richting Shiny. Met haar 'psycic powers' kon ze hem zien, maar haar echte ogen waren te verwond. Daarom kneep ze ze ook dicht; open zou teveel pijn doen. "Hij leeft nog." zei ze, zonder dat er ergens om gevraagd was. |
|
| |
Kazam
Aantal berichten : 71 Registration date : 23-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 30 Status: Partner: -
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! zo okt 18, 2009 12:42 pm | |
| Met een vermakelijke grijns op zijn gezicht, had Kazam naar de Burning Tower gekeken. Hij had zich een tijd lang verscholen, gewacht op het jusite moment waarop hij zich weer eens zou laten zien. Het scheen erop te lijken dat de zogenaamde 'beschermers' allemaal weg waren. De Dark Side. Dat was de naam die hij had horen vallen. Ze schenen bezig te zijn met het overnemen van het hele gebied. Zou dat waar zijn? Kazam grinnikte zachtjes. Nu de beschermers weg waren, zou het in ieder geval niet moeilijk zijn om hun doel te behalen. Misschien zou hij zich bij ze kunnen voegen, hij had altijd al eens willen weten hoe het was om een vreedzaam gebied ten onder te zien gaan. Kazam die weinig zin had op de paar meter naar de ingang te lopen, teleporteerde zich met gemak naar binnen. De hal van de begane grond op. Hij gaf zijn ogen rustig de kost, aangezien hij nog nooit in de toren zelf was geweest. Er was veel vuur, net zoals van buiten te zien was. Kazam snoof even. Zouden ze eigenlijk iemand op wacht hebben gezet? Hij zou het wel verwachten van een dergelijke groep die een groot gebied zou willen overnemen... |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! zo okt 18, 2009 1:33 pm | |
| Een paar Sableye's kwamen aanmarcheren. 'Er is iets in het gebouw.'Zei 1 van hen aan Shiny en ze gingen gelijk de trappen af naar Kazam toe. 4 Sableye's kwamen uiteindelijk bij Kazam aan en gingen voor Kazam staan. |
|
| |
Kazam
Aantal berichten : 71 Registration date : 23-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 30 Status: Partner: -
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! zo okt 18, 2009 1:44 pm | |
| Kazam keek de Sableye's een voor een aan. Sableye's als bewaking? Origineel, maar toch ietwat vaag. "Is er iets?" vroeg Kazam aan de Sableye's met een lichte grijns. "Dus..." ging hij maar verder, aangezien de Sableye's niet direct met een antwoord kwamen. "Dus hier zit tegenwoordig iedereen van de zogeheten Dark Side?" hij knikte goedkeurend. "Het is een goede uitkijkpost." hij liet zijn blik weer over de Sableye's glijden, zoekend naar een teken wat erop zou lijken dat ze hem aan zouden vallen. "Hoe dan ook, ik zou graag de pokémon willen spreken die de leiding heeft van deze groep. Op welke etage zit hij ongeveer?" vroeg Kazam. Naar zijn mening zouden alle etages van de Burning Tower er ongeveer hetzelfde uitzien. Als hij wist op welke etage de leider zat, zou hij zich daar naar kunnen teleporteren. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside! | |
| |
|
| |
| Overneming! Basis- Darkside! | |
|